Paprastai ši procedūra būna atliekama atokiame garaže, kurio nepasiekia pašalinių akys, tačiau „C-Bet Ring Challenge“ organizatoriai nusprendė viską parodyti žmonėms, teigiama pranešime žiniasklaidai.
Atvėrė lenktynių paslaptis
Paskutinio Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionato išvakarėse, penktadienio pavakarę Kauno centro ramybę sudrumstė lenktyninių automobilių variklių burzgimas. Policijos pareigūnų ekipažo vedama spalvingų ir garsiai burzgiančių bolidų kolona apsukusi ratą aplink senamiestį išsirikiavo Kauno Rotušės aikštėje. Ten juos išsamiai apžiūrėjo bene didžiausią autoritetą Baltijos šalyse automobilių sporto saugumo srityje turintis Egidijus Janavičius, kuris vėliau patraukė Į Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasą apžiūrinėti kitų lenktynėms paruoštų egzempliorių.
Tiesa, tuzinas Kauno rotušės aikštėje išsirikiavusių automobilių – toli gražu ne visas „C-Bet Ring Challenge“ dalyvių parkas. Tai net ne dešimtadalis dalyvių. Šeštadienį jų trasoje bus galima suskaičiuoti beveik du šimtus. Į Kauno širdį suvažiavo pretendentai laimėti savo klasių Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionų titulus.
„Techninė komisija tėra privalomas formalumas. Varžybų išvakarėse savo renginio dalyvius norėjome pristatyti Kauno gyventojams ir miesto svečiams. Tikime, kad greičiausi ir gražiausi automobiliai ne vieną interesantą šeštadienį atves į lenktynes, o greitis trasoje užvirs jų kraują taip, kad kada nors patys norės išmėginti savo jėgas automobilių sporte ir pradės lenktyniauti. Tokia mūsų misija: mes, kaip mėgėjų lenktynių čempionatas stengiamės sudaryti kuo patrauklesnes sąlygas žmonėms pradėti sportuoti ir didelį dėmesį skiriame tiems, kurie į trasą atvažiuoja pirmą kartą“, – aiškino renginio organizatorė Ugnė Rukšėnaitė.
Automobilių ir motociklų lenktynės
Rengdami antrąjį, rudenišką šių metų „C-Bet Ring Challenge“ etapui organizatoriai daug dėmesio skyrė ne tik dalyviams, bet ir į renginį atvyksiantiems žiūrovams. Pradedant po niūrios ir lietingos savaitės užsakytu saulėtu dangumi ir gaivinančia šiluma, baigiant nemokamomis pramogomis vaikams, kaip milžiniškas batutas ar burbulų fiesta.
Nuo pat rugsėjo 29-osios ryto iki vėlyvo vakaro 100 dalyvių stengsis kaip galima greičiau įveikti trasą „Time Attack“ rungtyje, 35 dalyviai savo automobiliais kėbulas į kėbulą grumsis dėl Lietuvos mėgėjų žiedinių lenktynių čempionų titulo. Dar trys dešimtys nė 200 eurų nevertų mašinų stumdysis vidinėje žiedo dalyje esančioje „driftingo“ trasoje „F-Race 200“ lenktynėse, o aikštelėje tik įvažiavus į „Nemuno žiedo“ teritoriją „Kauno technikos kolegijos“ studentai greituminio slalomo trasoje siūlys išmėginti jėgas tiems, kurie dar nedrįsta važiuoti į didįjį žiedą.
Vis tik renginio vinimi žiūrovams taps lenktynės tarp visiškai skirtingų automobilių ir motociklų. Prie vienos starto linijos šeštadienį stoja Lukas Perminas su motokrosui sukurtu motociklu, Linas Navickas rungtyniaus su žiedinėms lenktynėms skirta „britva“, šalia jų, dar du „Dynami:t Energy“ lenktynių komandos automobiliai, pritaikyti skirtingoms automobilių sporto disciplinoms. Mantas Matukaitis važiuos būtent „Nemuno žiedo“ trasoje ištobulintu BMW M3 bolidu, o britas Andrew Hollandas bandys jam pasipriešinti klasikiniu 1972 metų gamybos „Ford Escort“ automobiliu, turinčiu iki 10 000 aps/min besisukantį „Cosworth“ variklį, išvystantį 260 AG.