Pusantro šimto automobilių ir juos vairuojančių lenktynininkų. Tokia masė pilnai užpildė „Nemuno žiedo“ dalyvių zoną. Visi jie kovojo trijuose čempionatuose: aukščiausios lygos „Dynami:t“ Lietuvos žiedinių lenktynių, „Liqui Moly“ mėgėjų lygos ir „Time Attack“ čempionatuose. Pastariesiems tai buvo paskutiniai, finaliniai etapai.
Manto Matukaičio dublis
Tačiau daugiausia dėmesio sulaukė „Dynami:t“ profesionalų važiavimai. Šiose lenktynėse atsitiesė „Dynami:t Energy“ ekipa: iš „Ring Challenge“ Mantas Matukaitis išsivežė net keturis apdovanojimus. Iš komos būklės po „Aurum 1006km“ lenktynių prisikėlė jo „Corvette“, tad kaunietis stipriai pamaišė R3000+ klasės važiavimą.
Abiejuose „bombų“ klasės važiavimuose jis aplenkė vienvaldį šios klasės lyderį Ramūną Čapkauską su „Cupra TCR“. Nors „DHL Racing“ ekipos lenktynininkas buvo greitesnis posūkiuose, starte iš antros vietos iššovusio Manto Matukaičio su 7 litrų V8 variklio galia po dešine koja jis nesugebėjo aplenkti iki pat finišo vėliavos.
Antrame važiavime šiedu startavo iš rikiuotės galo, visą rikiuotę apsilenkė per kelis ratus, nebepavijo tik vienintelio Edvino Einikio su „Audi S4“. Įdomu tai, kad R3000+ klasės važiavime Mantas nė nekovojo su jais, mat buvo vienintelis OPEN įskaitos atstovas. Tad susumavus dviejų „bombų“ klasės važiavimų rezultatus podiumas atrodė taip: Ramūnas Čapkauskas pirmoje vietoje, Edvinas Einikis antras, Marius Bartkus su „Porsche 911“ – trečias.
R3000 klasės lenktynėse vėl nepavejamas buvo tas pats Mantas Matukaitis. Jose „Dynami:t Energy“ atletas lėkė BMW M3 GTR automobiliu. Tarp lenktynių jis palikęs mašiną uždarame parke bėgiojo krosą per techninio aptarnavimo zoną, kad pasikeistų automobilius. Vienintelis jam galėjęs pasipriešinti Aurimas Mištautas pirmąjį važiavimą baigė po kelių ratų ant žolės šalia trasos. Subyrėjo reduktorius.
Antrame važiavime startavęs iš pirmos pozicijos „Anjesės“ komandos sportininkas, kad ir su silpnesniu automobiliu, nuo Matukaičio atsilaikė tris ratus, galiausiai finišo liniją kirto antras. Susumavus dviejų važiavimų rezultatus Matukaitis užtikrintai stojo ant aukščiausio laiptelio, Izidorius Paukštys – antras, Robertas Zauka – trečias.
Lyderiai pasitraukė dar prieš startą
BMW2500 klasės važiavimus laimėjo Andrius Čilvinas, Marius Survilas – antras, o debiutantas iš kartingų sporto Dajus Dabašinskas – trečias.
R2000 klasės pirmasis važiavimas buvo keistas. Kadangi prieš lenktynes dalyviai važiavo „Time Attack“ sesijoje, keli jų išsidaužė ir sugedo. Tad vietoje 7 automobilių prie starto linijos stojo tik 4. Nebuvo trijų lyderių. Jau uždarius išvažiavimą iš techninės aptarnavimo juostos prie jo startui atsistojo Paulius Urbonavičius ir Julius Skirmantas. Julius starte nusuko pusašį, pirmąsias lenktynes baigė tik trys automobiliai. Antrajame važiavime jų buvo daugiau, tad ir kova buvo stipresnė. Susumavus abiejų važiavimų rezultatus pergalę čia sau užsitikrino Tadas Petukauskas. Paulius Urbonavičius – antras, Marius Miškūnas – trečias. Visi lėkė „Honda Civic“ automobiliais.
