Jau prieš ralio pradžią V. Žala prognozavo, kad N. Gryazinas su „Hyundai NG i20 R5“ bolidu bus itin pajėgus. Pilotas 2018 metais laimėjo Elektrėnų ralį, o šiuo metu varžosi Pasaulio ralio čempionate, WRC2 kategorijoje.
Šios prognozės pasitvirtino – po pirmosios dienos Rusijos ekipažas „Agrorodeo“ komandą lenkė 10,2 sek. Trečioje vietoje rikiavosi T. Asunmaa (+16,4 sek.).
N. Gryazinas ir šeštadienį buvo itin greitas bei didino savo persvarą prieš V. Žalą bei kitus lenktynininkus.
Antrąją ralio dieną „Agrorodeo“ komandos „Škoda Fabia R5“ du kartus užgeso starto metu – tai kainavo itin brangias sekundes.
„Startavome ant asfalto ir tiesiog per anksti atleidau sankabą, užgesom. Tokia klaida kainuoja 5-7 sekundes“, – skaičiavo V. Žala.
Tuo netruko pasinaudoti T. Asunmaa, pilotavęs „Škoda Fabia Rally2 Evo“ bei pradėjęs artėti prie Lietuvos čempiono.
Galiausiai dvyliktajame GR suomis aplenkė V. Žalą bei pakilo į antrąją vietą, kurią išsaugojo ir po 13-ojo greičio ruožo. Likus trims GR iki finišo V. Žalą ir T. Asunmaa skyrė vos 1,2 sek.
„Dabar jau nieko nebelieka, kaip tik spausti iki dugno“, – prieš paskutinius likusius tris GR teigė „Agrorodeo“ pilotas.
V. Žala tęsėjo savo žodį – „Agrorodeo“ komanda laimėjo paskutinius tris greičio ruožus bei bendroje įskaitoje susigrąžino antrąją vietą, į trečią nustumdami T. Asunmaa.
„Planas minimum įvykdytas. Reikia pripažinti, kad Nikolajus buvo labai greitas. Pradžioje dar atrodė, kad galime varžytis, bet jis atitrūko per daug toli. Tada šiek tiek atsipalaidavau ir netrukus į nugarą pradėjo kvėpuoti suomis. Paskutiniai trys greičio ruožai buvo labai įtempti – lėkėme grioviais, krūmais, kad tik susigrąžinti sekundes“, – po finišo teigė V. Žala.
Nugalėtojas N. Gryazinas 16 GR įveikė per 1 val. 11 min. 21,20 sek. ir V. Žalą aplenkė 35,7 sek.
T. Asunmaa nuo lyderio atsiliko 40,20 sek.
„Ralis buvo labai greitas ir techniškas – man labai patiko. „Žemaitijos ralyje“ galėjau atsipalaiduoti ir mėgautis procesu. Čia viskas buvo kitaip – pradžioje jaunimas diktavo tempą, tad reikėjo pasitempti. Vėliau suomis pasivijo – visas ralis buvo įtampoje. Tai yra gerai – anksčiau leisdavau sau važiuoti plačiai, laisvai, o dabar reikėjo gaudyti sekundės dalis. Konkurencija priverčia pasitempti“, – teigė V. Žala.