Kai kurių komandų inžinieriams teko automobilius remontuoti pernakt, mat 6 valandų ištvermės lenktynių metu ne vienai komandai nepavyko išvengti gedimų. Kiiti –techniką nusikrovę nuo priekabų, ruošėsi startui.

Sekmadienio rytas prasidėjo treniruotėmis, kurias keitė kvalifikaciniai važiavimai ir, galiausiai, po pietų pertraukos trasoje paskutiniams sezono startams ruošėsi „BGT AM“, „BGT PRO“, „R3000+“, „BTC2“ ir „BTC1“ klasių dalyviai. Tai – mišrios „BaTCC“ ir „Dynami:T Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato“ dalyvių pajėgos.

Šiuos važiavimus keitė „Formula Historic“ kovos: čia dalyviai varžėsi „Formula Easter“ ir „Mondial“ grupėse. Galiausiai, trasoje pasirodė ne tokie galingi, bet lygiai taip pat kovingai nusiteikę „R1600“, „R2000“, „R3000“ ir „BMW 2500“ klasių dalyviai. Dieną užbaigė „TCR“ klasės dalyvių važiavimai.

Nuožmios TCR lenktynės

Lenktynių startui „TCR“ finale ruošėsi 7 dalyviai, tarp kurių – ir jaunas talentas iš Rusijos Grigoriy Burlutskiy, dalyvavęs ne vienose tarptautinėse „WTCR“ automobilių lenktynėse. Būtent tarp jo ir sezono lyderių Džiugo Tovilavičiaus bei Juliaus Adomavičiaus virė stipriausios kovos viso etapo metu. Deja, dėl antrosios vietos sezono įskaitoje turėjęs kovoti Ramūnas Čapkauskas lenktynių metu trasoje nepasirodė: jo kvalifikacijos laikas buvo anuliuotas dėl naudotos stabdžių antiblokavimo sistemos (ABS), kuri pagal techninius reglamentus nėra leidžiama. Turėjęs startuoti iš paskutiniosios pozicijos starto rikiuotėje, sportininkas dalyvavo tik „Dynami:T Lietuvos žiedinių lenktynių čempionato“ važiavimuose.

Geriausią laiką kvalifikacijos metu parodė ir pole poziciją starto rikiuotėje užsitikrino Julius Adomavičius. Jis su „GSR Motorsport“ paskolintu „VW Golf GTI TCR“ pademonstravo geriausią trasos rato įveikimo laiką (1.18,427), 0,4 sekundės dalimi aplenkdamas sezono lyderį Džiugą Tovilavičių.

Pirmojo važiavimo metu, J. Adomavičius užsitikrino pirmąją poziciją ir ją saugojo iki galo, kol D. Tovilavičius intensyviai kovojo su G. Burlutskiy. Galiausiai, pirmųjų lenktynių metu antrasis finišo liniją kirto Rusijos sportininkas, D. Tovilavičių palikęs užnugaryje. Tiesa, Rusijos sportininkas pademonstravo geriausią laiką ir antrojo važiavimo metu startavo iš pirmosios vietos starto rikiuotėje, jam į nugarą kvėpavo J. Adomavičius, o trečiąją vietą prieš startą užėmė D. Tovilavičius.
Antrojo važiavimo metu, intensyviausia kova virė tarp G. Burlutskiy ir lengvai čempionato taškų neketinusio atiduoti J. Adomavičiaus. Vienas kitą aplenkdami, galiausiai, finišo liniją kirto vienas po kito J. Adomavičius, G. Burlutskiy ir paskui juos važiavęs D. Tovilavičius. Šiam sportininkui svarbiausia buvo finišuoti tam, kad sezono čempiono titulas išliktų saugus jo rankose. Taip ir nutiko: D. Tovilavičius gali švęsti istorinę, pirmąją Baltijos „TCR Sprint“ serijos pergalę (sezono metu surinkti 188 taškai). Antrąją vietą iškovojo J. Adomavičius, surinkęs 176 taškus, o trečioje vietoje liko R. Čapkauskas su 129 taškais.

Savaitgalį Estijoje lenktynininkai kovojo dėl čempiono titulo

Skausmingi pasistumdymai ir naujas trasos rekordas

Labai įnirtinga kova virė tarp galingiausia technika ginkluotų „BGT AM“ ir „BGT PRO“ dalyvių. Vienas kitą besivejantys dalyviai antrąsias lenktynes baigė už trasos ribų: tokia kova virė tarp dėl pirmos vietos kovojančio latvio Arturs Bartraks su „Lamborghini“ ir Estijos sportininko Oliver Tiirmaa su „Porsche 911“.
Apsistumdę antrojo važiavimo metu, sportininkai į priekį užleido kitus savo įskaitos dalyvius. Tiesa, būtent Oliver Tiirmaa pagerino trasos rekordą, kvalifikacijos metu ratą įveikęs per 1.13,997 min. Susumavus abiejų važiavimų rezultatus, pergalę „BGT PRO“ įskaitoje absoliučioje, tiek sezono įskaitoje, vos trimis taškais išplėšė estas Raivo Tamm su „Porsche GT3 Cup“. Antrą vietą pelnė A. Bartraks, o trečiąją vietą iškovojo lietuvis Egidijus Gutaravičius su „Lamborghini Huracan“, nuo antrosios vietos atsilikęs 5 taškais.

„BGT AM“ įskaitoje sezono pergalė teko latviui Robertas Rode su „Nissan 200SX“, antrąją vietą iškovojo lietuvis Marius Dijokas su BMW 316, o trečioje vietoje liko dar vienas Latvijos sportininkas Jānis Hāns su „Subaru Impreza“.
Savaitgalį Estijoje lenktynininkai kovojo dėl čempiono titulo

„BTC1” įskaitoje ant podiumo lipo tik Lietuvos sportininkai. Nors su technikos kaprizais kariavęs Marius Miškūnas už finalines lenktynes taškų negavo, viso sezono pasiekimai jam garantavo čempiono titulą bendroje įskaitoje. Antroji vieta teko Andriui Kebliui, o trečioji – Juliui Skirmantui. Visi trys sportininkai varžėsi „Honda Civic Type-R“ automobiliais.

„BTC2” klasėje, pergalę tiek didžiojo finalo metu, tiek sezone šventė Jyrki Jonkkari iš Suomijos su BMW M3, antrąją vietą etape iškovojusiam Andrei Ermolov gautų taškų neužteko ir jis sezono suvestinėje liko penktoje vietoje. Susumavus viso sezono taškus, antroji vieta teko Rusijos sportininkui Denis Perlov su „SEAT Leon“, o trečioji – Jurgiui Adomavičiui su BMW M3.

Viso sezono taškų suvestines galima rasti organizatorių internetiniame puslapyje batcc.eu, o visus didžiojo finalo laikus ir rezultatus čia. https://speedhive.mylaps.com/Events/1729118 .

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją