Nors pačioje Kačerginėje su sniego paklode susidurti neteko, bet važiuojant jos link ne vienas dalyvis turėjo įveikti žiemišką kelią dar su sportinėmis „semi-slick“ padangomis.

Prasidėjus varžyboms į trasą taip pat atėjo žiema. Pirmosios snaigės pradėjo kristi ant „Nemuno žiedo“ trasos asfalto. Sniegas ant asfalto neišsilaikė, bet trasa tapo šlapia ir ypač slidi.

Iš pradžių ne vienam dalyviui teko susisukti neįvertinus kelio dangos, bet vėliau dalyviai pradėjo žaisti tiek su padangų slėgiu, tiek su pačiomis padangomis ir puikiai susitvarkė su slidžia kelio danga.

Šį kartą sprinto trasą išbandė beveik 100 automobilių sporto entuziastų ir profesionalų. Neįskaitinėje klasėje trasą išbandė ir garsus Lietuvos lenktynininkas Ignas Gelžinis: „Trasa buvo šlapia ir tikrai labai slidi, suvaldyti automobilį nebuvo taip paprasta, kaip norėtųsi. Manau, tokios varžybos yra puiki galimybė kiekvienam saugiai išbandyti tikrą lenktynių trasą ir savo bei automobilio galimybes.“

Pats išbandęs trasą I. Gelžinis vėliau nešykštėjo patarimų ir kitiems pradedantiems sportininkams ar mėgėjams ir pasidalino ne vienu patarimu, kaip reikėtų paruošti automobilį važiavimui tokiomis sąlygomis ir kaip jį valdyti.

Pirmieji sprinto rungties starto liniją kirto FWD klasės dalyviai. Trečiąja vieta šį kartą teko tenkintis Tomui Michailovinui, antrąją vietą užėmė po ilgos pertraukos į „Nemuno žiedą“ sugrįžęs Edvinas Sabalys su „Suzuki Swift“, o abu šiuos sportininkus aplenkė Andrius Lukoševčius su „Opel Astra“.

Vėliau startavo populiariausia RWD klasė, surinkusi net 30 dalyvių. Trečias joje liko Vytautas Venclovas, o dėl pirmos vietos kovėsi sugrįžęs čempionato senbuvis Darius Jakštonis ir stabiliai važiuojantis ir pirmos vietos niekam neužleidžiantis naujokas Rytis Gumauskas. Šioje principinėje kovoje nugalėjo Rytis, o Dariui teko tenkintis antrąją vieta, nuo Ryčio atsilikus tik puse sekundes.

AWD klasėje su kiekvienomis varžybomis vis labiau auga konkurencija. Šį kartą joje dar daugiau žinomų pavardžių, bet stipriausieji išsirikiavo taip: Marius Bartkus su „Mitsubishi EVO X“ liko trečias, na, o praeito etapo greičiausią jaunąjį Simoną Urboną šiek tiek daugiau nei sekunde aplenkė ralio atstovas Gintautas Šlepikas. Džiaugiamės, jog Gintautas nevengia pasidalinti savo patirtimi su jaunuoju Simonu ir taip padeda jauniesiems sportininkams tobulėti.

PRO2 klasėje trečias liko jau minėtas G. Šlepikas, kuris į varžybas atsivežė net du automobilius. Už jį greitesni buvo tik Tadas Viliūšis ir R. Gumauskas, kuris vos vos išplėšė pirmąją vietą. Tado laikas buvo 02:03,666, o Ryčio - 02:03,637.

PRO4 klasėje trečiąją vietą užėmė ASK „Greičio svajonė“ komandos narys Tadas Petronis, antra vieta ir vėl teko tenkintis jaunajam S. Urbonui, na o pirmasis šį kartą buvo M. Bartkus.

Slalome virė ne ką mažesnės aistros negu sprinte. Čia dalyviai taip pat nevengė karštų diskusijų, kūrė savas strategijas, kaip geriau įvažiuoti geresnį laiką ir bandė išsiaiškinti, kuris yra geriausias. FWD klasėje šį kartą trečias liko Gražvydas Mačiulaitis, antruoju tapo Tomas Buškevičius, pirmuoju - Mindaugas Šimkevičius.

Pastarasis džiaugėsi, kad į šias varžybas sugrįžo įdomios slalomo trasos, kurias lengvai gali įveikti kiekvienas. Tai puikiai įrodo ir tai, kad vien tik FWD klasėje slalomo trasą išbandyti panoro net trys damos, kurioms puikiai sekėsi. Už nugarų jos paliko ne vieną vyrą.

RWD klasėje pirmąją vietą iškovojo Andrius Miglinas, o antrą ir trečią atitinkamai pasidalino Aurimas Miškinis ir Rokas Banuškevičius.

AWD klasėje stipriausias buvo T. Petronis, antras liko Justinas Balčius, o trečiąją vietą užėmė dar viena slalomo trasos neišsigandusi mergina - Evelina Cvetinska.

Kitas varžybų etapas įvyks gruodžio 6 dieną.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją