Pirmąją lenktynių dieną dalyvių lauks du kvalifikaciniai važiavimai. Vakar burtai lėmė, kad „ESmotorsport-LabasGas“ komandai atstovaujantis jaunas talentas iš Lietuvos Rokas Baciuška važiuos paskutinėje, greičiausių vairuotojų grupėje.
Prieš kvalifikaciją sportininkai turėjo galimybę išbandyti trasos sukibimą laisvosiose treniruotėse. Tiesa, treniruotėse turėjo būti 3 sesijos po 6 ratus. Visgi dėl slidžios trasos organizatoriai turėjo pakoreguoti numatytą dienotvarkę, nes sportininkai važiavo daug lėčiau. Dėlto dalyviai turėjo tik dvi treniruočių sesijas.
„ESmotorsport-LabasGas“ komandos lenktynininkas Rokas Baciuška per pirmąją sesiją pravažiavo 5 ratus, per antrąją – tris ir bendroje lentelėje kol kas užima 9 vietą. Pasak komandos savininko, buvusio ralio-kroso lenktynininko Ernesto Staponkaus, rezultatas nuteikia optimistiškai.
„Visgi kvalifikacijoje viskas paaiškės. Mat, treniruotėse dalis komandų važiavo su šlapiai dangai skirtomis padangomis. Todėl jų realaus greičio nežinome“, – sakė E. Staponkus.
Taip pat yra įdomu tai, kad „GRX Taneco“ komandos lenktynininkai yra dalyvavę šios trasos atidaryme, gerai žino trasos trajektorijas ir palyginus su kitų komandų lenktynininkais jie yra gerokai greitesni. Treniruotėse pirmą ir antrą vietą užėmę „GRX Taneco“ komandos lenktynininkai N. Gronholmas ir R. Nitišas savo priešininkus lenkia netgi 7-8 sekundės dalimis.
Visgi nepaisant to, atrodo, kad su kiekvienu ratu kiti čempionato dalyviai progresuoja labai labai greitai. Tarp jų ir „ESmotorsport-LabasGas“ komandos lenktynininkas Rokas Baciuška. Nors, jo teigimu, dar nėra atradęs sau patogios trajektorijos. Tačiau antroje treniruočių sesijoje, per tris ratus, lietuvis savo laiką pasigerino per pusę sekundės.
„Nežinau trasos, nerandu dar sau patogios trajektorijos, tačiau su kiekvienu ratu aš vis greitėsiu. Kitas svarbus niuansas yra tai, kad vaikščiodamas trasa, galvojau, kad bus labai geras sukibimas. Pasirodo, priešingai, trasa slidi, nėra sukibimo. O karščio iššūkis, gerai, kad kol kas tenka tik man. Lauke tvyro 42 laipsniai Celsijaus, o automobilyje temperatūra siekia netgi 70 laipsnių karščio“, – sakė R. Baciuška.