Pozityviai nuteikianti naujiena

V. Žala neslepia, kad toks kvietimas – geriausia ir smagiausia komandos naujiena šį pusmetį. Prieš metus parduotas ir į Portugaliją iškeliavęs Mažylis jo naujojo savininko prašymu buvo gerokai patobulintas taip, jog atitiktų T1+ kategorijos keliamus reikalavimus. Dabar L. Santos V. Žalą ir Paulo Fiuza kviečia būti pirmaisiais, kurie patobulintą automobilį išbandys ralio reido greičio ruožuose.

„Luis Santos investavo solidžią sumą, kad automobilį konvertuotų į T1+ kategoriją. Tam reikėjo atlikti daug pakeitimų pakaboje, transmsijoje, atnaujinti kėbulą. Tas pats Mažylis dabar daug didesnis ir piktesnis, o vos jį parvežus iš Vokietijos, kur patobulinimais rūpinosi „X-raid“ komanda, L. Santos mums pasiūlė būti tais, kurie išbandys jį „Baja Aragon“ lenktynėse“, – naujienomis dalijosi V. Žala.

Anot lenktynininko, šis „Baja“ etapas bus vienas iš stipriausių, mat čia žada varžytis net ir tokie Dakaro vilkai, kaip Nasseras Al-Attiyah ir Yazeedas Al-Rajhi, todėl ir lenktynės turėtų būti itin konkurencingos.

Vaidotas Žala

„Kvietimas čia dalyvauti mane tikrai maloniai nustebino, nes per tiek metų, kiek lenktyniauju, pirmą kartą gavau tokį netikėtą kvietimą atvažiuoti į lenktynes svečio teisėmis. Patys dabar dar turime nemažai galvosūkių dėl biudžeto, taip pat ir neatsakytų klausimų dėl kitų metų Dakaro, todėl tikrai labai džiugina tokia pozityvi naujiena, kad po pusmečio pertraukos galėsime vėl grįžti į ralio reidą ir jo trasose važiuoti su konkurencinga technika bei automobilio savininko palaikymu. Vis dar kovojame, kad turėtume galimybę dalyvauti kitų metų Dakare, todėl labai džiaugiuosi, kad L. Santos palaikymas ir noras padėti įžiebė šviesą tunelio gale bei įnešė pozityvumo“, – pasakojo lenktynininkas.

Kvapą gniaužiantys pirmieji kilometrai

Dar labiau laukti šio starto lietuvį privertė pojūčiai patirti pirmadienį, Portugalijoje įvykusių pirmųjų testų metu. V. Žala džiaugėsi, kad pirmą kartą patobulintą Mažylį galėjo išbandyti palaikydamas kovingą tempą ir pirmuosius 150 greitų kilometrų įveikti Portugalijos kalnuotų miškų apsuptyje.

„Medžiai, kalneliai, smėlis, kietos dangos, greitos ir ypač techniškos bei lėtos sekcijos. Testų metu buvo visko, reljefas buvo tikrai sudėtingas, todėl testai buvo labai produktyvūs, kaip ir pažintis su gerokai pasikeitusiu automobiliu. Žinoma, jaučiasi, kad turėjau pertrauką, grįžus po jos, atrodo, kad viskas reikalauja daugiau jėgų. Tokios pertraukos užtenka, kad atprastum nuo ilgesnių atstumų, smūgių ir perkrovų, tačiau labai džiaugiuosi, kad turiu galimybę grįžti į Dakaro sportinį režimą. Žinoma, šios varžybos nebus labai ilgos, tačiau tai yra labai gera proga tiek susipažinti su technika, tiek pačiam pasitreniruoti“, – aiškino V. Žala.

„Baja Aragon“varžybose laukia ne tik konkurencingi varžovai, tačiau ir klastingi greičio ruožai. V. Žala teigė, kad šiose varžybose galima tikėtis tokių greičio ruožų, su kokiais jam jau teko susidurti „Andalucia Rally“ pasaulio ralio reido taurės etape, o tuomet greičio ruožai reikalavo itin daug atidumo.

V. Žala ir P. Fiuza „Baja Aragon“ varžybose startuos „Unique Racing Team“ komandos vardu. Iš viso, per tris dienas, ekipažas turės įveikti apie 540 kilometrų greičio ruožuose. „Baja Aragon“ startas Ispanijoje bus skelbiamas liepos 20–22 dienomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį.
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją