Varžybų tvarka daugeliui jau įprasta: važiavimas susideda iš trijų ratų. Be susipažinimo su trasa, vairuotojai įveikia trasą tris kartus. Du geriausi trasos įveikimo laikai yra sumuojami ir taip išaiškinamas greičiausias klasės dalyvis.
Ankstyviausi šį kartą buvo RWD – galine ašimi varomų automobilių klasės dalyviai. Čia susirinko 11 dalyvių, iš kurių net 10 dalyvių su BMW automobiliais. Tik vienas pilkas Toyota MR2 automobilis iš Japonijos turėjo stoti į kovą prieš vokiškų žirgų būrį. Būtent „Toyota MR2“ vairavęs Paulius Mikelaitis tapo pirmosios vietos nugalėtoju, nepalikęs šansų nei vienam BMW vairuotojui.
Jau pirmo važiavimo metu drąsiai peržengęs dviejų minučių ribą jis su kiekvienu važiavimu tik greitėjo. Tiesa keliamas purvas iš po ratų lėmė, kad galinis automobilio buferis „pasiprašė“ būti nuimamas, kol nuo svorio neišsimontavo su visais laikikliais.
Ne kartą šioje trasoje aukštas prizines vietas užimančio Pauliaus Mikelaičio rezultatas 3minutės 52,687sekundės. Antrą vietą užėmė „BMW Compact“ vairavęs Tomas Kažėmėkaitis atsilikęs nuo nugalėtojo 5,308 sekundės. Jo rezultatas 3minutės 57,995sekundžių. Trečios vietos laimėtojas Marius Žemaitaitis vairavęs senesnį BMW atsiliko mažiau nei sekunde – jo rezultatas 3min 58,924 sekundės.
Varžybų eigą tęsė kaip niekad gausiai susirinkusios dailiosios lyties atstovės. Devynios dalyvės susirinko su „Subaru“, „Ford“, „Mitsubishi“ bei prancūziškos trijulės – „Renault“, „Citroen“ ir „Peugeot“ automobiliais.
Trečias etapas buvo sėkmingesnis Rūtos Saladžienės „Ford“, kuris nesiožiavo dėl techninių gedimų ir šiame etape leido iškovoti pirmąją vietą moterų įskaitoje. Rūtos laikas 4 minutės 4,022 sekundės. Antrą vietą, atsilikusi nuo lyderės 4,403 sekundės, užėmė Kamilė Zokaitė su „Subaru Impreza“ automobiliu. Jos laikas 4min 8,425 sekundės. Jai ant kulnų lipo ir vos 0,09 sekundės atsiliko trečios vietos nugalėtoja ir šių varžybų serijos naujokė Dovilė Galinienė, vairavusi „Renault Clio“ automobilį. Jos dviejų važiavimų suma 4min 8,51sekundės.
Bene mažiausia aštuonių dalyvių FWD – priekine ašimi varomų automobilių klasė startavo nelaistytoje trasoje, todėl jau nuo pirmų važiavimų panevėžietis Artūras Lipavičius su „Citroen Xantia“ automobiliu ėmė „štampuoti“ konkurencingus laikus. Jo rezultatas 3min 49,970sek. Antras buvo Giedrius Riškevičius su „Volkswagen Golf“, atsilikęs nuo lyderio 3,660 sekundės ir trasoje sugaišęs 3 minutes 53,630 sekundės. Su „Mitsubishi Colt“ automobiliu trasoje sugaišęs 3 min. 54,488 sek. Artūras Marcinkevičius užėmė trečią prizinę vietą.
Gera nuotaika ir puikus oras po 12 valandos pasitiko AWD klasės dalyvius, kuriuos galima pavadinti šio renginio kaltininkais. Jau tryliktus metus organizuojama varžybų serija prasidėjo nuo visais varomais ratais varomų „Subaru“ automobilių ir „Subaru Klube“ esančių entuziastų noro išbandyti savo ir savo technikos sugebėjimus.
Per susirinkimą organizatorius priminė, kad po dviejų „H2Auto Gravel Challenge“ etapų vienodą taškų sumą turi Liudas Šimkus ir Andrius Tubius. Pirmos vietos nugalėtoju tapo Andrius Tubius su „Subaru Impreza“ - jo rezultatas 3minutės 48,689 sekundės. Antras, nuo lyderio atsilikęs 2,096 sekundės, atvažiavo tauragiškis Rimvydas Mankus vairavęs „Subaru Impreza“. Trečias, vos pusę sekundės nusileidęs savo varžovui, liko Olegas Krukovskij, trasą du kartus įveikęs per 3min 50,785 sekundės.
Keturiolika dalyvių pritraukusioje „Sport“ klasėje užvirė amžina kova tarp „Subaru“ ir „Mitsubishi“. Nugalėjo „Subaru“ vairavęs Paulius Novakas atitrūkęs tik 0,512 sekundės nuo varžovo ir parodęs 3min 45,809sek rezultatą. Antrąja vieta teko tenkintis geltono „Mitsubishi“ savininkui Tadui Gombrevičiui su 3 min. 46,321 sek. rezultatu. Trečios vietos nugalėtoju tapo Marek Suchocki su rezultatu 3 min. 54,613 sek.
Na ir išlikus kantriausiems atėjo laikas „Laisvai“ klasei, kurioje galėjo lygintis visi varžybų dalyviai. Prie starto susirinko 19 dalyvių. Vėl pranašesnis buvo „Subaru“ su Pauliumi Novaku prie vairo. Jo rezultatas 3 min. 44,717 sek. Antras liko Tadas Gombrevičius išbarstęs trasoje 2,595 sekundės (rezultatas – 3 min. 47,312 sek.). Dėl trečios vietos užvirė kova tarp keturių „Subaru Impreza GC8“ savininkų. Liudas Šimkus, Andrius Tubius ir Olegas Krukovskij, tarp kurių atitinkamai buvo 0,032 sek. ir 0,009 sek. skirtumas, turėjo pripažinti Rimvydo Mankaus pranašumą. Atitrūkęs nuo ketvirtos vietos 0,883 sek., Rimvydas Mankus užėmė trečią laisvos klasės vietą.
Šios varžybos buvo trečios iš keturių etapų „H2Auto Gravel Challenge 2020“ varžybų serijoje. Varžybų organizatoriai jau kviečia pasižymėti IV-ojo etapo data ir spalio 17 d. atvykti į sezono uždarymo varžybas Marijampolėje.