„Žinau, kad Martynas turi gerą komandą ir lenktynėse važiuos daug užsieniečių. Labai gaila, kad šiandien LASF negali daug kuo padėti ralio organizatoriams,“ – skėsčioja rankomis R. Austinskas, pabrėždamas, kad visgi ralio komitetas daug prisideda patarimais ir visokeriopa pagalba. Deja, finansiškai LASF nėra pajėgus padėti organizatoriams.
Martynas Samsonas ir jo komanda pirmą kartą organizuoja Lietuvos ralio čempionato etapą ir su daugeliu dalykų susiduria pirmą kartą. Tačiau jie užtikrinti, kad viskas pavyks.
„Dabartiniai ralyje dominuojantys „Mitsubishi“ yra komfortiški ir dideli automobiliai, bet mums jau laikas žiūrėti į ateitį, persėsti į mažesnes mašinas, su kuriomis lenktyniauja sportininkai pasaulio raliuose – į „Ford“ ar į „Peugeot“,“ – sako R. Austinskas.
Lietuviai, anot LASF prezidento, paprastai renkasi greičiausius automobilius, bet jau laikas pažvelgti į mažesnes mašinas. Anot R. Austinsko, bet kokiu atveju tai yra autosporto ateitis, o tarptautinė „Mitsubishi“ automobilių homologacija jau baigiasi.