Jau pirmame greičio ruože (GR) Kareivonys-Beižonys pradėjo streikuoti vieno šiųmetinio Lietuvos ralio čempionato lyderių Giedriaus Notkaus „Mitsubishi“ transmisija. Pavarų dėžės kaprizai antrajame GR privertė atsisakyti ambicijų bendroje čempionato įskaitoje aplenkti antroje bendros įskaitos vietoje esantį Vytautą Švedą.

Pastarasis ralio meistras taip pat neišvengė nuotykių: itin geru tempu pradėjęs varžybas pirmajame GR padarė klaidą ir išslydo iš trasos. Nors šis incidentas nepaliko jokių pėdsakų ant automobilio kėbulo, lyderiui beveik 15 kilometrų ilgio ruože Vytautas pralaimėjo daugiau nei 16 sekundžių. V. Švedas taip pat prisipažino, kad jo „kovinis“ automobilis į startą atkeliavo tiesiai iš kėbulų remonto dirbtuvių, todėl pirmieji „greiti“ kilometrai nebuvo tokie greiti, kokių norėtųsi vien dėl nebuvusios testavimo ir visaverčio reguliavimo galimybės.

Tuo tarpu šių lenktynių lyderis Ramūnas Čapkauskas nei viename pirmųjų trijų GR neleido suabejoti, kas šiais metais yra greičiausias ir stabiliausias pilotas: jo persvara prieš artimiausią persekiotoją buvo didesnė nei 31 sekundė.

Kol kas trečią vietą užima Benediktas Vanagas. „Subaru Impreza WRC“ vairuojantis sportininkas teigė iš esmės esąs patenkintas važiavimo tempu. Judėti šiek tiek greičiau trukdo tik ne visiškai teisingai parinktos padangos – sinoptikai prognozavo vasariškai šiltą dieną, o Elektrėnų apylinkes nuo ankstyvo ryto merkė lietus. Nuo V. Švedo Benas atsilieka kiek daugiau nei 5 sekundėm.

Ketvirtą geriausią rezultatą pirmojoje lenktynių dalyje pademonstravo Vaidotas Žala. Greičiausias svečias – lenkas Kamil Butruk po trijų GR užima penktąją vietą bendroje įskaitoje nuo lyderio atsilikdamas daugiau nei 1 min. 50 sek.

Ralio fanų džiaugsmui, į trasą po incidento antrajame GR grįžo Justas Tamašauskas. Itin „aštriai“ važiuojantis vaikinas pernelyg greitai bandydamas įveikti vieną posūkių kombinaciją buvo priverstas rinktis „stogas“ ar „medis“. Pasirinkus pastarąją alternatyvą Justo „Opel Astra“ priekinė dalis buvo stipriai deformuota. Serviso zonoje kėbulas buvo ištiesintas naudojant buksyravimo lynus, o reikiami agregatai „išoperuoti“ iš standartinės draugų „Astros“.

Didžiausią ir spalvingiausią palaikymo komandą šiųmetiniame „Kauno rudens“ ralyje turintis N40 Vyrų automobilių klubo ekipažas – Algirdas Kalzauskas su šturmane Tatjana Tsyrfa, po pirmųjų trijų GR užima 14 vietą bendroje įskaitoje. Dalindamasis įspūdžiais ralio naujokas pasidžiaugė, kad pavyko susitvarkyti su emocijomis.

„Nebeliko jokių baimių ir įtampos, todėl dabar pradedu pasigesti greičio. Problema glūdi tame, kad į ralį atėjau turėdamas tam tikrus „gatvinius“ automobilio valdymo įgūdžius. Gavęs didelę dozę teorijos, kaip reikia vairuoti „teisingai“ bandau šiuos dalykus suderinti. Rezultatas būna toks – posūkio pradžia „teoriškai teisinga“, posūkio vidurys – „praktiškai gatvinis“, o pabaiga vėl „teisinga“, - serviso zonoje šmaikštavo A. Kazlaukas.