Tačiau šio sezono antroji pusė „Juta Racing“ komandos pilotui pažėrė tiek išbandymų, kad 9 iš 10 po tokios nesėkmių lavinos greičiausiai pareikštų „Dievo nėra“, į viską spjautų ir bent jau susilaikytų nuo papildomų išlaidų startuodami nieko pakeisti negalinčiose Lietuvos ralio čempionato finalo lenktynėse. Tačiau V. Švedas spalio 4 d. vakarą prasidėsiančiame „Rally Classic 2019“ tikrai bus.
„Mane pažįstantys žmonės žino, kad lengvai niekada nepasiduodu ir tikrai nesiruošiu pasitraukti iš automobilių sporto finišavęs melioracijos griovyje. Atlėgus karštoms emocijoms po nesėkmės „Samsonas Rally Rokiškis“ pasirodė, kad svarbiausi ir brangiausiai kainuojantys mūsiškio „VW Polo R5“ agregatai – važiuoklė, reduktoriai, stabdžiai, transmisija, variklis ir t. t. iš esmės nenukentėjo. Tvarkyti reikėjo tik kėbulo detales, bet tai nėra pats didžiausias iššūkis, nes standartinis „Polo“ gali būti puikus donoras. Kitaip tariant, technines problemas išsprendėm gana paprastai. Kiek sudėtingesnis dalykas – atgauti pasitikėjimą savo jėgomis“, – pasakodamas apie pasiruošimą „Rally Classic“ pripažino V. Švedas.
Ilgai diskutavę su šturmanu Žilvinu Sakalausku, konsultavęsi su treneriu Jonu Dereškevičiumi, „Juta Racing“ komandos vyrai nutarė išbandyti permainas ekipaže: Druskininkuose stenogramą Vytautui skaitys Mindaugas Čepulis.
„Su Žilvinu neturėjom absoliučiai jokių barnių dėl to, kas atsitiko. Mes puikiai sutariame ir visiškai vienas kitu pasitikim, tačiau ryžomės išbandyti tam tikrus pokyčius – kitokį stenogramos skaitymo stilių, intonaciją, informacijos interpretavimą ir panašias detales. Mindaugas sutiko šiame eksperimente sudalyvauti, nes su juo esame drauge važiavę viename ralyje žiemą, dalyvavę keliuose testuose. Jo darbas nepriekaištingas, todėl tikiuosi, kad tai suveiks – padės užmiršti nesėkmes ir kibti į darbus iš naujo. Žilvinas šįkart mums padės serviso zonoje reguliuojant automobilį, taip pat vertinant greičio ruožų būklę. Praktiškai turėsiu du aukščiausios prabos šturmanus“, – teigė Vytautas, pasidžiaugęs Ž. Sakalausko palaikymu.
V. Švedas taip pat pabrėžė norįs koncentruoti dėmesį į artimiausius darbus – artimiausias lenktynes ir kiekvieną jų greičio ruožą, bet nekonstruoti ilgalaikių strategijų ar grandiozinių planų. Panašu, kad būtent pernelyg didelis informacinis krūvis, susijęs tiek su verslo, tiek su automobilių sporto reikalais, kaip tik ir lėmė dėmesio koncentracijos deficitą, išprovokavusį incidentus varžybų metu. „Juta Racing“ komandos lyderis ant savo pečių buvo užsivertęs ne tik naujojo automobilio įsigijimo rūpesčius, derybas su rėmėjais, bet ir daugybę rutininių darbų lenktynių metu.
„Faktas, kad taip užgriozdinta galva nepadeda važiuoti greitai, tačiau esu maksimalistas ir visko nepadaręs 100 proc. tiesiog prastai jaučiuosi. Juo labiau, kad persėdus į „Polo GTI R5“ dėmesio poreikis pačiam automobilio smarkiai išaugo – daugelyje situacijų su juo reikia elgtis smarkiai kitaip nei su „Mitsubishi“. Kol kas iš tiesų nežinau visų niuansų, bet vis vien bandau spausti iki dugno ir išnaudoti visą jo potencialą. Deja, taip pats sau kišau koją. Esu labai dėkingas visiems žmonėms, kurie nepaisant visų kriminalų manimi tiki ir man labai daug padeda“, – atviravo V. Švedas.