Tokios ilgos, net dvejus metus trukusios, pertraukos prireikė, mat po paskutinės varžybose patirtos avarijos A. Dyburio „Nissan“ reikėjo remonto iš pagrindų, nes nebeatlaikė kai kurie automobilio konstrukcininiai mazgai.
„Aš jau ir taip buvau finansiškai save „išsitempęs“. Ir kai prireikė remontuoti mašiną bei lįsti į skolas, nusprendžiau, kad sugrįšiu tada, kai galėsiu sau tą leisti. Nes buvau apsižiojęs per daug ir atsikandau smarkiai „rūgštų“ kąsnį – pasakojo sportininkas.
Per tuos dvejus metus jis nebuvo visiškai dingęs iš lietuviškos šonaslydžio scenos – važiavo su skolintais automobiliais, tačiau toks važiavimas, aiškino pats, nėra tas pats, kas slydimas šonu su nuosavu automobiliu.
Kiek kainuoja klaida trasoje
Inspiracija paskubėti grįžti į varžybas tapo Šiaulių Darbo rinkos mokymo centro trasoje vykęs „Autoplius.lt Drift Matsuri“ renginys. Čia šonu slydo daugiau nei 100 Lietuvos drifterių. Visgi A. Dyburiui šis išvažiavimas nebuvo itin sėkmingas.
„Kalbant trumpai: priekyje važiuojantis sportininkas padarė klaidą ir jis pasirinko sustoti trasoje. O kai važiuoji „traukinyje“, sustoti trasoje yra labai nesunku. Tad aš stabdžiau, bet atsitrenkiau į jį ir taip pat sustojau trasoje. O paskui mane „parskrido“ toks pats kaip aš lenktynininkas ir trenkėsi į mane“, – pasakojo sportininkas.
Jis neslepia, kad žiūrėdamas į šią situaciją ir ją analizuodamas supranta, kad galbūt galėjo ir pats atleisti akceleratorių, analizuoti, koks vairuotojas priekyje ir panašiai. Visgi priekaištų A. Dyburis neturi niekam ir, sako, patirta avarija nereiškia, kad dabar jis važiuos atsargiau ar kažkaip kitaip.
„Čia negali važiuoti atsargiai, nes jeigu važiuosi atsargiai – liksi paskutinis ir net neįveiksi kvalifikacijos. Vis tiek važiuosiu agresyviai pasitikėdamas važiuojančiu priekyje“, – pabrėžė jis.
Prireikė poros savaičių
Ir važiuoti A. Dyburiui reikės visiškai netrukus: liepos 4-5 dienomis Šiaulių Darbo rinkos mokymo centre rengiamas pirmasis Lietuvos drifto čempionato renginys, kuriame rungsis „Street“ ir „Semi PRO“ lygų sportininkai.
„Mašina jau surinkta, dar vakar vakare sėdėjau iki vėlumos, valiau, blizginau, dariau visokius dalykus. Ši savaitė liko pasiruošimui, padangoms, logistikos uždaviniams. Bet mašina tokia, kad sėdi ir važiuoji“, – kalbėjo pašnekovas, juokdamasis, kad nors iš arti ant jo „Nissan“ dar kovos randai matyti, iš tolėliau, trasoje, automobilis atrodys puikiai.