Šiose varžybose geriausiai iš komandos narių pavyko pasirodyti Giedriaus Notkaus ir Daliaus Strižano duetui su „Škoda Fabia R5“. Jie įsitvirtino penktoje absoliučios įskaitos vietoje, o klasėje iškovojo trečiosios vietos taures. Po finišo atslūgus emocijoms Giedrius Notkus neslėpė, kad ralis buvo išties sudėtingas. Pirmąją dieną ekipažas darė klaidas, o kitą dieną turėjo ir techninių problemų. Tačiau galiausiai duetas finišą pasiekė ir tą padarė klasės prizininkų gretose.

„Ralis buvo labai sudėtingas. Trasos skyrėsi nuo praėjusių metų. Buvo ir visai naujų atkarpų, ir apsuktų į kitą pusę. Tikrai nedaug tokių vietų, kurias anksčiau esame važiavę. Atstumas irgi pats ilgiausias Lietuvos čempionate – 140 kilometrų. Buvo ir Stelmužės greičio ruožas, kuris yra labai specifinis, o tą specifiką dar pakoregavo ir lietus.

Pirmą dieną iškart gavome Stelmužės greičio ruožą per lietų, todėl varžybų pradžioje šiek tiek saugojausi. Nežinojau, kaip automobilis elgiasi ant šlapio asfalto. Trečiame greičio ruože, antrą kartą startavus Stelmužėje, bandžiau šiek tiek spustelėti. Tačiau tai iššaukė klaidą ir viename iš posūkių pabėgo galas, apsisukome. Užgesome ant ketvirtos pavaros. Kadangi pavarų dėžė yra sekvencinė, kol nepradėjau judėti, negalėjau įjungti žemesnės pavaros. Pajudėjau ketvirta pavara, sugebėjau susijungti iki antros pavaros, užgesau. Vėl užvedus variklį pajudėjau antra pavara. Sugaišome ten nemažai laiko.

Kitame greičio ruože buvo labai slidu, smarkiai lijo, todėl kažko nustebinti ten nepavyko. Miesto greičio ruožus įveikėme gerai. Pagaliau pavyko apipiešti saulutę aplink šieno kūgį, kas anksčiau su EVO mums visuomet sekdavosi sunkiai.

Toliau viskas sekėsi neblogai, bet buvo gaila, kad prieš mus esantys keturi lenktynininkai jau spėjo nutolti. Antrą dieną juos bandėme vytis, bet dešimtame greičio ruože, distancijos pradžioje prakirtome padangą. Gumos išdaužė buferius, sparnus. Finišavome ant ratlankio, slidinėdami po visą kelią. Užsidėję ratą išvažiavome toliau. Paskutiniuose greičio ruožuose bandėme atakuoti, pavyti Dominyką Butvilą „Powerstage“ ruože, bet ten vėl padarėme klaidą – greičio gesinimo zonoje kliudėme šieno kūgius, sulaužėme buferį, sparną. Bet finišą pasiekti pavyko, kuo labai džiaugiamės. Ant to tramplino, kuriame pernai turėjome avariją, šiemet važiavome šiek tiek atsargiau. Neslėpsiu – nesinorėjo ten vėl rizikuoti.

Visgi, užimta trečia vieta klasėje mūsų labai nenuliūdino. Džiaugiamės, kad esant tokiai didelei konkurencijai dar galime papulti tarp prizininkų. Mums šis automobilis dar naujas, o ant tokios šlapios dangos dar nesame važiavę apskirtai“, - sakė Giedrius Notkus.

Vadina sunkiausiu raliu

„Samsonas Rally Rokiškis“ varžybos taip pat dideliu iššūkiu tapo ir kitam komandos ekipažui – Jonui Sluckui su Giedriumi Šileikiu. Kaip sako ekipos pilotas Jonas Sluckus, tokios lenktynių sąlygos leido suprasti, kad tobulėjimui ribų nėra ir norint važiuoti dar greičiau, reikia įveikti daugiau sportinių kilometrų su „Škoda Fabia R5“. Visgi Jonas Sluckus pasidžiaugė iškovota vieta dešimtuke ir tikino, kad dabar metas ruoštis kitam ralio čempionato etapui Elektrėnuose.

