„Ketvirtame greičio ruože sutikome tokį trampliną, jog galvojome, kad ralis mums čia baigsis, – pasakojo „DHL Racing“ komandos atstovas Ramūnas Čapkauskas. – