Likus vos keliems kilometrams iki vakarykščio greičio ruožo pabaigos motobagio komanda pramušė padangą ir teko stoti ją keistis. Komandai tai kainavo nemažai laiko, mat dėl klampaus smėlio nebuvo paprasta atlikti šią procedūrą, kuriai komanda treniravosi ne vieną kartą. Grįžę į bivaką vyrai nusprendė, kad kadangi padanga nebuvo visiškai sugadinta, ją dar galima susiremontuoti užtaisant joje atsiradusią skylę ir vežtis kaip atsarginę, nes iki kito susitikimo su techninio palaikymo automobiliu buvo likę daugiau nei šimtas greičio ruožo kilometrų. Pradėjus padangos remontą ekipažas pastebėjo, kad pažeidimas gerokai didesnis ir kiek neįprastas.
„Supratę, kad pramušėme ratą dar bandėme važiuoti, bet greitai išaiškėjo, kad galime prisidirbti tik dar daugiau bėdos, todėl teko stoti. Grįžus į bivaką nusprendėme susiremontuoti padangą, o paskui pastebėjom, kad prakirtome ir ratlankį, tad pirmą kartą gyvenime teko klijuoti ir jį. Į skylę įkišome kelias atraižas virvės, pripylėme klijų ir įsukome medsraigtį – nežinia ar tai būtų laikę, tad gerai, kad to ir neteko išbandyti“, – pasakojo Aidas Bubinas.
Prie motobagio vairo sėdintis Dalius Olechnavičius pasakojo, kad iki šio incidento važiavosi net labai gerai – buvo ir įnirtingų dvikovų su kitais dalyviais: „Labai smagiai pasipešėm su „Toyota“ ekipažu – kopose mes jį lenkėm, tiesiosiose jis mus – buvo smagu, o ir pats greičio ruožas labai geras. Buvo daug mažų kopų, važiavosi labai gerai, daug šokinėjom, bet prieš greičio ruožo pabaigą atsirado nemažai akmenų, ten ir teko stoti supratus, kad pramušėm ratą. Dėl to praradome šiek tiek pozicijų, bet bendroje įskaitoje išlaikėme savo vietą, nes buvome prikaupę laiko rezervo. Beje, naktis po atviru dangumi taip pat buvo labai gera patirtis – visi sėdėjome prie laužo, vakarieniavome, šnekėjomės. Apie tai daugiau papasakosime tiesioginės transliacijos facebook metu vakare“.
Viskas gerai, tik bagis nesivedė
Išmiegoję palapinėse ir papusryčiavę dykumoje lenktynininkai startavo pirmame šiandienos greičio ruože ir jį įveikė be jokių problemų. Pagal preliminarius rezultatus „Specialist Racing Team“ moto bagis užėmė ketvirtąją vietą. Neišvengta ir dramos – ji prasidėjo likus kelioms minutėms iki antrojo ruožo starto kai motobagis dėl neaiškių priežasčių nesivedė. Greitai patikrinus visus mazgus ir neradus problemos bagį pavyko užvesti tik laidais pajungus prie automobilio – deja, komanda pavėlavo į startą ir turėtų gauti porą minučių baudos.
„Nepaisant to, kad pavėlavome, greičio ruožą suvažiavome labai gerai. Porą kartų pravažiavome posūkį, bet tai nepadarė didelės įtakos rezultatui. Bendrai dienos rezultatais esame patenkinti“, – kalbėjo D. Olechnavičius.
Sportininkas taip pat negailėjo gerų žodžių kalbėdamas apie šturmaną ir sakė, kad turbūt tai buvo greičio ruožas, per kurį Aidas pasakė daugiausiai žodžių. Buvo itin daug pavojingų vietų, tad šturmanui teko daug darbo spėti perduoti visą informaciją laiku.
Aidas Bubinas, savo ruožtu, gyrė vairuotoją dėl puikaus vairavimo ir prisipažino, kad pats šiandien padarė vieną, nors ir nedidelę, bet turint sukaupus tokią navigavimo patirtį, neatleistiną klaidą: „Vos startavus antrajame greičio ruože suabejojau, ar važiuojame teisinga kryptimi, tad teko apsisukti ir grįžti įsitikinti. Klaida žiopla ir neturėčiau tokių daryti, matyt smarkiai išblaškė problemos su motobagiu prieš startą, bet nebandau teisinti savęs. Šiaip greičio ruožas buvo itin sudėtingas – pavojingos vietos sekė viena po kitos ir bet kokia tiek mano, tiek vairuotojo klaida galėjo būti kritinė. Matėme kelis ekipažus skaudžiai pabaigusius savo ralį nuvažiavus nuo kelio ir džiaugiamės sėkmingai finišavę“.
Romualdas Karužis išlaiko lyderio poziciją
Su keturračiu važiuojantis „Specialist Racing Team“ sportininkas pasakojo, kad antras vakar dienos greičio ruožas buvo itin smagus – teko ir spausti „iki dugno“, ir ropinėti kopomis. Šiek tiek viską apkartino paskutiniais kilometrais trasoje vis dažnėjantys akmenys, tad nepavyko išsaugoti vieno iš galinių ratų. Laimei, pavyko pasiekti finišą, o ratlankio lyginimo procedūra jau su komandos draugų pagalba buvo atlikta dykumoje šalia naktinio bivako.
Šiandien diena prasidėjo tomis pačiomis kopomis, kuriomis teko važiuoti vakar. Pirmasis ruožas praėjo sėkmingai, o antrasis, pasak Romualdo, buvo toks, kokiu dar neteko važiuoti.
„Antras greičio ruožas buvo visiškai kitoks – važiavome greitais žvyrkeliais, nebuvo didelio purtimosi, bet reikėjo saugotis pasitaikančių aštrių akmenų. Taip pat pirmą kartą per šį ralį teko būti aplenktam visureigio ir motobagio, susimojavome, vis kažkokios gyvybės įnešė. Iki šiol dažniausiai tekdavo važiuoti vienam.
Šiaip suvažiavau be klaidų, nuotaika gera, bet jau jaučiasi bendras nuovargis, skauda nugara. Jau susukom nemažai kilometrų ir kūnas apie tai praneša, tad važiuoju dar šiek tiek atsargiau. Technika, beje, tarnauja be priekaištų. Tiesa, keturračių įskaitai šios varžybos labai negailestingos ir labai daug jų dėl vienų ar kitų priežasčių iškrito. Šiandien, deja, iš varžybų pasitraukė ir kolega lietuvis Antanas Kanopkinas“.
„Specialist Racing Team“ motobagis po penktosios dienos SSV įskaitoje pagal preliminarius rezultatus rikiuojasi trečioje pozicijoje, o Romualdas Karužis užtikrintai saugo pirmąją keturračių įskaitos vietą.
Rytoj dalyvių laukia paskutinysis, vos 113-os kilometrų, „Fenix Rally“ greičio ruožas. Sportininkų tikslas rytoj išsaugoti savo turimas pozicijas ir sėkmingai pasiekti finišą. Startas pirmajam dalyviui rytoj bus duodamas 10:38 Lietuvos laiku.