LASF prezidento rinkimuose R. Austinskas varžysis su dabartiniu federacijos vadovu Gintaru Furmanavičiumi - daugiau kandidatų neatsirado.
„Norą reikalingoms permainoms rodantys sportininkai ir renginių organizatoriai mane pakvietė vesti jų komandą. Šie žmonės yra geriausia ką Lietuva turi – aktyviausi sportininkai, geriausių renginių organizatoriai. Aš esu tikras, kad sunkiai dirbant mums pavyks pakelti šios sporto šakos reputaciją, įdiegti ypatingai reikalingas naujoves ir pagerinti automobilių sporto įvaizdį“, – pasakojo kandidatas į LASF prezidentus R. Austinskas.
Ateinančius keturis metus automobilių sportą populiarinti ir vystyti R. Austinską pakvietė dabartine situacija nusivylusi bendruomenė. Didelį norą prisidėti darbais prie reformos pareiškė „Halls Winter Rally“ organizuojanti komanda, „300 Lakes Rally“ organizatoriai, automobilių kroso bendruomenė, žiedinių lenktynių komandos bei stipriausi Lietuvos vardą pasaulio trasose garsinantys lenktynininkai, palaikymą R. Austinskui rodo ir „Fast Lap“ organizatoriai.
„Nauja Lietuvos automobilių sporto federacija privalo būti sąžininga benduomenei, priimti nešališkus automobilių sporto ateičiai svarbius sprendimus. Taip pat, savo veikla užtikrinti automobilių sporto profesionalumą organizuojant saugias varžybas, užtikrinant sveiką konkurenciją ir lygias teises sąžiningai lenktyniauti visiems. Ir atverti mūsų lenktynininkams duris į pasaulines varžybas, kad būtų garsinamas Lietuvos vardas, renkama svarbi tarptautinė patirtis“, – sako R. Austinskas.
Nebenori stagnacijos
R.Austinskas akcentuoja, kad pastaraisiais metais automobilių sporte esminės problemos nebuvo sprendžiamos – esą federacijos vadovai jokių svarbių naujovių nediegė, didžiausias ir opiausias problemas ignoravo bei dirbo „varydami seną vagą“.
R. Austinskas viliasi, kad svarbų balsą atiduodantys klubai suvoks, kad dar vienas stagnacijos periodas automobilių sportui gali padaryti didelę žalą.
„Šiandien ne laikas ir ne vieta likti abejingais. Atliktos apklausos rodo, kad automobilių sportas yra populiari sporto šaka. Tačiau mažėjantis dalyvių skaičius visuose čempionatuose, nesėkmingai įvykdytas WRC etapas, mažėjantis užsienio lenktynininkų noras varžytis mūsų šalyje rodo, kad be darbščios, profesionalios ir dinamiškos federacijos šviesios ateities nematyti. Tikiu, kad bendruomenė susitelks ir išreikš pasitikėjimą manimi ir dideliems darbams pasiruošusia komanda“, – sako R. Austinskas.
Jau žino su kuo dirbtų
R. Austinskas permainoms automobilių sporte subūrė profesionalų komandą. LASF viceprezidento pareigoms eiti jis pasirinko puikiai žinomą lenktynininką, Lietuvos vardą geriausiose lenktynėse garsinantį Benediktą Vanagą. Taip pat, pasaulyje puikiai vertinamą automobilių sporto trenerį Joną Dereškevičių.
„Šie žmonės savo darbais įrodė, kad jiems rūpi Lietuvos automobilių sporto ateitis. Esu tikras, kad jų patirtis leis sukurti modernią, dinamišką, sportininkų interesus atstovaujančią bei puikų sportuojantį jaunimą ugdančią federaciją.“, – sako R.Austinskas.
DELFI primena, kad R. Austinskas iš LASF prezidento posto buvo išverstas per 2009-ųjų pradžioje skubiai sušauktą neeilinį federacijos narių suvažiavimą. Po poros metų jis per teismą grįžo į šias pareigas, o pasibaigus jo kadencijai nuo 2011 m. LASF vadovauja Gintaras Furmanavičius.