Varžybų metu netrūko kovos dėl pozicijų. Lenktynių lyderis keitėsi 28 kartus. Galų gale rimtesnių incidentų ir kovos nestokojusias varžybas baigė vos 8 lenktynininkai.
Lenktynėse nesisekė pirmojo čempiono titulo siekusiam Helio Castronevesui. Iki varžybų pabaigos likus 40 ratų, brazilas turėjo atlikti pravažiavimo pro techninio aptarnavimo baudą. Lyg to būtų ne gana, vėliau sportininkas buvo priverstas atlikti sustojimą, kad būtų pakeistas sulaužytas priekinis sparnas. Taigi, čempiono titulo siekusiam brazilui beliko tikėtis, jog dar didesnės nesėkmės užklups jo pagrindinį varžovą S. Dixoną. Tačiau vienintelė problema, su kuria susidūrė pastarasis, tai į vėdinimo angas patekusios nuolaužos, dėl kurių galėjo perkaisti variklis.
Vis dėlto S. Dixonui pavyko finišuoti penktoje vietoje. To pakako, kad „Ganassi“ pilotas trečią kartą taptų „IndyCar“ čempionu.
„Tai buvo pašėlusi diena“, – sakė čempionu tapęs S. Dixonas.
„Turėjome padirbėti su taktika ir nemažai su bolidu. Vėliau turėjome bėdų su perkaitimu. Vis dar negaliu patikėti, kad tapau čempionu. Tai fantastiška.“
Rikiuotės priekyje niekas rimčiau negalėjo pasipriešinti W. Poweriui. Iš „pole“ pozicijos varžybas pradėjęs australas lenktynėse pirmavo 103 ratus ir finišo liniją kirto pirmas.
Beveik pusantros sekundės nuo nugalėtojo atsilikęs Edas Carpenteris lenktynes baigė antras. Ant paskutinio apdovanojimų pakylos laiptelio užlipo paskutinį kartą KV ekipai atstovavęs Tony Kanaanas.
Lenktynių metu netrūko ne tik lenkimų, bet ir avarijų.
Pirmoje varžybų dalyje kontakto su Sebastian Saavedra bandžiusi išvengti Pippa Mann patyrė avariją ir sudaužė savo bolidą.
Daug rimtesnis incidentas įvyko vėliau. Į trasoje apsisukusį Justiną Wilsoną bolido priekiu trenkėsi Tristanas Vautier. Kiti, incidento bandę išvengti, sportininkai taip pat sudaužė bolidus ir finišo nepasiekė. Visiems lenktynininkams, išskyrus J. Wilsoną, pavyko išvengti traumų. Tuo tarpu britui buvo nustatytas smulkus dubens kaulo lūžis.