16-ąjį savo sezoną pradedantis Paulius yra pabuvojęs visose Europos čempionato turnyrinės lentelės pozicijose išskyrus 6-ąją ir 1-ąją. Aukščiausias garbės pakylos laiptelis pernai buvo pasiekiamas ranka, tačiau galų gale viskas susidėliojo pagal Merfio dėsnį „jei viskas klojasi gerai, tikriausiai kažką pražiopsojote“...

Tuo „pražiopsotu“ dalyku tapo Pauliaus „Ford Focus“ kuro siurblys, sustreikavęs pusfinalio starte ir atėmęs galimybę kautis finale.

„Tas siurblio kaprizas iš tiesų buvo labai skausmingas. Ruošdamiesi šiam sezonui mes ne tik įsigijome visiškai naują agregatą, bet ir svarbiausių serviso darbų kalendoriuje pažymėjom, kad įveikus pusę čempionato etapų, kuro siurblį profilaktiškai pakeisim nauju.

Apskritai šiam sezonui pasiruošėm labai rimtai ir tikimės pakovoti dėl aukščiausių vietų“, – prisimindamas 2015-ųjų pamokas žadėjo P. Pleskovas.

Atidžiai išanalizavę, kokie kiti „geležiniai“ dalykai dažniausiai padeda įgyti konkurencinį pranašumą prieš varžovus, klaipėdiečiai ryžosi sudėtingai intervencijai po „Ford Focus“ variklio gaubtu, kurios metu buvo šiek tiek (nuo 565 AG iki 550 AG) sumažinta galia, tačiau beveik 60 Nm – iki 800 Nm – padidintas maksimalus sukimo momentas.

Aiškumo dėlei galima pasakyti, kad tokių techninių parametrų, „išspaustų“ iš 2.0 litrų darbinio tūrio „Ford Focus“ motoro, neabejotinai pavydėtų „Lamborghini Gallardo“ su 5 l, V10 tipo jėgaine.

Be to, TSK „Baltijos sportas“ meistrai taip pat patobulino transmisiją bei įdiegė keletą naujovių elektronikoje. Čempionato išvakarėse surengtų testų metu P. Pleskovas pasidžiaugė, kad „koviniame“ automobilyje sumontuota starto kontrolės sistema leidžia pastebimai „aštriau“ pajudėti iš vietos.

Turint galvoje, kad įveikiant kelis šimtus metrų iki pirmųjų posūkių įgytas pranašumas dažnai turi lemiamą reikšmę, tokios korekcijos gali tapti esminiu Pauliaus koziriu.

Visgi pačia svarbiausia korekcija, subrandinta šiam lenktynių sezonui, Klaipėdos TSK „Baltijos sportas“ strategas Vladas Pleskovas vadina permainas Pauliaus galvoje.

„Nepaisant pakankamai solidaus Pauliaus, kaip lenktynininko stažo, jį dažnai iš pusiausvyros išvesdavo itin agresyvus, kai kuriais atvejais sportiško elgesio riboženklius peržengianti, varžovų elgesys. Atrodydavo, kad kai kurie lenktynininkai žaidžia komandinius žaidimus ir stengiasi be didesniu skrupulų išmušti varžovus iš trasos.

Oficialiai draudžiama smūgiuoti tik į mašinos galą, tačiau teisėjai labai dažnai toleruoja „bulių kautynes“ primenantį važiavimą, o įžūlesni sportininkai tuo piktnaudžiauja. Tai ypač akivaizdu stebint čekų elgseną trasoje, – pasakoja V. Pleskovas. – Po praėjusio sezono pastebėjau, kad Paulius – dažnai demonstruodamas kur kas geresnius kvalifikacinius rezultatus – pradėjo elgtis gerokai užtikrinčiau. Jis tapo stabilesnis psichologiškai ir nebesuka galvos dėl neišvengiamos kontaktinės kovos“.

Pirmąsias išvadas, kaip P. Pleskovui seksis šiame Europos autokroso čempionate, bus galima daryti jau šį savaitgalį, sulaukus rezultatų iš netoli Berlyno esančios Seelow trasos. Dar po savaitės čempionato dalyvių karavanas atkeliaus į mūsų šalį: birželio 4-5 dienomis Vilkyčių autosporto komplekse vyks antrojo Senojo žemyno pirmenybių etapo kovos.

Iš viso čempionatą sudaro 9 etapai. Varžybos be Vokietijos ir Lietuvos, dar vyks Prancūzijoje, Čekijoje, Italijoje ir Vengrijoje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)