Prieš metus vykusiame pirmajame daugiakovės etape susirėmė visiškai skirtingų pasaulių atstovai. Drifterių padangų guma nusėtą trasą laiku įveikti pabandė keletas moto-akrobatų, trejetas ralio bolidų, sportinis kartingas, visiškai standartinis „Seat“ automobilis ir nuo varžybų besiilsintis vienas iš drifto gigintų – 700 arklio galių išvystantis drifto komandos „Mantinga“ monstras.
Visų jų šturvalus laikė šalies stipriausieji: kartingą pilotavo Ignas Gelžinis, šiuo metu besigalinėjantis Didžiosios Britanijos „Porsche CUP“ varžybose, standartinį „Seat“ valdė Igno vyresnis brolis Jonas Gelžinis, motociklus į trasą išleido Šarūnas Kezys ir „RedBull“ atletas Arūnas Gibieža. Ralio šakos garbę ginti buvo paskirta dabartiniam šalies čempionui Ramūnui Čapkauskui, vienam iš lyderių – Vytautui Švedui, bei nepamirštamam Dovilui Čiutelei, o areną okupavusiems drifto meistrams atstovavo Mantas Kulvinskas.
Šiemet – laikas revanšui. Tąkart pirmą vietą užėmęs V. Švedas galėjo džiaugtis keturių varomų ratų privalumais, jam iš paskos sekęs J. Gelžinis – „Seat“ stabilumo ir stabdžių sistemos pagalba, o trečias likęs Dovilas – ilgamete kone visų sporto šakų patirtimi. Šiemet šie vyrai renkasi antram dubliui kiek atnaujinę ir techniką ir savo strategijas.
Maža staigmena, su kuria teks susikauti šių varžybų dalyviams – Ernestas Staponkus. FIA pasaulio ralio kroso čempionate startuoti planuojantis sportininkas neatsisakė galimybės dalyvauti tokio tipo varžybose. Jo stiprybės – penktos kartos „Volkswagen Polo“, su kuriuo Ernestas žada varžytis tarp pasaulio stipriausiųjų. 4 varomais ratais bei 179 kW galios ginkluotas kompaktiškas automobiliukas yra įpratęs slidinėti ir greitai įveikti posūkius, tad jau dabar Ernestą galima laikyti vienu iš favoritų, tačiau nei 2014-ųjų čempionas V. Švedas, nei kiti šių varžybų dalyviai titulo lengvai atiduoti nežada.