„Tai pačios sunkiausios varžybos mano gyvenime, nes niekada tokiomis sąlygomis nevažiavau. Minimalus planas buvo patekti į dešimtuką, tai jį įgyvendinome. O pasiekti daugiau nepavyko dėl mūsų ekipažo klaidų trasoje ir tam tikrų techninių dalykų, kai atsilupo padanga. Matome, kad tobulėjimui ribų nėra. Automobilis gali daug daugiau, o mes stengsimės pamažu greitėti. Šįkart automobilį buvome susireguliavę sausai ir kietai dangai, todėl reikėjo pastangų išsilaikyti ant kelio per lietų ir pasiekti finišą. Dabar iki Elektrėnų ralio reikės atstatyti automobilį, nes yra kosmetinių pažeidimų, o tuomet reikės geros treniruotės. Norime į Elektrėnus atvažiuoti dar geriau pasiruošę, dar šiek tiek pagerinę savo darbą ekipaže“, - kalbėjo Jonas Sluckus.

Viena klaida kainavo vietą ant podiumo

Klasės podiumas tiesiog iš rankų išslydo didžiąją varžybų dalį prizininkų gretose važiavusiam Sauliaus Trapuilos ir Mindaugo Meilūno duetui. Jie su BMW M3 turėjo visus šansus iškovoti antrąją vietą klasėje, tačiau šįkart ralio dievai jiems buvo negailestingi. Ekipažas nulėkė nuo kelio, numontavo padangą ir beveik įklimpo pažliugusioje pievoje. Juos žiūrovai sugrąžino ant kelio. Ekipažas ten prarado daug brangių sekundžių, bet dar daugiau laiko iššvaistė likusius dešimt kilometrų važiuodami numontuota padanga. Tokia nesėkmė juos paliko per žingsnį nuo klasės prizininkų trejeto.

„Šis ralis buvo tikrai sunkus. Per lietų vos spėjo valyti valytuvai, rasojo langai. Ant asfalto nesijaučiu stiprus vairuotojas, o ant šlapio asfalto man sekasi visai prastai. Dėl to po pirmosios dienos visus smarkiai praleidome į priekį. Ketvirtas, žvyrinis greičio ruožas buvo visiškai pažliugęs. Tiesiog purvo vonios. Nesu dar važiavęs tokiu keliu. Ten buvo uždavinys tiesiog pasiekti finišą, o ne parodyti rezultatą. Panašus jausmas buvo kaip žiemą su vasarinėmis padangomis.

Antroji diena buvo labai įdomi, daug tramplinų, smagūs, susukti greičio ruožai. Antrą kartą važiuojamuose buvo šiek tiek provėžų, bet viskas ėjosi neblogai, greitėjome. Tačiau antrą vietą paleidome tada, kai nuvažiavome nuo kelio, numontavome ratą ir dešimt kilometrų važiavome be padangos. Tempas smarkiai krito, trasoje praleidome du varžovus. Ten ir nusiritome į ketvirtą vietą klasėje.

Tačiau džiaugiuosi, kad šįkart neturėjome problemų su automobiliu. Dabar ruošimės Elektrėnams. Reikia šiek tiek padirbėti ir su stenograma, pasitreniruoti. O šiaip, tai su kiekvienu raliu jaučiamės vis stipriau“, - dramatišką ralį Rokiškyje prisiminė Saulius Trapuila.

Komandinėje įskaitoje „Viada-Multi FX“ ekipa vis tiek rado savo vietą ant „Samsonas Rally Rokiškis“ prizininkų pjedestalo. Ekipa Rokiškio dvare vykusios apdovanojimų ceremonijos metu į viršų kėlė trečiosios vietos trofėjus.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (9)