Paskutinysis Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas „Samsonas Rally Utena“ sulaukė neįtikėtino populiarumo dalyvių gretose. Penktadienio vakarą pabaigus dalyvių registraciją sąraše atsidūrė net 111 ekipažų iš 9 šalių. Utenoje plazdės Lietuvos, Latvijos, Estijos, Lenkijos, Suomijos, Ukrainos, Belgijos, Ispanijos ir Nyderlandų vėliavos. Tokio gausaus dalyvių skaičiaus šiemet nebuvo jokiame kitame lietuviškame ralyje.

„Dalyvių skaičius tikrai džiugina, nes sąrašas užpildytas praktiškai maksimaliai. Mums tai ženklas, kad ralio lenktynininkai tikrai pasiilgę varžybų šiame krašte. Apart žieminių ralių, paskutinį sykį šiame regione ralio varžybos vyko 2015-aisiais metais. Radome tikrai įdomių greičio ruožų, kurie paliks įspūdį tiek mūsų šalies lenktynininkams, tiek svečiams iš kitų šalių. Tikimės, kad varžybos bus intriguojančios ir jų nugalėtojas paaiškės po tokios atkaklios kovos, kokia buvo praėjusiais metais, kai sugrįžome su „Rally Aukštaitija“ varžybų vardu. Kviečiam visus ralio gerbėjus kartu pabaigti šių metų Lietuvos automobilių ralio čempionatą ir stebėti dramatiškas kovas rudenėjančiuose Utenos regiono žvyrkeliuose“, – sakė „Samsonas Rally Utena“ organizatorius Arvydas Petkevičius.

Samsonas Rally Utena

Tarp gausaus būrio dalyvių ir devynių šalių vėliavų galima rasti ir vieną ekipažą iš Nyderlandų. Tai Edwin Abbring ir Kevin Abbring šeimyninis duetas. Šiemet šie svečiai pasirinko startuoti nulinio ekipažo rolėje, tačiau praeityje Edwinas Abbringas Utenos rajono žvyrkeliais yra skriejęs ir sportiniu tempu. Jis šiame ralyje varžėsi 2015-aisiais. Pilotas sutiko pasidalinti prisiminimais ir papasakojo plačiau apie išties solidžią savo patirtį automobilių sporte.

„Tuomet Utenoje varžėmės BMW automobiliu ir jei gerai pamenu, tai buvo pirmasis mano ralis ant žvyro. Šiaip ralio varžybose dalyvauju nuo 1983-ųjų metų, todėl kitais metais tai bus mano 40 metų jubiliejus šiame sporte. Aktyviau lenktyniavau iki 2007-ųj metų, o savo karjerą pradėjau nuo tokių automobilių kaip „Opel Ascona“, „Opel Manta“, N ir A grupių „Opel Kadett GSI“, A grupės „Opel Astra“. Vėliau persėdau į ketvirtos, penktos ir šeštos kartos „Mitsubishi Lancer EVO“. Po šių automobilių dar buvo ir „Toyota Celica“. Per šiuos metus nacionaliniame Nyderlandų čempionate su Kevinu iškovojome nemažai titulų, bet visi jie buvo asfaltiniuose raliuose. Vėliau daugiau laiko skyriau ne važiavimui, bet darbui su komanda. Kai Kevinas pradėjo važiuoti „Junior WRC“ varžybose, dalyvavo ERC sezone su „Peugeot“ komanda ir vėliau WRC su „Hyundai“, laiko pačiam lenktyniauti liko vis mažiau. Tačiau dar ir dabar turiu „Ford Escort MK2“ ir kartais juo išvažiuojame palenktyniauti į varžybas su dukra, kuri man šturmanauja.

Labai laukiu varžybų Utenoje, nes labai noriu prisiminti važiavimą ant žvyro. Žinoma, mūsų funkcijos čia bus kitos. Nelenktyniausime, tačiau taip pat važiuosime šiais puikiais greičio ruožais. Nekantrauju susutikti su organizatoriais ir senais draugais Lietuvoje“, - likus savaitei iki ralio sakė Edwinas Abbringas.

Beje, Abbringų šeimyninis ekipažas į Utena atvyks paruošęs ir viena didelę staigmeną ralio žiūrovams, kuri leis pajusti ralio emociją pirmuoju asmeniu. Apie tai „Samsonas Rally Utena“ organizatoriai praneš kiek vėliau.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją