Tikslas – pagerinti praėjusių metų rezultatus

Kauno technikos kolegijos (KTK) suburtos dvi komandos „Kauno technikos kolegija – Milsa“ ir „Reimpex by KTK Racing“ į bene prestižiškiausias ilgo nuotolio autosporto varžybas Baltijos šalyse sugrįžta ne tik su milžinišku entuziazmu, bet ir išaugusiomis ambicijomis. KTK Racing Division vadovo Povilo Bonkevičiaus teigimu, praėję metai suteikė daug patirties, kuri ir tapo šių metų pasiruošimo pamatu bei leido išsikelti naujus tikslus.

„Pernai tokio tipo varžybose startavome pirmą kartą. Neturėjome patirties ir neįsivaizdavome, ar mūsų pasiruošimas geras, ar viską darome teisingai. Šiemet jau ruošėmės kitaip. Nebereikėjo remtis kitų patirtimi ir nuogirdomis. Viską jau buvome išbandę, žinojome, kiek reikia laiko atlikti namų darbus ir ką reikia daryti.

Žinoma, kortas šiek tiek sujaukė pasaulinė pandemija, tačiau nukentėjome ne mes vieni, o visas autosportas ir pasaulis. Visgi, kai įprastai visas reglamentas būdavo žinomas prieš pusę metų ir galima iš anksto jau analizuoti konkurentus, šiemet viskam buvo tik mėnuo.

Aišku, iš vienos pusės, tai gal net yra ir mūsų pranašumas, nes juk sakoma, kad studentai egzaminui ruošiasi paskutinę naktį. Tad ir mes taip pat turime labai daug patirties, kaip viską daryti greitai – priimti sprendimus, rasti problemas, susiplanuoti darbus ir spėti laiku.

Tad, įvertinę visus „už“ ir „prieš“, šiemet nusprendėme dalyvauti 2 ekipažais. Pirmąjį sudarys jaunesni klubo nariai, kurie lenktyniaus penai gerai pasirodžiusiu mūsų parengtu „Volkswagen Golf“ automobiliu, o antrajame ekipaže bus daugiau senbuvių ir patirties.

Antrasis ekipažas lenktynėse skries BMW E46 automobiliu. Tačiau, nepaisant to, kas vairuos šiuos automobilius, abiems jiems yra keliamas vienodas tikslas – pagerinti praėjusių metų rezultatus. O pernai mes finišavome net 19 pozicijoje. Tad minimalus tikslas šiemet yra 18 vieta, o rezultatas, kuriuo būtume labai patenkinti – 15 vieta bendroje įskaitoje“, – planus vardina komandos vadovas.

Automobilius prižiūrės KTK inžinieriai

Pasak Povilo, vienas svarbiausių aspektų, kuris leidžia kelti aukštesnius tikslus, tai patirties įgavusios Kauno technikos kolegijos inžinierių ir technikų komandos, kuri prižiūrės abu automobilius, potencialas.

„Praėjusiais metais komanda pasirodė puikiai. Mūsų ekipos inžinieriai ne tik numatė kai kurias galimas problemas, bet ir akimirksniu jas sprendė, o netikėtus gedimus šalino taip pat greitai, kaip jie ir atsirado. Tuo labai džiaugiamės ir didžiuojamės, tad šiemet stengsimės išlaikyti tokią pačią ar net pagerinti jų darbo kokybės kartelę.

Besiruošdami lenktynėms, komandos automobilių inžinieriai žino ir prisimena kiekvieną mūsų automobilių mazgą, tų mazgų būseną bei kur koks techninis sprendimas padarytas, net kur koks varžtas yra įsuktas. Techninės žinios ir yra pagrindinis mūsų potencialo pamatas.

Žinoma, maksimaliai ruošiasi ir pilotai, kurie turi ir fizinio pasiruošimo, ir praktinių įgūdžių treniruotes bei stovyklas, dirba su lenktynių simuliatoriais, prieš varžybas pasirenka specialią mitybos programą, vartoja vitaminus ir kitus reikalingus maisto papildus. Juk jie patiria labai didelį psichologinį stresą ir fizinį nuovargį. Ilgo nuotolio varžybos reikalauja maksimalaus įsitempimo, kadangi trunka ilgai, tad ne tik fizinė, bet ir psichologinė būklė turi būti geriausia kokia tik įmanoma.

Į visus šiuos aspektus atsižvelgėme ir kiek leido galimybės ruošėmės. Pavyzdžiui, darėme treniruotes ne tik varžybų Lietuvoje metu, bet vykome ir į Estiją, kur trasa yra panašiausia į Palangos 1006 km trasą. Tačiau Parnu yra daugiau saugumo ir mažiau rizikos. Tad ten galima susidėlioti paskutinius akordus ir visiškai susistyguoti automobilius“, – sako P. Bonkevičius.

Komandoje virš 30 žmonių

„KTK Racing Division“ vadovo teigimu, du automobiliai ne tik privertė dvigubai stengtis, gerokai mažiau miegoti ir turėti ambicingesnių iššūkių, bet ir išauginti komandą bei sustiprinti jos darbą.

„Kai varžybose turi du automobilius, tai ir darbų yra dvigubai daugiau. Žinoma, tai gerai, nes leidžia patikrinti, kas mes tokie esame profesionalumo prasme, ką galime ir ko yra verta mūsų patirtis. Tai parodys mūsų rezultatai. Nors esame vidutiniokai greičio prasme, bet daug ką atperka techninis komandos darbas. Kaip minėjau, pernai dirbome puikiai, bet kiekvienos lenktynės yra skirtingos, tad ir pasiruošimas joms skiriasi.

Yra gausybė nenuspėjamų faktorių, kuriems turime būti pasiruošę, tačiau yra strategija ir plano laikymasis. Pavyzdžiu, pernai mes kiek per anksti atsipalaidavome. Siekėme sėkmingai finišuoti, ką ir padarėme. Ne visiems tai pavyksta. Tačiau šiandien matome, kad tempas galėjo būti ir geresnis. Tad šiemet laukia sunkesnis darbas. Turime ne tik nesustoti, bet ir išlaikyti tempą, laikytis strategijos, gerai dirbti „pituose“, maksimaliai aptarnauti automobilius ir tik tada galime tikėtis sėkmės ir rezultatų, kurių siekiame.

Nesinori nusivilti, juk šiemet komanda, kuri dirbs varžybose jau išaugo bemaž iki 30 žmonių, įskaičiuojant inžinierius, vairuotojus, medijos komandą ir kt. Nors esame studentiška komanda, bet įdedame daug į savo užsibrėžtų tikslų siekimą ir profesionalų požiūrį bei darbą. Tą mato ir mūsų rėmėjai, kurie mumis pasitiki. Juk ne taip paprasta įgauti pasitikėjimą tokių partnerių kaip AB „Kauno tiltai“ ar įmonių grupės „Milsa grupė“. Labai džiaugiamės, kad ne tik jie, bet vis daugiau partnerių mumis pasitiki ir jų ratas plečiasi. Sakome, kad su pasitikėjimu gauname ir didelę atsakomybę pateisinti lūkesčius. Tad tikrai pažadame savo gerbėjams, kad lenktynėse būsime pasiruošę visų 100% ir dvigubai stengsimės jų nenuvilti“, – gerbėjams ir komandos draugams žada P. Bonkevičius.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)