2015 m. rugsėjį pirmąjį ralį „DHL Rally Elektrėnai“ laimėjęs Vaidotas Žala pasirengęs kovai dėl pačių aukščiausių vietų ir šiemet. Tačiau pripažįsta, kad sezonui artėjant prie finišo, vis dažniau bandoma racionaliai pažvelgti į galutinį rezultatą.

„Pernai mūsų ekipažui pasisekė. Beveik visas lenktynes kovojome su Dominyko Butvilo ekipažu, tačiau jo problemos leido mums pakilti iki pirmos vietos ir pergale baigti labai smagias lenktynes Elektrėnų apylinkėse,“ – pasakoja 2015 m. Lietuvos automobilių ralio absoliučios įskaitos vicečempionas.

„Greičio ruožus šiame regione vyresni sportininkai turbūt moka mintinai. Tačiau net ir tos atkarpos, kurias gali važiuoti viena kryptimi ar kita, niekada nepabosta. Nesvarbu, kiek kartų jomis lenktyniautum, šio regiono keliai yra vieni smagiausių Lietuvoje. Galiu palyginti su Kelmės rajono keliais, kuriais varžomės Žemaitijos ralyje, tačiau greta Elektrėnų ir reljefas savotiškas, ir pati danga, ir konfigūracija. Viskas tiesiog super. Turbūt nepažįstu tokio ralio lenktynininko, kuris nemėgtų šių kelių. Visi laukiame ralio Elektrėnuos kaip didelės šventės“, – sako V. Žala.

Pernai Vaidoto ir jo brolio Žygimanto Augusto ekipažas galutinėje įskaitoje tik 17,5 sek. aplenkė D. Butvilą. Trečią vietą užėmė latviai Janis Vorobjovas ir Andris Malniekas, kurie šį sezoną lenktyniauja „Mitsubishi Mirage“ automobiliu. Tada latviai nuo „DHL Rally Elektrėnai“ laimėtojų atsiliko 25,5 sek.

Beje, vidutinis nugalėtojų greitis prieš metus buvo 113,77 km/val.

Šių metų čempionate, kuris dėl šiltos žiemos sutrumpėjo iki penkių etapų, broliai Žalos bene rimčiausiai konkuruoja su Martyno Samsono ir Mindaugo Varžos ekipažu.
Vaidotas ir Žygimantas Augustas Žalos

„Ir Žemaitijos, ir „300 ežerų“ raliuose Martyno tempas buvo fantastiškas. Mes tikrai jam neprilygstame, jei jis neturi techninių problemų. Objektyviai vertinant, keli likę ekipažai galime kovoti dėl antros vietos, nes greičio deficitas toks, jog pavyti „BMW M3X“ nerealu. Bet jeigu jie priversti sulėtinti tempą, tada viskas gali apsiversti aukštyn kojomis.

Nesakau, kad mes lauksime jų gedimo ar klaidos, tačiau suprantame, kad nutrūktgalviškas lėkimas gali kainuoti ypač brangiai. Šiemet mes su broliu sugebame išvengti klaidų, todėl sezonas, neskaitant gedimo Talsi ralyje, klostosi sėkmingai. Prieš Elektrėnų ralį automobilio mechanikai atliko būtinus „namų darbus“, teliks pasiruošti tinkamas padangas ir galėsime važiuoti maksimaliai“, – pasakoja 2015 m. „DHL Rally Elektrėnai“ laimėtojas.

Artėjančio šeštadienio lenktynės – priešpaskutinės šių metų Lietuvos ralio čempionato kalendoriuje. Dėl nepalankios žiemos dviem raliams iškritus iš tvarkaraščio, galutinėje čempionato įskaitoje bus svarbūs visuose įvykusiuose etapuose pelnyti taškai. Todėl kol kas antrą vietą užimantys broliai pripažįsta, kad žiūri jau ir į tolesnę perspektyvą.

„Paskutinių sezono lenktynių, kurios vyks Druskininkų apylinkėse, koeficientas yra 1,5. Tai reiškia, kad būtent tos varžybos sudėlios visus galutinius taškus. Aišku, jei šį savaitgalį kažkas iš favoritų dėl vienų ar kitų priežasčių nebus priversti pasitraukti iš kovos. Mes manome, kad ir Vytauto Švedo, ir J. Vorobjovo ekipažų tempas bus labai aukštas. Bet žiūrint į galutinę perspektyvą, neverta „kapotis“ dėl kelių sekundžių ir labai stipriai rizikuoti. Mes žinome, kokį turime taškų rezervą, todėl mėginsime laikytis racionalios strategijos“, – sako lenktynininkas, kuris 2015 m. sezono pabaigoje skynė vieną pergalę po kitos.

Šiemet V. ir Ž. A. Žalos irgi buvo greičiausi tarp mūsų šalies čempionate kovojančių ekipažų ir Žemaitijos, ir „300 ežerų“ raliuose. Ar itin azartišku važiavimu garsėjantis ekipažas Elektrėnų apylinkėse pateisins favoritų vardą ir apgins prieš metus iškovotą titulą, sužinosime jau šį šeštadienį, rugsėjo 10 dieną.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją