Absoliučioje ralio rikiuotėje intriguojantys įvykiai prasidėjo Vaidoto Žalos ir Andrio Malnieko nesėkme. Ekipažas antrą sykį važiuojamame Stelmužės greičio ruože kliudė šieno kūgį ir apgadino automobilį bei buvo priversti sudėti ginklus kovoje dėl trofėjų.
Tačiau tuomet iniciatyvą į savo rankas perėmė Martynas Samsonas, kuris pirmąją ralio dieną pabaigė turėdamas 24,7 sek. persvarą prieš antroje vietoje klasifikuotus Vladą Jurkevičių su Aisvydu Paliukėnu. 31,3 sek. atsilikęs nuo lyderių rikiavosi ukrainiečių su WRC „Mini“ ekipažas – Valerijus Gorbanas ir Sergejus Larensas.
Tačiau antrąją ralio dieną būtent Ukrainos ekipažas atvertė visas savo kortas ir gerokai nustebino solidžiai ūgtelėjusiu tempu. Tiesa, jiems gyvenimą palengvino paties Martyno Samsono klaida. Septinto greičio ruožo starte jis užsidirbo dešimties sekundžių baudą už „False Start“.
Valerijus Gorbanas ir Sergejus Larensas antrąją ralio dieną laimėjo net šešis greičio ruožus iš eilės ir į paskutinę serviso zoną atvyko jau turėdami 3,2 sek. persvarą prieš Martyno Samsono ir Ervino Snitko duetą.
Paskutinė ralio dalis buvo dramatiškiausia. Greičio rezervų dar suradęs Martynas Samsonas laimėjo tris iš eilės paskutinės sekcijos greičio ruožus, tad į lemiamą, šešioliktą greičio ruožą Martynas Samsonas su Ervinu Snitku atvyko lyderių vaidmenyje.
Tačiau jų persvara siekė vos 0,3 sek. Tapo aišku, kad paskutinis greičio ruožas ir bus ta vieta, kurioje svarstyklės pakryps į vieną ar kitą pusę. Paskutiniame greičio ruože šaltesnius nervus pademonstravo Ukrainos ekipažas. Jie 3,6 sek. čia aplenkė Martyną Samsoną su Ervinu Snitku. „Samsonas Rally Rokiškis“ varžybų vardo partneriui Martynui Samsonui svečių pergalę teko pripažinti vos 3,3 sek. skirtumu galutinėje rikiuotėje.
Trečiosios vietos nugalėtojais tapo Vladas Jurkevičius su Aisvydu Paliukėnu. Jie galutinėje įskaitoje nuo lyderių atsiliko 38,4 sek., sykį laimėdami greičio ruožą, tris kartus parodydami antrą laiką ir aštuoniuose greičio ruožuose būdami treti.
Greičiausiu viena ašimi varomų automobilių įskaitos ekipažu be didesnės konkurencijos tapo Justo Tamašausko ir Vaido Šmigelsko duetas. Jie prieš artimiausią varžovą įgijo beveik trijų minučių pranašumą, o absoliučiai finišavo net aštuntoje vietoje, už savęs palikdami nemažai ekipažų, važiavusių visais ratais varomais automobiliais.
Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionatas
Lietuvos automobilių ralio sprinto čempionato dalyviai važiavo ne 140 kilometrų, kuriais lėkė A lygos dalyviai, bet per pus trumpesnę distanciją. Tačiau ir čia netrūko dramos žvelgiant į neoficialią absoliučios LARSČ įskaitos galutinę lentelę.
Įpusėjus raliui čia kova užsimezgė tarp dviejų ekipažų – Irmanto Buivydo, važiuojančio su Deividu Palubinsku bei Pauliaus Baltrukėno, kuriam stenogramą skaitė Mantas Kutka. Po penkių greičio ruožų Irmantas Buivydas Paulių Baltrukėną lenkė kiek daugiau nei 13 sekundžių, tačiau tuomet intriga tik prasidėjo.
Jau kitame greičio ruože lyderis Irmantas Buivydas iššvaistė beveik visą turėtą persvarą, tad iki finišo likus dviem greičio ruožams Paulius Baltrukėnas jau buvo priartėjęs per 3,4 sek. Po kito greičio ruožo lyderių rikiuotėje skirtumas tarp tuomet vis dar pirmavusio Irmanto Buivydo ir atakuojančio Pauliaus Baltrukėno ištirpo iki 1,3 sek., tad visi taškai buvo sudėlioti būtent paskutiniame greičio ruože.
Viskas čia vyko panašiu scenarijumi, pagal kurį susiklostė Valerijaus Gorbano ir Martyno Samsono kova absoliučioje „Samsonas Rally Rokiškis“ įskaitoje. Būtent paskutiniame greičio ruože Paulius Baltrukėnas su Mantu Kutka ir išplėšė pergalę, kai už savęs paliko Irmantą Buivydą su Deividu Palubinsku. Jie galutinėje rikiuotėje įgijo 8,4 sek. persvarą ir tapo greičiausiu LARSČ ekipažu.