V. Žala po lenktynių pasakojo, kad tokių trasų, kaip Elektrėnuose – reta, todėl važiuoti santūriau buvo tiesiog neįmanoma. „Agrorodeo“ komandos pilotas pripažino, kad jau po trečio greičio ruožo pradėjo greitėti, o tai daryti, rodos, provokavo ir organizatorių paruoštos trasos.

„Nors sakiau, kad saugosiu mašiną ir važiuosiu konservatyviai, netrukau įsitikinti, kad Elektrėnų greičio ruožai yra įspūdingi, todėl pradėjau spausti maksimaliai ir lėkiau iki pat finišo. Tikrai nedaug yra tokių greičio ruožų Lietuvoje, todėl važiuoti buvo labai smagu“, – kalbėjo lenktynininkas.

Tiksliai, greitai ir smagiai

V. Žala džiaugėsi, kad trasos buvo iš tiesų įdomios bei tapo dar viena treniruote prieš Dakarą. Lenktynininkas pripažino, kad Elektrėnų ralio trasos yra itin techniškos, tačiau vidutinis greitis visą laiką išliko pakankamai didelis.

„Tikrai džiaugiamės ir dėl to, kad automobilis liko visiškai sveikas, žinoma, kaip visada truputį apgadinome priekinį buferį dėl provėžų, tačiau didesnių incidentų ar nuvažiavimų nuo kelio išvengėme“, – aiškino V. Žala.

Elektrėnų ralio greičio ruožus gyrė ir komandos šturmanas Andris Malnieks, kuris ne tik džiaugėsi, jog ekipažas startavo visuose greičio ruožuose, tačiau ir šmaikštavo, kad kiekvienas ralis kartu su V. Žala yra lyg šventė.

Elektrėnų ralis yra vienas mano mėgstamiausių. Greičio ruožai yra pakankamai siauri, tačiau kartu ir techniški su smagiais šuoliais nuo tramplinų. Negaliu pasakyti, kad važiuoti Elektrėnuose buvo sunku, tačiau turiu pripažinti, kad buvo labai smagu“, – po finišo komentavo A. Malnieks.

Intrigos nebelieka

„Agrorodeo“ komandos pilotas V. Žala teigė, kad dabar komandos turima taškų persvara iš tiesų yra pakankamai didelė, todėl rezultatas paskutiniame čempionato etape jau nebeturės didelės įtakos. Tiesa, lenktynininkas aiškino, kad taupymo planas išlieka, tačiau jis bus įgyvendinamas nepraleidžiant paskutiniojo etapo Zarasuose.

Iš viso prie „Rally Elektrėnai“ starto linijos penktadienį stojo 74 komandos iš 6 valstybių, tačiau netrukus paaiškėjo, kad finišą pasiekti pavyks ne visiems. Dar penktadienį, miesto greičio ruože nepasisekė Gedimino Maškausko ir Stasio Tarailės ekipažui su „Mitsubishi Lancer Evolution IX“, kurie atsitrenkę į kelio bortą stipriai apgadino automobilio važiuoklę. Pastarųjų automobilį nuo trasos pavyko pašalinti tik su priešgaisrine saugos technika.

Šeštadienį incidento neišvengė ir Vytauto Puodžiūno bei Ilonos Staškutės komanda. Itin nelygioje trasos vietoje komanda, lenktyniaujanti BMW 323 automobiliu, vertėsi per priekį, tačiau ekipažas sužalojimų išvengė.

Paskutinis šių metų Lietuvos automobilių ralio čempionato etapas įvyks Zarasuose spalio 2-3 dienomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)