Trasos vadovybė prisipažino, kad sekmadienį vyksianti šventė nebus pompastiška. Tai savotiškas bendraminčių suvažiavimas. Didžioji programos dalis yra sugalvota ir surengta remiantis pačių autosporto mėgėjų idėjomis.
Renginyje vyks automobilių slalomo varžybos specialiai paruoštais „VW Golf V Gti“ automobiliais, svečius vėžins formulės, šonaslydžio automobilis ir žiedo taksi paverstas „Lexus ISF“, kuris yra „Omnitel 1000 km“ lenktynių prizininkas. Vyks naujų automobilių paroda bei bus galimybė su jais atlikti bandomuosius važiavimus. Tačiau pagrindinis akcentas žada būti bendraminčių susibūrimai ir bendravimas.
„Nemuno žiedo“ lenktynių trasos projektas ilgus metus sunkiai skynėsi savo kelią. Ji turėjo kelias konfigūracijas ir, kaip ir visame pasaulyje, vis buvo tobulinama dėl saugumo.
Pirma trasos konfigūracija driekėsi per Kauno - Šakių plentą, prasukdama per Kačerginės miestelį. Lenktynių metu bendro naudojimo kelio atkarpos būdavo uždaromos. Papildomų saugumo priemonių tuo metu nebuvo, o ir sportiniai automobiliai niekuo nesiskyrė nuo standartinių. Jie neturėjo nei saugos lankų, nei specialių padangų.
Augant Lietuvos autosportui, didėjo lenktynių skaičius ir Kačerginės miestelio gyventojai ėmė skųstis nuolatiniu triukšmu. Todėl 1966 metais buvo nuspręsta padaryti specialų žiedą panaudojant dalį Kauno - Šakių plento. Darbų ėmėsi valstybinis projektavimo institutas „Lietkelprojektas“. Jis suprojektavo 6034,5 metrų žiedą, kuris oficialiose, Maskvai pateiktose ataskaitose, buvo pavadintas „vietiniu keliu, skirtu plento apvažiavimui“.
Vėlesnis projektas buvo pradėtas vykdyti 1987 metais. Pagal planą, „Nemuno žiedas“ turėjo tapti aukšto lygio autosporto kompleksu. Jame turėjo būti trys skirtingo ilgio asfaltuoti žiedai lenktynėms. Didžio žiedo ilgis buvo numatytas 6,99 km, mažesnio - 3,42 km, o mažiausio - 3,27 km. Trasos viduryje taip pat buvo numatyta statyti autokroso, motociklų, kartingų trasas ir net motobolo aikštelę. Tačiau šis projektas taip ir nebuvo baigtas.
Šiuo metu „Nemuno žiedo“ trasoje naudojamas 3,3 km km. ilgio žiedas. Tačiau ateityje planuojama plėstis.
Kaip prisipažino viešosios įstaigos „Nemuno žiedas“ direktorius Arūnas Samochinas, lenktynių trasos laukia daug žadanti ateitis. Kartais ji vadinama „mažuoju Rytų Europos Nurnburgringu“. Ši trasa išsiskiria savo reljefu ir konfigūracija. Joje išmokęs valdyti automobilį lenktynininkas ir kitose trasose jausis užtikrintai.
A. Samochinas sakė, kad šiuo metu tiek Latvijoje, tiek Estijoje lenktynių trasos renovuojamos. Todėl, jei nesiimsime įgyvendinti „Nemuno žiedo“ renovacijos projekto jau dabar, po kelerių metų atsiliksime nuo kaimynų. Džiugu pranešti, kad renovacijos projektai jau paruošti, tačiau net jiems ir neįsibėgėjus, kiekvieną dieną trasoje atliekami darbai, kad užtikrintų kuo saugesnį lenktyniavimą.
„Nemuno žiedas“ tai vienintelė vieta Lietuvoje kur greitai ir saugiai gali važinėti ne tik lenktynininkai, bet ir kiekvienas savo jėgas išbandyti panoręs Lietuvos vairuotojas.