Ilgai lauktas startas

V. Žala neslėpė, kad ralio Lazdijuose laukė kaip niekad. Pirmiausia – dėl gana ilgos pertraukos klasikiniame ralyje, antra vertus – ir dėl to, jog ralį Lazdijuose iš dalies galima pavadinti nauju, o tai lenktynininkui kėlė intrigą.

„Klasikiniame ralyje nevažiavau jau beveik metus, paskutinis mano startas buvo Europos automobilių ralio čempionate praėjusią liepą. Tikrai nekantravau startuoti šiame ralyje, jau testų metu supratau, kad klasikinio ralio labai pasiilgau, nes čia viskas vyksta greičiau nei dykumų ralyje. Dėl pirmo starto šiek tiek nerimavau, nes žinojau, kad teks adaptuotis po pertraukos, taip pat važiuoju su nauju šturmanu, tačiau viskas ėjosi kaip iš pypkės. I. Pūkis yra profesionalas, kuris jau eilę metų važiuoja su greičiausiais Latvijos pilotais, todėl pavyko greitai susidirbti ir surasti tokį tempą, kuris džiugino. Svarbu ir tai, kad Lazdijų ralis yra naujas ralis varžybų kalendoriuje“, – kalbėjo V. Žala.

Lenktynininkas teigė, kad Lazdijų regionas yra ypač palankus klasikiniam raliui, mat greičio ruožuose tenka važiuoti smagiais žvyrkeliais, o taip pat netrūksta ir pakilimų bei nusileidimų nuo tramplinų. Negana to, nors ralio dalyviai tikėjosi, kad dalis greičio ruožų jiems bus žinomi iš anksčiau organizuoto Druskininkų ralio, V. Žala džiaugėsi, kad didžioji dalis greičio ruožų buvo visiškai nauji, o tai privertė komandas pasistengti labiau.

Vaidotas Žala

„Naujuose greičio ruožuose nebegali važiuoti iš atminties, reikia vadovautis stenograma ir tuo, ką sako šturmanas, todėl visiškai nauji greičio ruožai įnešė ir daugiau intrigos. Pats pradžioje nelabai pasitikėjau turima stenograma, tačiau jau po pirmo greičio ruožo nusiraminau, supratau, kad galime palaikyti norimą tempą. Žinoma, reikėjo priprasti ir prie naujo balso, tačiau tai taip pat netruko ir jau nuo 3 greičio ruožo su Ivo lėkėme, kaip pilnavertis duetas – aš vairavau, o Ivo dainavo“, – juokaudamas pasakojo lenktynininkas.

Greitos trasos ir užtikrinti kilometrai

Nors komanda užtikrintai nenusileido varžovams, ekipažui nepavyko išvengti ir smulkios klaidos. Sportininkas pasakojo, kad pabandė paeksperimentuoti keisdamas stabdymo taškus, o dėl to pralėkė vieną sankryžą, tad ekipažui teko apsisukti kviečių lauke.Vis dėlto, nepaisant trumpo nuotykio, V. Žala neslėpė, kad šis ralis tikrai džiugino.

„Pavyko važiuoti be didesnių klaidų, tik viename greičio ruože praradome 10 sekundžių pralėkę posūkį, tačiau iš esmės ėjosi puikiai. Čia, turbūt, kaip dviračiu važiuoti – vieną kartą išmokęs, kitus kartus užtenka tik kaulus pramankštinti ir gali lėkti.Penktadienį mūsų laukė truputį techniškesnė ralio dalis, o šeštadienį dominavo labai greitos trasos, tačiau vietomis taip pat labai smagios ir reikalaujančios pastangų. Tai paliko labai teigiamą įspūdį apie Lazdijų ralio greičio ruožus, man visada smagu, kai galime palaikyti didesnį vidutinį greitį“, – mintimis dalijosi V. Žala.

Sportininkas teigė, kad kiekvienas kilometras klasikiniame ralyje jį džiugina, todėl tikisi, kad ateityje tokių ilgų pertraukų nebebus ir kasmet pavyks startuoti bent keliuose Lietuvos automobilių ralio čempionato etapuose.

„Gravel Fest Rally“ varžybose startavo 73 dalyviai iš 6 valstybių. Šį kartą organizatoriai dalyviams buvo paruošę 12 greičio ruožų, kurių metu sportiniu tempu ekipažai turėjo įveikti 102 kilometrus. V. Žalos ir I. Pūkis ekipažas buvo nepralenkiamas beveik visuose greičio ruožuose ir iškovojo 1-ąją vietą. Antrą vietą užėmė Martynas Samsonas ir Ervinas Snitkas, o trečią – Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas.

Kitas ekipažo startas jau liepos pabaigoje – liepos 28–29 dienomis Rokiškyje. Dar vienas komandos startas numatytas Elektrėnuose rugsėjo 8–9 dienomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją