Preliminariais duomenimis, „Volkswagen Polo GTI R5“ komandos „Juta Racing“ bazę Kaune turėtų pasiekti birželio 10-ąją. T. y. likus viso labo keturioms dienoms iki „Rally Žemaitija 2019“ starto. Drauge tai reiškia, kad laiko „prisijaukinti“ nepažįstamą automobilį bus mažiau nei mažai.

„Žinodami, kad turėsim didžiulį laiko deficitą, mes pabandėm optimizuoti rokiruotę lenktyninės technikos parke ir susitarėm dėl bendradarbiavimo su uteniškių serviso komanda „Pro Racing“. Jie yra pelnę vienų geriausiai Baltijos šalyse R5 specifiką išmanančių profesionalių vardą ir sutiko ne tik padėti spręsti techninio aptarnavimo galvosūkius. Be to, surengėme nedidelius „Škoda Fabia R5“ (šiuo automobiliu yra lenktyniavęs Dominykas Butvilas) bandymus, padėjusius geriau suvokti skirtumus nuo pastaraisiais metais mūsų turėto „Mitsubishi EVO“, – atvirauja V. Švedas.

"Volkswagen Polo GTI R5"

Aštuoniskart Lietuvos ralio čempionas taip pat atkreipė dėmesį, kad nors „Škoda Fabia R5“ ir „Volkswagen Polo GTI R5“ yra artimi giminaičiai, visgi nėra dvynukai. Pastarasis automobilis turi kiek kitokią važiuoklės konstrukciją, ratų geometriją, skirtingus variklio darbo diapazonus, truputį ilgesnę bazę, kitaip montuojamas stabdžių apkabas ir pan. dalykus, lemiančius savitą valdymą.

„Šie automobiliai panašūs, tačiau „Polo GTI R5“ yra kiek modernesnis ir turi visus naujausius inžinerinius patobulinimus, kokie tiek leidžiami FIA. Kol kas žinau tik kokiomis įžvalgomis dalinosi kiti pilotai, nuo sezono pradžios jau įveikę po 5 ar 6 ralius ir priartėję prie optimalių reguliavimo parametrų. Visų jų vertinimais, VW kūrinys yra labai konkurencingas net pirmaisiais gyvavimo metais. Mes savų sprendimų dar turėsim paieškoti, todėl „Rally Žemaitija 2019“ teks pasikliauti „Pro Racing“ komandos rekomendacijomis ir minimaliomis korekcijomis, kurias spėsim atlikti patys. Trumpas pasimatymas su „Škoda“ įnešė šiek tiek daugiau aiškumo, ko galima tikėtis, todėl esam nusiteikę pakankamai optimistiškai“, – teigė „Juta Racing“ komandos lyderis.

"Volkswagen Polo GTI R5"

Beje, V. Švedas prieš 19 metų sportininko karjerą pradėjo vairuodamas būtent „Volkswagen Polo“ su priekiniais varančiaisiais ratais ir 1,6 l darbinio tūrio varikliu. Naujasis lenktynių įrankis bendrą turi tik vieną parametrą – variklio darbinį tūrį. Tačiau GTI R5 galingumas siekia 272 AG ir 400 Nm, tai leidžia iki 100 km/val. įsibėgėti per 4,1 sekundės.

„Rally Žemaitija“ vyks birželio 14–15 d. Pirmąją sportininkai įveiks penkis greičio ruožus (37,1 km), iš jų du – Kelmės mieste. Antrąją dieną jų laukia dukart ilgesnė distancija – 8 greičio ruožai ir 74,8 km.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją