Pastarojo pirmasis etapas praūžė prieš mėnesį Alytuje, o šį savaitgalį atkeliauja į Lietuvos žiedinių lenktynių Meką „Nemuno žiedą“. Po „Slalomo dienos“ pavadinimu organizatoriai sugeba talpinti net trijų atskirų varžybų įskaitinius etapus: įvyks „H2auto“ greituminio slalomo čempionato 2-asis, greituminio slalomo pirmenybių 1-asis ir slalomo čempionato 2-asis etapai.
Trasa-staigmena, naujos įskaitos ir speciali „H2auto“ taurė
Organizatoriai žada, kad dalyvių renginyje lauks karštas ir švarus asfaltas, profesionali teisėjų komanda, galimybė rezultatus stebėti gyvai ir ne tik saugios, bet ir kokybiškos ir niekam iki paskutinės minutės nežinomos trasos konfigūracijos. Kol kas žinoma tik tiek, kad trasos ilgis – nuo 4 iki 5 kilometrų. Žiūrovams nebus kada nuobodžiauti: be muzikos, skanaus maisto ir kavos, visų laukia renginio vedėjas, kuris nė vieno nepaliks nežinioje ir nuolat dalinsis žiniomis apie tai, kas vyksta trasose ir kuris iš dalyvių sparčiai artėja pergalės link.
Šalia jau įprastų greituminio slalomo čempionato įskaitų („SGC1“, „SGC2“, SGC3“, SGC4“, „OC“ – laisva klasė), susirinkusieji galės varžytis ir papildomose, ne čempionato įskaitose, kurios skirtos jauniems dalyviams („Jaunių“ klasė), kurioje galima dalyvauti dar neturintiems 18 metų jaunuoliams su negalingesniais, nei 2000 cm3 varikliais ginkluotais automobiliais. Dar viena – „Damų“ klasė, kurioje galės varžytis tik moterys. Tiek jauniesiems sportininkams, tiek moterims už pirmąją varžybų klasę dalyvio mokesčio mokėti nereikės.
Šio etapo dalyviai gaus ir specialią partnerio „H2auto“ plovyklų tinklo įsteigtą taurę. Tiesa, kurios įskaitos dalyviai pretenduos ją gauti ar už kokį rezultatą ji bus įteikta, iki šiol išlaikoma paslaptyje ir taps aišku tik renginio dieną.
Gausu dalyvių
Išankstinei registracijai jau pasibaigus (šiuo metu tebevyksta registracija vėluojantiems), antrajame „H2auto“ Lietuvos greituminio slalomo čempionato etape jau planuoja dalyvauti virš 70 dalyvių, tačiau net ir šį etapą pramiegoję ar paskutiniuosius technikos ruošimo darbus atliekantys sportininkai dar galės užsiregistruoti ir vietoje renginio dieną. Šiuo metu gausiausia įskaita – „SGC3“, turinti net 18 užsiregistravusių dalyvių, o „SGC2“ ir „OC“ klasėse jų yra po 11. Tiesa, „H2auto“ Lietuvos greituminio slalomo čempionatas turi ir komandinę įskaitą, kurioje keli sportininkai gali sujungti savo jėgas, sumuoti pasiektą rezultatą ir atnešti trofėjų komandai ne tik etape, bet ir viso sezono įskaitoje.
Tarp dalyvaujančiųjų galima sutikti ir pirmojo etapo lyderius, siekiančius išsaugoti laimėtas pozicijas. Tarp šių sportininkų – 1-ąją vietą klasėje iškovojęs Mindaugas Šimkevičius, besivaržantis „Honda“ automobiliu, ir 3-iąją vietą laimėjęs Ovidijus Latoža su „Mazda Mx-5“. Abu šie sportininkai čempionate dalyvauja „SGC1“ klasėje.
Slalomo čempionatas „H2auto“ Lietuvos greituminio slalomo pirmenybėms dalyvių skaičiumi mėgina nenusileisti: vis pilnėjantis dalyvių sąrašas jau turi virš pusšimčio dalyvių. Visų varomų ratų įskaitoje („AWD“) dominuoja „Subaru“ gamintojo modeliai, o galu varomų automobilių „RWD“ klasėje, kaip ir visada, gausu BMW ir „Mazda“ automobilių.
Dalyvių skaičiumi abu šiuos čempionatus vejasi ir greituminio slalomo pirmenybės, į kurių pirmąjį etapą užsiregistravo virš 60 dalyvių. Panašu, kad Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasa savaitgaliui taps tikra dovana slalomo disciplinos mėgėjams.
Be to, žiūrovai, susirinkusieji palaikyti savų ir smagiai praleisti sekmadienį, galės pasijusti dalyviais: prieš varžybas turės galimybę apvažiuoti paradinį ratą ir pamatyti trasą iš kur kas arčiau.
„H2auto“ Lietuvos greituminio slalomo čempionato dalyviai savo važiavimus ir kovą dėl podiumo ir čempionato taškų pradės 9 valandą ryto ir baigs apie 14 valandą. Po pietų pertraukos važiavimai prasidės greituminio slalomo pirmenybių dalyviams. O senojoje kartingo trasoje, esančioje išorinėje „Nemuno žiedo“ aikštelėje, nuo 10 valandos vyks Lietuvos slalomo čempionato kovos.
Daugiau apie renginį – organizatorių interneto svetainėje www.slalomoakademija.lt ir jų socialinio tinklapio „Facebook“ paskyroje.