Žiemos ralio organizatoriai pranešė, kad bandymams skirtame greičio ruože išsilaikyti nesugebėjo net penki bolidai, o dviems iš jų teko laukti pagalbos, mat savarankiškai iš griovių išsikapstyti nesugebėjo.
Iš trasos išlėkti sugebėjo 15, 17, 32, 16 ir 55 ekipažai. 15 numeriu pažymėtam Gedimino Maškausko ir Stasio Tarailės ekipažui teko laukti galinčių padėti išsiropšti iš griovio. Iš pusnų teko vaduoti ir 16 numeriu pažymėtą Jono Sluckaus ir Povilo Reiso duetą.
Giedrius Notkus, praėjusių metų Lietuvos ralio čempionas, patikrinęs greičio ruožą akcentavo, kad įspūdžiai pralėkus greičio ruožu tikrai neblogi.
„Trasa patiko. Pakankamai greita, su įdomiais posūkiais, sukibimas – vidutinis. Pirmą kartą paslydome, kitus – vis pasimaišydavo kažkas. Manau, galėjome ir geriau“, – likus kelioms valandoms iki starto naktiniuose greičio ruožuose pradžios komentavo G. Notkus.
Sergejus Viazovičius, Baltarusijos lenktynininkas, vos prieš savaitę grįžęs iš Dakaro ralio, komentavo, kad oro sąlygos – labai nustebino, gerai, kad tvirta danga.
„Tačiau keliai tikrai siauri, ypač grįžus iš dykumų“, – juokėsi S. Viazovičius.
Bandomajame greičio ruože geriausią laiką užfiksavo čekų Jaroslavo Orsako ir Jindriškos Zakovos ekipažas. Jie trasą įveikė per 1 min. 35.9 sek. Į trejetuką pateko ir Vytautas Švedas su Mindaugu Čepuliu. Lenktynininkai trasą įveikė per 1 min. 38.4 sek.
Šiemet Žiemos ralis grįžta prie dviejų dienų formato. Penktadienį Molėtų apylinkėse lenktynininkams teks įveikti keturis greičio ruožus. Važiuoti teks naktį, todėl, natūralu, lenktynininkų automobiliai apginkluoti galingais žibintais, kad ekipažai ką nors matytų.
Organizatoriai paskelbė, kad dėl tvyrančių sudėtingų oro sąlygų, snygio ir rūko, visus ekipažus į trasą išleis ne kas minutę, o kas dvi.
Šeštadienį ralis tęsis toliau. Laukia 8-i greičio ruožai. Ralyje turėtų dalyvauti apie 60 ekipažų.