Iš Simuliatorių – į pergales
Finaliniame „Liqui Moly“ čempionato etape prie vienos starto linijos kartu stojo visų klasių dalyviai. Daugiau nei 20 automobilių. Ir čia, nepaisant to, kad dėl čempionų titulų praleidę du etapus jie nekovoja, aiškias lyderių pozicijas užėmė į tikrus automobilius persėdę virtualių lenktynių asai: „Dream 2 Drive Junior“ komandos atstovas Martynas Sidunovas, lėkęs „VW Scirocco GT24“ automobiliu laimėjo kvalifikaciją ir sugebėjo atsilenkti starte greičiau iššokusį Manto Janavičius „Porsche“. Martynas buvo pripažintas greičiausiu, Mantas – antras, Titas Čapkauskas – trečias „Liqui Moly“ R3000+ klasėje.
Už jų – Ignas Najus buvo greičiausias R3000 klasėje, aplenkęs Artūrą Kliobavičių ir savo pusbrolį Dovydą Najų. R2000 klasėje nugalėjo Aurimas Lekavičius, antras – Karolis Blėdis, trečias – Vilmantas Stanaitis. R1600 įskaitoje greičiausias Tomas Buškevičius, antras – Gražvydas Mačiulaitis, trečias – Audrius Liutkevičius.
Sezono rekordai
Lietuvos „Time Attack“ čempionato važiavimai buvo paženklinti naujais sezono rekordais. Geriausią „Nemuno žiedo“ rato laiką ne tik šeštadienį bet ir šiame sezone parodė vėlgi jau minėtas Mantas Matukaitis. Ir ne su „Corvette“, o su BMW M3 GTR. Lenktynėse visi R3000 klasės dalyviai važiuoja vienodomis „Nankang“ Padangomis. Jos leidžia sukurti lygesnes sąlygas lenktynininkams, tačiau nėra tinkamos rekordams gerinti. O „Time Attack“ sesijoje galima lėkti su kuo nori. Tad jis užsidėjo Palangoje taip ir nepanaudotas „Hankook“ padangas ir šovė 1:13.983. Vidutinis greitis 3,35 ilgio trasoje – 163 km/val. Mantas „Time Attack“ čempionato PRO3000 įskaitoje žengė koja kojon su Aurimu MIštautu ir čempiono titulą čia turėjo pasiimti laimėtojas. Tad Mantas Tapo „Time Attack“ čempionu.
Antrą geriausią dienos laiką pademonstravo PRO 3000+ klasės atstovas Ramūnas Čapkauskas su „Cupra TCR“: 1:14.045. Jis vos 4-iomis šimtosiomis aplenkė trečioje vietoje likusį vėlgi Matukaitį su „Corvette“, kuris ratą pravažiavo per 1:14.085.
Visų įskaitų Lietuvos žiedinių lenktynių čempionai bus apdovanoti spalio 27 dieną.
„Time Attack“ greičiausieji:
- PRO3000+: Ramūnas Čapkauskas (Cupra TCR) 1:14.025
- PRO3000: Mantas Matukaitis (BMW M3 GTR) 1:13.983
- PRO2000: Julius Skirmantas (Honda Civic) 1:18.448
- PRO1600: Tomas Buškevičius (Honda Civic) 1:21.008
- Semi-PRO3000+: Vytautas Davulis (BMW 330i) 1:25.022
- Semi-PRO3000: Vaidas Miščikas (BMW 323ti) 1:24.095
- Semi-PRO2000: Darius Jakštonis (Honda S2000) 1:24.545
- Semi-PRO1600: Edvinas Plaušinis (Honda Civic) 1:29.334
- STOCK3000+: Marius Bartkus (Porsche 911 GT3) 1:22.202
- STOCK3000: Virginijus Gelžinis (BMW 118d) 1:25.997
- STOCK2000: Tomas Valys (Scion FR-S) 1:24.607
- STOCK1600: Vygantas Januškis (Honda Civic) 1:27.713