Jau praėjusiais metais „Volkswagen“ neturėjo sau lygių, o šiemet komanda padarė keletą patobulinimų savo automobiliuose, kurie dar labiau padidino jų pranašumą prieš kitus. Tai parodo ir pasiekti rezultatai - pirmą etapą laimėjo Sebastianas Ogier, antrą - jo komandos draugas Jari-Matti Latvala.
M. Hirvonenas teigia, kad tokį vaizdą matysime ir visą sezoną, nebent nutiktų kažkas netikėto.
„Volkswagen“ automobilis gali daryti, ką tik panorėjęs. Šis automobilis yra vienu ar net keliais žingsniais priekyje kitų WRC oponentų. Dar vienas faktas jų naudai - labai geri ir patikimi vairuotojai“, – sako suomis.
Į WRC sugrįžusi „Hyundai“ komanda dar negali sudaryti stiprios konkurencijos „Volkswagen“, nes jų automobilis kol kas dar labai „žalias“. „M-Sport“ ir „Citroen“ ekipos turi labai ribotus finansinius biudžetus ir negali sau leisti visų automobilių patobulinimų, kuriuos yra suplanavę. Tik nuo Portugalijos ralio galima tikėtis sulaukti suplanuotų sprendimų įgyvendinimo. Kol kas M. Hirvonenas, Elfynas Evansas ir Robertas Kubica Meksikos ralyje važiuos su sena automobilio modifikacija.
Vienintelis dalykas, galintis sustabdyti „Volkswagen“ – pakeista starto tvarka. Naujas reglamentas numato, kad pirmą dieną sportininkai važiuoja pagal starto numerius, o antrą - viskas apsiverčia ir tas, kas važiavo paskutinis, važiuos pirmas ir kitiems valys kelią. Pirmą ralio dieną nuvažiuojama apie 40 proc. visų greičio ruožų, todėl tai vienintelis dalykas, kuris gali sustabdyti sezono lyderius.
Pasaulio ralio čempionatas Lietuvoje vyks birželio 27 dieną. Tai bus bendras etapas kartu su „71 Lotos Rally Poland“.