Lenktynių direktorius Ch.Whiting'as pareiškė, kad patys vairuotojai gali nubausti save, lipdami per daug ant kelkraštės ir vietoj vienos gairelės pastatė dvi.

O gaireles mėgo guldyti ir R.Schumacheris ir K.Raikkonenas.

Pastarasis, beje laimėjo pirmą savo F1 karjeroje "pole position", tuo būdu primindamas sidabrinių bolidų šlovės periodą, kuris prasidėjo Niurburgo trasoje 1934 metais.

Suomis nepadarė tokių klaidų kaip "Šumis" pirmoje trasos dalyje, kada vokietis ilgam buvo užblokavęs priekinį dešinį ratą, bet atkovojo brangias tūkstantasias sekundės dalis antroje ir trečioje trasos dalyse. Bet to neužteko. Kimi Raikkonenas nepadarė klaidos, ir nors nesumušė nei vieno sektoriaus rekordo, paguldęs abi gaireles netoli finišo, "surinko" tas brangias sekundės dalelytes (0,032 sek).

"Šumis" sėdėjo spaudos konferencijoje su tik sau būdinga "pasipūtusio roboto" išraiška, kuri išduoda visada, kad vokietis buvo ne pirmas.

XXI amžiuje važiuojame prie "automobilių robotų" vairo ir jau priartėjome (bent jau automobilių sporte) prie "vairuotojų robotų" sąvokos.

Kaip kitaip galima pavadinti tai, kai abu "Williams BMW" vairuotojai pirmame sektoriuje kvalifikacijų metu parodė tą patį laiką. Ir ne šiaip sau "ta patį"....

Abu pirmą ketvirtadalį trasos įveikė vienos tūkstantosios tikslumu. 29,741 prieš 29,741!!!

Šiandieną antroje eilėje stovės "Šumis", o už jo du minėti "Williams" vairuotojai.

Pats pasaulio čempionas pareiškė, kad trečia vieta būtų buvusi žymiai geresnė trasos švarumo atžvilgiu.

Laimei, dar nėra tokio roboto arba kompiuterio, kuris galėtų numatyti kvalifikacijų arba lenktynių rezultatus ir sunkinti arba lengvinti, pvz. vairuotojo dešinę koją.