„ADAC GT Masters“ lenktynėse vienu automobiliu pasikeisdami važiuoja du lenktynininkai. Lietuvis „Liqui Moly Engstler Motorsport by NordVPN“ komandoje greitu „Audi R8 LMS GT3 Evo 2“ automobiliu dalijasi su šveicaru Pablo Schummu.

Per savaitgalį čia įvyksta dvejos lenktynės, kurios trunka kiek daugiau nei valandą. Po 30 minučių važiavimo sportininkas turi įvažiuoti į techninio aptarnavimo zoną, kur pasikeičia su kitu vairuotoju. Tam jie turi tik 72 sekundes, todėl kiekviena uždelsta sekundė tampa labai brangia trasoje.

J. Karklys savaitgalį pradėjo kvalifikacijos važiavimu, kuriame užėmė vienuoliktąją vietą.  Asmeninio archyvo nuotr.

Šeštadienį 34-erių lenktynininkas savaitgalį pradėjo kvalifikacijos važiavimu, kuriame užėmė vienuoliktąją vietą. Kvalifikacija buvo sustabdyta dėl avarijos ir atnaujinta po valandos.

„Kvalifikacijoje turime tik 20 min. užfiksuoti greitajam ratui. Kaip tik per mano pagrindinį bandymą buvo parodyta raudona vėliava, reiškianti, jog sesija stabdoma neribotam laikui. Vienas iš konkurentų patyrė avariją. Vėliau maždaug po valandos važiavimas buvo atnaujintas ir turėjome kiek daugiau nei penkias minutes dar kartą bandyti pagerinti rezultatus. Nors jau ir neturėjau optimalaus padangų sukibimo, tačiau sugebėjau pakilti pozicijomis aukštyn“, – po kvalifikacijos mintimis dalijosi J. Karklys.

J. Karklys savaitgalį pradėjo kvalifikacijos važiavimu, kuriame užėmė vienuoliktąją vietą.  Asmeninio archyvo nuotr.

Po pietų pirmajame sezono starte viskas klostėsi ne pagal planą. Iš pradžių lėtesnis varžovas patrukdė starte, o praėjus 25 minutėms automobilis sustojo dėl gedimo.

Kitą dieną prie vairo kvalifikuotis sėdo lietuvio komandos draugas pirmenybių naujokas P. Schummas. 23-ejų šveicaras užėmė 15-ąją vietą.

Tradiciškai lenktynių metu vairuotojai privalo pasikeisti ir antroje vienos valandos lenktynių dalyje automobilį vėl perėmė J. Karklys. Lietuvis demonstravo puikų tempą, nepaisant antrajame rate šveicaro apsisukimo.

J. Karklys savaitgalį pradėjo kvalifikacijos važiavimu, kuriame užėmė vienuoliktąją vietą.  Asmeninio archyvo nuotr.

„Antrose lenktynėse pavyko važiuoti lyderių tempu ir, nors jau ir nekovojom dėl prizinių vietų, tai buvo gera praktika prieš kitą etapą. Automobilis buvo puikus, tiesiog šįkart pritrūko sėkmės“, – pridūrė vilnietis.

„Liqui Moly Team Engstler by NordVPN“ komandos atstovai finišavo 12-ti.

Sekmadienį pirmas kvalifikavosi legendinio Ralfo Schumacherio sūnus Davidas, vairuojantis „Mercedes-AMG GT3 Evo“ automobilį.

J. Karklys savaitgalį pradėjo kvalifikacijos važiavimu, kuriame užėmė vienuoliktąją vietą.  Asmeninio archyvo nuotr.

Prestižinių GT3 klasės lenktynių čempionatas šiemet susideda iš šešių etapų – visos likusios lenktynės vyks „Formulės-1“ trasose. Artimiausias etapas – birželio 8 d. Zandvoorte, Nyderlanduose.

Čempionate šiemet dalyvauja 11-a komandų bei 32 lenktynininkai iš 9 valstybių. Dalyviai varžosi septynių skirtingų gamintojų automobiliais – „Audi“, „Mercedes“, „BMW“, „Porsche“, „Lamborghini“, „Ferrari“ ir „Aston Martin“. Visi atitinka bendras taisykles ir turi apie 600 AG galios variklius.

Pirmosiose lenktynėse nugalėjo Maxime Oosteno ir Leon Kohlerio duetas su „BMW M4 GT3“ automobiliu, o antrosiose triumfavo Elias Seppanenas bei Tomas Kalender („Mercedes-AMG GT3 Evo“).

J. Karklys savaitgalį pradėjo kvalifikacijos važiavimu, kuriame užėmė vienuoliktąją vietą.  Asmeninio archyvo nuotr.

„Važiuoti „ADAC GT Masters“ lenktynėse yra didelė garbė ir tuo pačiu stiprus iššūkis. Pagal
konkurenciją ši kėbulinių automobilių lenktynių serija Europoje nusileidžia nebent legendinėms DTM lenktynėms, kurios vyksta tą patį savaitgalį su mūsų varžybomis. Pavyzdžiui, užtenka atvažiuoti puse sekundės lėčiau nei lyderis ir jau esi gerokai už TOP 10 ribos“, – pasakojo J. Karklys.

J. Karklys savaitgalį pradėjo kvalifikacijos važiavimu, kuriame užėmė vienuoliktąją vietą.  Asmeninio archyvo nuotr.
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją