Darius Balys, Vents Pečeks, Andrius Čibirka, Evaldas Kovalenka, Ronaldas Ramoška ir dar nemaža dalis kitų pilotų tiek penktadienio vakare vykusias neoficialias treniruotes, tiek ir šeštadienio rytą praleido keikdami savo techniką. Drifter.lt piloto Dariaus BMW eilinį sykį „pribaigė“ savo variklį, A. Čibirka kentėjo nuo trūkinėjančių aliuminio siūlių įsiurbimo kolektoriuje, E. Kovalenka menko incidento su trasos atitvarais metu sulankstęs variklio traversą laukė jo pristatymo iš Vilniaus, o Ronaldas susidūrė su itin netikėta bėda – savo naujoje, automobilių sportui pritaikytoje pavarų dėžėje įsivėlė elektronikos klaida ir vietoj to, jog elektromagnetinis valdiklis neleistų važiuojant į priekį įjungti atbulinės pavaros, pastarasis blokavo 5-ąją, kuri Ronaldui itin greitoje trasoje buvo reikalinga kaip oras. Prie visų šių bėdų kamuojamų dalyvių po kvalifikacijos taip pat prisijungė ir dvi dienas su savo varikliu kariavęs latvis Elvijs Kezis – vieno iš kvalifikacijos bandymu metu jis ne tik susprogdino variklį, tačiau trumpam ir užsidegė automobilis – trasos teisėjai gaisrą numalšino laiku, tačiau tai kiek ankstokai baigė latvio pasirodymą.
Jau minėtoje kvalifikacijoje sulaukta itin didelių staigmenų. Nei vienas iš teisėjų negalėjo prisiminti, kada paskutinį kartą A. Čibirka neįveikė kvalifikacijos barjero, tačiau „Uphill Pro“ konfigūracija ir variklio problemos tą padaryti sutrukdė – „kvalifikacijos dievu“ pravardžiuojamam Andriui teko užimti žiūrovo poziciją. Tai gerokai sujaukė jo pirmavimo čempionate planus, tad Andriui beliks išsispręsti problemas ir sėkmingai pasirodyti už trejeto savaičių vyksiančiame „Klaipėda Drift City“ etape.
Viena iš teigiamų kvalifikacijos staigmenų galima laikyti „Bros for Pros“ komandos nario Igno Daunoravičiaus parodytą 12 rezultatą. Pirmose savo „Pro“ lygos varžybose su beveik nebandytu automobiliu dalyvavęs Ignas per plauką nebuvo diskvalifikuotas dėl per skubėjimą pamirštų vairavimo pirštinių, kurios „Pro“ lygos varžybose privalomos. Pasiskolinęs pirštines, Ignas pademonstravo tai, ką teisėjai įvertino kaip „geriausia kas įmanoma tuo automobiliu“ ir leido jam susirungti poriniuose važiavimuose. Tuo Igno sėkmė nesibaigė – TOP16 kovoje su E. Kovalenka, daugiau dėl Evaldo padarytų klaidų, Ignas buvo pripažintas nugalėtoju – tai leido vilniečiui tęsti pasirodymą ir susirungti su latviu Ingusu Jekabsonsu – pastarasis įrodė savo pranašumą, tačiau toks Igno pasirodymas įrodė jaunuolio perspektyvas ateičiai.
Atėjus porinių važiavimų laikui staigmenų taip pat netrūko. „Vieno žmogaus armija“ pavadintas latvis I. Jekansonsas sugebėjo ne tik nuginkluoti vieną iš Klaipėdos drifto velnių Donatą Macpreikšą, bet ir pratęsti savo kelią iki pat antrosios vietos bendroje įskaitoje ir pirmosios Latvijos drifto čempionate. Tokią pravardę Ingus užsitarnavo dėl savo požiūrio į varžybas – kol kitus pilotus aptarnavo net keletas mechanikų, o informacija iš trasos rūpinosi „spoteriai“(komandos narys, informuojantis dalyvį apie jo važiavimą iš šono), Ingus į varžybas atkeliavo su žmona ir sūnumi, padangas tarp važiavimų ar kilusias bėdas išspręsdavo pats, dažniausiai net nenusiimdamas šalmo. Toks, vieno iš Jekabsons brolių, dalyvavimas varžybose pastebimas nebe pirmą kartą ir savotiškai žavi tiek žiūrovus, tiek ir konkurentus.
Kartu su Ingus, ant aukščiausio podiumo laiptelio užlipo ir M. Kulvinskas. Visą dieną puikiai važiavęs sportininkas sugebėjo užimti antrąją vietą kvalifikacijoje ir čia nusileido tik Timui Simniškai. Poriniuose važiavimuose Mantas kentėjo nuo netinkamai pasirenkamos trajektorijos ir dėl to ne sykį kartojo važiavimus, tačiau tai nesutrukdė jam įveikti Inguso ir pakartoti savo pergalę „Nemuno žiede“.
Artimiausias Lietuvos drifto čempionato etapas numatomas Klaipėdoje – čia organizatoriai žada itin įspūdingą renginį, sudėtingą ir greitą trasą miesto gatvėse. Dabartinė situacija ir įtampa tarp čempionato dalyvių žada itin agresyvias kovas.