O svečių teisėmis varžėsi ne vienas sportininkų ekipažas, kuriuos ralio gerbėjai yra dažniau įpratę matyti Lietuvos ralio čempionate, vadinamojoje A lygoje. Tiesa, bene ryškiausios varžybų žvaigždės – Vytauto Švedo – žiūrovai šį kartą neišvydo. Po traumos sveikstantis daugkartinis Lietuvos ralio čempionas vis dar nesijaučia pakankamai gerai, todėl nusprendė reabilitacijos neforsuoti ir kol kas pasitenkino žiūrovo vaidmeniu.
O jo ilgametis šturmanas Žilvinas Sakalauskas šį kartą padėjo žiedinių lenktynių meistrui, nusprendusiam jėgas išmėginti ir klasikiniame ralyje, Ignui Gelžiniui – perspektyvus sportininkas kaupia ralio lenktynininko patirtį, tad beveik nepažįstami ralio sprinto „Kurtuvėnai 2016“ greičio ruožai buvo puiki proga įvertinti ekipažo tarpusavio supratimo smulkmenas.
Ir lietuviai, ir latviai, ir rusai, kurių šiose varžybose irgi buvo, akcentavo, kad lenktynes organizavęs klubas „Rally 4 Fun“ parinko labai įdomias trasas: Kurtuvėnų regioniniame parke vingiuotų ir techniškai sudėtingų žvyro kelių – pakanka, tad ne veltui daugelis šias lenktynes vadino mažąja Suomija.
Aštuonių greičio ruožų lenktynėse, kuriose sportininkams reikėjo įveikti daugiau nei 50 kilometrų, lyderiais nuo pat pradžių tapo sūnaus ir tėvo Tautvydo ir Juozo Narušių ekipažas. „Subaru Impreza“ automobiliu važiavę sportininkai nuo pat pradžios didino savo pranašumą, tačiau ramūs dėl pergalės negalėjo būti iki pat finišo.
Juos bandė vytis „Mitsubishi Lancer“ automobiliu važiavę svečiai iš Latvijos Ronaldas Baldinis ir Ingaras Sakne. Tačiau latviai paskutiniame greičio ruože susidūrė su techninėmis problemomis ir buvo priversti pasitraukti iš kovos.
Rusai Dmitrijus Feofanovas ir Maksimas Gordiuškinas („Mitsubishi Lancer“) kovojo Latvijos čempionato įskaitoje ir bendroje lenktynių suvestinėje įrašyti antroje vietoje, jie beveik 20 sek. aplenkė Zigurdą Kalninį ir Renarą Salaką (BMW), o galutiniame protokole dar laipteliu žemiau – I. Gelžinio ir Ž. Sakalausko („Mitsubishi Lancer“) ekipažas.
„Viskas klostėsi sėkmingai, mums pavyko išvengti klaidų, automobilis irgi veikė be priekaištų. Smagu buvo lenktyniauti šiose trasose – nauji įspūdžiai, nauja patirtis, tikrai puiki galimybė tobulinti savo įgūdžius“, – po finišo džiaugėsi ralio laimėtojas J. Narušis.
Šeimyninis ekipažas jau beveik užsitikrino Lietuvos čempionų vardus, tad antroje sezono pusėje ketina išmėginti jėgas ir šalies ralio čempionato etapuose.
SG4 klasėje po T. ir J. Narušių finišavo Egidijus Paplauskas ir Karolis Kairys („Subaru Impreza“), o trečią vietą užėmė taip pat „Subaru“ automobiliu važiavę Tomas Ramanauskas ir Virgilijus Janulevičius.
Pastarojo ekipažo šturmanas kaip tik lenktynių dieną minėjo savo 50-metį, tad T. Ramanauskas atvirai prisipažino: „Padovanojau šturmanui tikrai nepamirštamų emocijų: vakar – „stogą“, o šiandien – stulpą“, – apdovanojimų metų Kurtuvėnų regioniniame parke sakė daugkartinis ralio „Aplink Lietuvą“ nugalėtojas.
Pasirodo, lenktynių išvakarėse vykusiame testiniame greičio ruože ekipažas „pakrikštijo“ savo automobilį – ant stogo apsivertusi „Impreza“ rimčiau nebuvo apgadinta, tad galėjo dalyvauti lenktynėse, o viename iš greičio ruožų ekipažas būtent šturmano puse atsitrenkė į elektros stulpą. Bet finišą pasiekė...
SG3 klasėje Lietuvos čempionato ketvirtą etapą laimėjo Eugenijaus Andrulio ir Aido Liorento ekipažas („Ford Escort“), aplenkęs Tadą Sireiką ir Giedrių Šileikį (BMW) bei Arūną Jarašių ir Rimą Gezevičių („Volkswagen Golf“).
„Noriu pasakyti tiems, kas pasakoja, koks brangus ir neva nepreinamas yra automobilių sportas, mano senukas „Fordukas“ įveikė jau septynis ralio sezonus, per visus šiuos metus automobiui nėra atliktas joks rimtesnis remontas, jam net variklis niekada nebuvo išimtas. Atitinkamai ralyje galima važiuoti neišmėtant per daug pinigų, ir patirti visus šio sporto teikiamus malonumus, net laimėti varžybas“, – pasakojo automobilistų klubo „Rally 4 Fun“ vadovas, SG3 klasės varžybų laimėtojas E. Andrulis.
SG2 klasės favoritų vardą pateisino Mindaugas Kaminskas ir Mindaugas Bagdonavičius – jų „Honda Civic“ aplenkė visus konkurentus. Artimiausi varžovai – Deividas ir Evaldas Gezevičiai („Opel Kadett“) atsiliko daugiau nei minute, treti liko Remigijaus Dvankausko ir Nerijaus Karpo ekipažas.
Artimiausi laimėtojų konkurentai metinėje įskaitoje A. Kazlauskas su A. Petruškevičiumi šį kartą dėl automobilio gedimo finišo nepasiekė.
SG1 klasėje Lietuvos čempionato etapą laimėjo svečiai iš Latvijos – Tomas Zeleznevas ir Liga Liepinia („Toyota Corolla“). Svečiai Mikus Neško ir Martinas Briedis išsivežė „Open“ klasės nugalėtojų taures, o 2WD įskaitoje greičiausi buvo Adomas Rimša ir Vaidas Šmigelskas (BMW).
Komandinėje įskaitoje užtikrintai nugalėjo „Rally 4 Fun“ lenktynininkai, 2-ą vietą užėmė Kelmės ASK atstovai, 3-ioje vietoje liko Ukmergės AMSK nariai.
Lietuvos ralio sprinto čempionato lenktynės bus pratęstos rugpjūčio pradžioje Latvijoje vyksiančiame Gulbenės ralyje-sprinte, o paskutinį vasaros savaitgalį, netoli Mažeikių esančiuose Viekšniuose, vyks 6-as čempionato etapas, kuriame ir paaiškės galutiniai 2016 m. čempionato rezultatai.