Viso drago varžybose dalyvavo 56 vairuotojai – tarp jų ir tokie automobilių sporto gerbėjams žinomi žmonės kaip Kastytis Volbekas, ir daugybė šios šakos naujokų. Žiūrovai kelias valandas mėgavosi įspūdingais vaizdais: savo pajėgumą 200 metrų distancijoje išbandė ne tik kasdieniniai automobiliai, bet ir „Vlantana“ vilkikai su puspriekabėmis. Vienas automobilis netgi užsidegė, tačiau operatyviai veikę trasos apsaugos darbuotojai ugnį nedelsiant numalšino.

Kvalifikacinis traukos lenktynių etapas truko iki 21 valandos, po jo automobiliai pagal savo rezultatus 200 metrų ilgio trasoje buvo suskirstyti į penkias klases: į vieną grupę pateko 200 metrų įveikę per daugiau nei 9,5 sek., į kitą – pademonstravę nuo 8,5 iki 9,5 sek. laiką ir t. t. Pačių greičiausių automobilių grupė 200 metrų trasą kvalifikaciniame etape įveikė per mažiau nei 7 sek. Tokį rezultatą demonstravo automobiliai, kurių galia artima tūkstančiui ar net daugiau arklio galių.

Finaliniai važiavimai vyko pamažu temstant – po 22 val. Tai žiūrovams padovanojo dar geresnius vaizdus, o dalyviams pateikė naujų iššūkių – vėsesniu oru padangas sušildyti sunkiau ir sukibimas su kelio danga yra mažesnis.

Finaliniame etape laikas nebebuvo svarbus – vairuotojai kovėsi dvikovose atkrintamuoju principu, pirmas finišo liniją kirtęs keliavo į tolimesnį etapą.

Greičiausi – su „Nissan GT-R“

Pirmieji kovas pradėjo į penktąją grupę patekę vairuotojai, kurie kvalifikaciniame etape 200 metrų distanciją įveikė lėčiau nei per 9,5 sek. Šioje „Street“ pavadintoje grupėje varžėsi 4 vairuotojai ir tarp jų greičiausias buvo Irmantas Motužis su BMW 530d – šio automobilio dyzelinis variklis pasiekia 200 kW galią. Antroje vietoje liko Gražvydas Kalnius su dyzeliniu „SEAT Leon“, trečioje – Tomas Kuprys su „Opel Corsa OPC“.

Ketvirtojoje „Super Street“ pavadintoje grupėje greičiausias buvo Marius Monkus su „Opel Calibra“ – ketvirtfinalyje, pusfinalyje ir finale jis nebuvo greitesnis už savo konkurentus, tačiau visus kartus nugalėjo dėl varžovų klaidų. Antrą vietą užėmė Tautvydas Valius su BMW 335, o trečioje liko Justas Pečeliūnas su antros kartos „Volkswagen Golf“.

Greitesnių automobilių grupėse dvikovos buvo atkaklesnės – prie starto stovintiems žiūrovams daugeliu atvejų buvo sunku įžiūrėti, kuris pirmas kirto 200 metrų liniją. Trečiojoje grupėje „Speed“ visus varžovus aplenkė Erikas Žiemelis su „Mercedes-Benz CLS63 AMG“ – jame sumontuotas 5,5 litro variklis pasiekia 530 kW galingumą. Antroje vietoje liko Justinas Rakašis su BMW 550iX, o trečias – Roman Solenkov su „Audi S4“.

Antroje pagal greitį „Power“ grupėje pirmą vietą užėmė Rimantas Mencleris su „Ford Mustang GT“, finale aplenkęs Donatą Skinderą su „Audi S5 Sportback“. Trečioje vietoje liko Andrius Antanaitis su „Subaru Impreza WRX STI“.

Pačioje galingiausioje grupėje „Over Limit“ finale susikovė du „Nissan GT-R“ automobiliai, pusfinaliuose nugalėję „Audi S2“ bei „Audi RS7“ automobilius.

„Nissan“ automobilių finalas baigėsi visiškai neplanuotai – vos
startavęs, Algirdas Zaronskis nesuvaldė 900 kW galią pasiekiančio
automobilio ir išslydo iš trasos, tad nugalėtoju buvo pripažintas
analogišką GT-R vairavęs Valdas Sluta. Trečią vietą užėmė Laimis
Sadauskas su „Audi RS7“, ketvirtą – Povilas Araminas su „Audi S2“.

Prieš vidurnaktį pasibaigusioje apdovanojimų ceremonijoje greičiausius traukos lenktynių dalyvius tradiciškai apdovanojo Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys. Tarnyba skiria didelį dėmesį saugaus eismo propagavimui – siekiama, jog greičio mėgėjai savo jėgas demonstruotų tik uždarose ir saugiai įrengtose lenktynių trasose.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)