Kaip teigiama pranešime žiniasklaidai, šįsyk slalomo organizatoriai, automobilių sporto klubo „Lada sport“ nariai, beveik šimtui dalyvių parengė ne tik intriguojančią trasą, tačiau leido savo kailiu pajusti, kaip slalomo trasą tekdavo įveikti automobilių sportininkams prieš kelis dešimtmečius.

Po treniruotės, kurioje dalyviai važiavo savo automobiliais, visų laukė laiko išbandymus atlaikęs „žiguliukas“, kuriuo taip pat reikėjo įveikti šiek tiek modifikuotą slalomo trasą.

„Per metus surengiame daugiau kaip 10 slalomo treniruočių, tad paskutinį kartą metuose norėjome dalyviams padovanoti ir pramogą. Taip prie starto linijos ir atsirado „Lada Sport“ klubo automobilis“, – pasakojo slalomo treniruotės organizatorius Dalius Draugelis, nebe pirmus metus suburiantis automobilių sporto entuziastus ne tik iš Panevėžio, tačiau ir iš Vilniaus, Kauno, Šiaulių, Pasvalio ir kitų miestų.

D. Draugelis pasidžiaugė, kad mėgėjiškose varžybose dalyvauja ir profesionalūs sportininkai.

„Ne kartą mūsų slalomo treniruotėse dalyvavo ir savo įgūdžius tobulino profesionalai. Šįsyk mūsų trasą įveikė ir geras „Lada Sport“ klubo bičiulis, ralio lenktynininkas Renaldas Šeinauskas“, – pasakojo D. Draugelis.

Būtent R. Šeinauskui pavyko greičiausiai slalomo trasą įveikti ir su „žiguliuku“. Po sėkmingo finišo lenktynininkas juokavo, kad visiems, kurie nori pasiekti gerų rezultatų slalome, reikėtų pirmiausia pradėti treniruotis su tokiais mažiau dinamiškais ir manevringais automobiliais, o tik tada persėsti prie galingesnės technikos vairo.

„Jau tampa įprasta girdėti iš sportininkų bendruomenės atstovų lūpų skambant žodžius, kad slalomas yra pigiausia automobilių sporto šaka, puikiai tinkanti pradedančiajam, - ir tai yra tiesa. „Lada Sport“ klubo eksperimentas su „žiguliuku“ puikiai tą parodė. Nebūtina turėti itin galingos ir naujos technikos, kad galėtum pajusti automobilių sporto teikiamus privalumus“, – gniauždamas rankose nugalėtojo taurę sakė lenktynininkas.

R. Šeinauskas pasakojo, kad ir jo karjera prasidėjo nuo sukamų ratų slalomo trasoje, tad ir dabar šios automobilių sporto disciplinos jis neapleidžia.

„Kuo daugiau ir kuo skirtingesnėmis sąlygomis kilometrų įveikia sportininkas, tuo geresniais vairavimo įgūdžiais jis gali didžiuotis“, – pasakoja sportininkas, kuris artėjančiame sezone žada pateikti savo gerbėjams ne vieną staigmeną.

Paklaustas, ar mėgėjiškose slalomo treniruotės jam netrūksta konkurencijos, R. Šeinauskas teigė, kad ne vienas mėgėjiškame slalome dalyvaujantis vairuotojas gali nušluostyti nosis ir profesionalams.

„Slalomuose važiavimai trunka apie pusę minutės, taigi norint pasiekti gerų rezultatų reikia važiuoti itin tiksliai. Negali klysti, slydinėti trasoje. Didžiausias priešas slalome – karštakošiškumas“, – savo patirtimi dalijosi sportininkas.

R. Šeinauskas itin palankiai įvertino ir organizatorių sprendimą slalomą organizuoti plačiose aikštelėse ar senų aerodromų pakilimo takuose. Pasak jo, tokiose vietose vairuotojai gali nebijoti klysti, nes blogiausia, kas gali nutiki per daug pasikarščiavus – automobilis paskęsti žolėse.

„Dažniausiai po tokių neapskaičiuotų ir neapdairių klaidų vairuotojai supranta, koks svarbus yra vairavimo tikslumas ir savo galimybių nepervertinimas“, – tvirtina D. Draugelis, kuris išdavė paslaptį, kad po kiekvienos sėkmingai suorganizuotos slalomo treniruotės, nevengia ir pats patobulinti automobilio valdymo įgūdžių kartu su savo klubo nariais sudėliotoje trasoje.

„Lada Sporto“ klubo vadovui antrino ir R. Šeinauskas. Pasak jo, tokios slalomo treniruotės yra itin svarbios jaunimui, vos tik pradėjusiam vairuoti.

„Kiekvienas vairuotojas žino, kad labai rūpi išbandyti automobilio galimybes, taigi, kad nereiktų to daryti miestų gatvėse, kviečiu visus prisijungti ir atvykti į tokius slalomus, kuriuose kiekvienas galės suprasti, koks geras vairuotojas yra“, – pasakojo lenktynininkas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją