Tiesą sakant, nedaug trūko, kad visą garbės pakylą būtų užėmę Baltijos šalių „skandinavai“. Vyresniųjų lenktynininkų kartai priklausantis Kaspar Koitla su Andres Ots po pirmosios varžybų dienos diktavo greičio madas net tada, kai jų „Mitsubishi EVO IX“ padangų protektoriaus blokeliai sudilo iki vyšnios kauliuko dydžio. Tačiau 8-ąjame GR skrydis iš trasos estui kainavo maždaug 4 minutes, privertusias jį pasitraukti iš trofėjų medžioklės. K. Koitla galiausiai užėmė 17 vietą.
Lietuvos ralio čempionato įskaitoje lyderių rokiruotė įvyko pačiame paskutiniame greičio ruože. Nutrūktgalviškai drąsiai ir pavydėtinai tiksliai važiavęs Martynas Samsonas su Mindaugu Varža, prakirto padangą, o jos keitimui sugaištos sekundės ekipažą nustūmė į 8-ąją vietą.
„Šitas incidentas kiek sugadino nuotaiką, tačiau svarbiausia, kad abi dienas buvom pakankamai greiti ir neprastai susitvarkėm su automobiliu. Titulų mes nesivaikom, todėl tiesiog džiaugiamės iš esmės geromis lenktynėmis“, – filosofavo Martynas.
Savo ruožtu Ž. Sakalauskas po finišo teigė, kad varžantis su tokio aukšto lygio pilotais, kokie susirinko į „Rally Talsi“, nėra erdvės ne tik menkiausioms klaidoms, bet ir greičio prisijaukinimui: nuo pat pirmojo GR privalai lėkti maksimaliu tempu.
„Sąlygos šįkart buvo pakankamai sudėtingos, nes Kurzemėje dėl vėlyvo pavasario keliai nebuvo normaliai pradžiuvę, gruntas minkštesnis nei į prastai. Kita vertus, važiuodamas drėgnu žvyru Vytas kaip tik geriau jaučia, kiek galima leisti automobiliui slysti. Sakyti kad visai viskas buvo „gerai“ negaliu tik todėl, kad sezono pradžioje tradiciškai šiek tiek trūksta stabilumo. Taip pat aišku, kad reikia lengvinti automobilį, nes dabar M. Samsoniui šiek tiek pralošiame tiek stabdymo, tiek akceleracijos metu“, – ekipažo nuotaikas komentavo Ž. Sakalauskas.
Šypsena nuo ausies iki ausies po finišo švytėjo Dominykas Butvilas. „Subaru Polad Rally Team“ komandą antrą sezoną atstovaujantis vilnietis bendroje „Rally Talsi 2015“ įskaitoje užėmė trečią vietą ir antrą tarp greičiausių mūsiškių pilotų.
„Mes dar prieš startą deklaravom, kad šios varžybos yra svarbus pasiruošimo Europos ralio čempionato etapo Azorų salose (Portugalija) ingredientas. Todėl buvau atsargus ir beveik visą ralį stengiausi laipsniškai greitėti. Viskas pavyko, nepaisant to, kad ant žvyro nevažiavau beveik pusantrų metų. Be to, po ilgokos pertraukos iš „Subaru“ vėl sėdau prie „Mitsubishi“ vairo, o testams laiko praktiškai neturėjom“, – sakė Dominykas.
Solidžiai „Rally Talsi 2015“ atrodė brolių Vaidoto ir Žygimanto Žalų ekipažas. Bendroje įskaitoje jie užėmė 5-ąją vietą ir trečią tarp lietuvių sportininkų.
„Šįkart padarėm tik vieną didesnę klaidą. Ačiū Dievui, „ekskursija“ į šalikelės krūmus baigėsi laimingai. Kitkas sekėsi visai neprastai. Ypač smagu, kad gerai veikia naujas mūsų stenogramos sudarymo algoritmas – jei anksčiau akcentuodavome greitį posūkiuose, tai dabar didžiausias dėmesys tenka posūkio kampo aštrumo įvertinimui. Tokia „kampinė“ sistema reikalauja kur kas daugiau tikslumo, tačiau namų darbus atlikus teisingai, vėliau gali važiuoti labiau užtikrintai. Antras dalykas – mes ir patys pamažu pradedame „susitupėti ir mažinam iškrečiamų kvailysčių kiekį“, – atviravo V. Žala.
Iš penkių „N40 – Narvesen“ komandos garbę gynusių ekipažų ant garbės pakylos užkopė du: Edvino ir Andriaus Bieliauskų duetas užėmė pirmąją vietą, o Ignas Teletavičius su Darium Augūnu – antrąją vietą savo klasėse. Edvinas finišo liniją kirtęs 48 tarp 76 startavusių po apdovanojimo ceremonijos kuklinosi, kad šįkart ne jis laimėjo, o varžovai pralaimėjo, padarę nemažai keistų klaidų.
Kitas „N40 – Narvesen“ klubo duetas – Eugenijus Sladkevičus su Andrium Petruškevičium nusipelnė komplimentų už milžinišką kantrybę gavus 64 startinį numerį (t. y. pirmąją varžybų dieną dėl „karuselinio“ formato vyrams teko važiuoti per beviltiškai suartus kelius) kylant į 19 vietą bendroje įskaitoje.
Dar vienas ralio džentelmenų Algirdas Kazlauskas su Žilvinu Juršiu startavę 52 pakilo iki 41 pozicijos. Žilvinas po lenktynių pasidžiaugė pakankamai sparčiu savo mokinio progresu.
„Algirdas pradeda tikėti tuo, kas rašoma stenogramoje ir ką sakau jam greičio ruožus įveikiant koviniu“ režimu. Jis tiksliai parenka stabdymo taškus ir nebeatleidžia akceleratoriaus prieš „aklus“ posūkius ar tramplinus. Be to, padarėm keletą korekcijų automobilio reguliavime, todėl dabar trasoje jis jaučiasi pastebimai komfortiškiau“, – vis dar ralio naujoko statusą turintį A. Kazlauską gyrė tituluotas jo šturmanas.
Vieną pagrindinių „Rally Talsi“ trofėjų – įspūdingą „Čempionų taurę“ šįkart gavo pernykščiai Latvijos ralio pirmenybių lyderiais Janis Vorobjovs ir Andris Malnieks. Šis ekipažas finišavo šeštoje vietoje bendroje įskaitoje, tačiau aplenkė praėjusių metų kaimyninių šalių čempionatuose triumfavusius varžovus – Ramūną Čapkauską, estą K. Koitlą ir baltarusį Sergejų Viazovichių.