Pirmą kartą elektromobilių klasė

„Su „Press raliu“ dirbu nebe pirmus metus, todėl pakankamai gerai pažįstu automobilių bei automobilių sporto temomis rašančius žurnalistus. Didžioji jų dalis iš tiesų neprastai perpratę ralio abėcėlę ir, drįstu spėti, kad visai neprastai atrodytų netgi varžydamiesi Lietuvos mini ralio čempionate. Būtent į šias lenktynes buvo panaši praėjusių metų „Press ralio“ trasa, todėl 2018-ųjų varžybų programa augs būtent šia kryptimi“, – teigia D. Liesis.

Kaip skelbiama pranešime spaudai, per dvi pirmojo birželio savaitgalio dienas sportinės „Press ralio“ grupės įveiks maždaug 400 kilometrų Lietuvoje bei Latvijoje.

„Pirmoji ralio diena bus šiek tiek sunkesnė ir ilgesnė: sportinės grupės ekipažai startavę Šiauliuose iš viso nukeliaus apie 250 kilometrų ir, trumpai pasisvečiavę Latvijoje, sugrįš ilsėtis į „Atostogų parką“ greta Palangos. Antrosios dienos kilometražas sieks 150, tačiau garantuoju, kad nuobodu tikrai nebus. Bendras greičio ruožų ilgis sieks 40–50 kilometrų – kiek tiksliai paaiškės, kai baigsis derybos su Palangos oro uosto vadovais“, – teigė D. Liesis.

Toks kompaktiškas formatas leido išplėsti ir varžybų dalyvių ratą – šiais metais „Press ralyje“ pirmą kartą bus įsteigta atskira elektromobilių klasė. Elektra varomos transporto priemonės, tokios kaip „Nissan Leaf“, varžysis tose pačiose trasose kaip ir sportinės grupės dalyviai, tačiau dėl prizų kovos savo atskiroje įskaitoje.

„Kartu su kolegomis iš laidos „Ne vienas kelyje“ neseniai atlikome kelių elektromobilių testą uždarame oro uoste. Jie daugelį nustebino ne tik puikiais įsibėgėjimo duomenimis, bet ir geromis valdymo savybėmis. Dėl žemai sumontuotų baterijų elektromobilių svorio centras yra žemas, o tai – labai svarbus dalykas siekiant geresnio valdymo“, – teigė „Press ralį“ organizuojančio Lietuvos žurnalistų autoklubo prezidentas Valdas Valiukevičius.

Pastarasis pridūrė, jog įsibėgėjimo iki 60 ar net 100 km/val. varžybose elektromobiliai įkrėstų į kaulus daugeliui tradiciniais degalais varomų automobilių. Didžiausias elektra varomų transporto priemonių greitis nėra didelis, tačiau įsibėgėti jos, dėl bet kada pasiekiamo maksimalaus sukimo momento, gali labai sparčiai

Oro uostai ir aikštelės su slidžiomis dangomis

D. Liesis patikino, kad net jei paskraidyti automobiliais Palangos aviacijos bazėje pasirodys pernelyg sudėtinga, bent vienas orlaivių kilimo-tūpimo takas tikrai lauks visų sportininkų. Taip pat bus ką veikti Šiaulių (Šiaulių darbo rinkos mokymo centro) ir Klaipėdos (Ernesto Galvanausko profesinio mokymo centro) autodromuose. Čia parengtos panašaus stiliaus rungtys į buvusias praėjusių metų ralio programoje, tik pakoreguotomis schemomis ir judėjimo kryptimis.

„Galiu atskleisti, kad šiais metais nebus tikslaus pravažiavimo rungčių bei su griežtomis laiko normomis susietų trasos atkarpų. Be to, atsižvelgiant į naujos kartos serijinių konstrukciją, slalomų schemas dėliosime taip, kad jas įveikiant nereikėtų naudoti rankinio stabdžio.

Žiūrovams skirti etapai Kretingoje bei Klaipėdoje bus kur kas dinamiškesni nei anksčiau. Apskritai, vidutiniai greičiai šiais metais pastebimai ūgtelės“, – patvirtino D. Liesis.

„Press ralyje 2018“ taip pat vyks paralelinės lenktynės Klaipėdoje ir Kretingoje, o vienas specialus ruožas numatytas Vilkyčiuose, kur yra garsiausia Lietuvos ralio-kroso trasa – čia vyksta ir Europos autokroso čempionatas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją