Estijoje vyksiančios „Grand Finals“ varžybos užbaigs Baltijos šalių žiedinių lenktynių sezoną. Čia vyks ne tik šiaurės Europos ilgų nuotolių lenktynių, Baltijos šalių kėbulinių automobilių sprinto lenktynių čempionatų, „TCR Baltic“ serijos paskutiniai etapai, bet ir „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato paskutinis etapas.

Žiūrovai trasoje itin dažnai matys geltoną Ramūno Čapkausko „Cupra TCR“ bolidą, mat jis dalyvaus net trijų čempionatų važiavimuose ir kovos dėl trijų čempiono titulų.

"DHL Racing" komanda

Sunkiausios 6 valandų ištvermės lenktynės laukia šeštadienį. Trys pirmieji sezono etapai aiškių lyderių taip ir neparodė, tad viskas spręsis paskutiniame etape. „DHL Racing“ komanda turnyrinėje lentelėje TCR klasėje užima trečią vietą. Tačiau taškų skirtumai tokie, kad sėkmės arba nesėkmės atveju ekipa gali iškovoti čempionės titulą, tačiau gali nukristi ir į 6 vietą rikiuotėje.

Kai sezono viduryje dėl traumos iš šios komandos veiklos pasitraukė Audrius Stasiulevičius, prie vairo liko tik Ramūnas Čapkauskas su Jurgiu Adomavičiumi, tad „DHL Racing“ kolektyve įvyko nemaži pokyčiai. Komandai paskutiniame etape vadovaus Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato „Ring Challenge“ organizatorė Ugnė Rukšėnaitė.

Ramūnas paskutinėms lenktynėms į komandą kaip trečią vairuotoją užregistravo sparčiai „Liqui Moly“ Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionate tobulėjusį sūnų Titą Čapkauską, bet Estijoje „DHL Racing“ ištrauks ir dar vieną kozirį. Į komandą sugrįžta vienas greičiausių lenktynininkų Pabaltijo šalyse, vienintelis lenktynininkas iš šio krašto dalyvavęs prestižinėse Le Mano 24 valandų lenktynės – Konstantinas Calko. Kad grįžta – daugumai netikėta žinia, tačiau talentingasis latvis savo lenktyniavimo automobiliais karjerą pradėjo su Ramūnu Čapkausku Palangoje vykusiose 1 000 km lenktynėse.

„Jis pradėjo lenktyniauti automobiliais prieš gerą dešimtmetį ir vienos pirmųjų jo lenktynių buvo kartu su manimi Palangoje. Tuo metu treniravau Konstantiną. Ilgą laiką lenktyniavome skirtingose komandose, dabar bus labai smagu po tiek metų siekti aukščiausių rezultatų kartu“, – džiaugėsi Ramūnas Čapkauskas.

"DHL Racing" komanda

Sekmadienį prie „Cupros TCR“ vairo sėdės tik Ramūnas ir kovos dviejuose čempionatuose ne dėl komandinių, o dėl asmeninių čempiono titulų.

Pirmasis – itin konkurencingas „TCR Baltic“ serijos finalas. Ramūnas jame užima antrą vietą. Čempionato lyderis Džiugas Tovilavičus pabėgęs gana toli į priekį, o ir kaip vairuotojas jis tikslus ir greitas, tad šansai Čapkauskui pasiimti pirmąjį Baltijos šalių TCR klasės čempiono titulą daugiau teoriniai. Bet atsipalaiduoti nepavyks, mat dėl vicečempiono titulo reikės labai stipriai kovoti su labai greitu ir talentingu aštuoniolikmečiu Juliumi Adomavičiumi. Jis nuo Ramūno atsilieka vos trimis taškais.

"DHL Racing" komanda

„Visada svajojau apie tokią klasę, kur dalyviai važiuotų vienodai greitais gamykliniais automobiliais, kur daugiausia įtakos rezultatui turi ne automobilio pajėgumas, o vairuotojo meistriškumas. Pagaliau pamatėme, kokių iš ties greitų vyrukų turime, smagu, kad čia reikia labai stipriai kovoti norint iškovoti aukštą poziciją ir džiaugiuosi, kad po tiek metų aš vis dar galiu būti tarp lyderių“, – komentavo 33-ią lenktynių sezoną be pertraukos skaičiuojantis „DHL Racing“ ekipos veidas.

Galiausiai, sekmadieninius Ramūno važiavimus užbaigs „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato finalas, kuriame, galingiausioje R3000+ klasėje jis turės nertis į žūtbūtinę kovą su „Audi S4“ vairuojančiu Edvinu Einikiu. Nors Ramūnas sezono metu laimėjo beveik visas lenktynes, vienintelis važiavimas, kai jam sprogo padanga pakišo koją. Jo metu išbarstė tiek taškų, kad nespėjo visų išsikovoti atgal ir nuo Edvino atsilieka vienu tašku. Varžovas iš Panevėžio lenktynėse niekada niekam neužleido antros pozicijos, tad lemiama kova visuose čempionatuose keliasi į kaip niekada intriguojantį žiedinių lenktynių finalą Estijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją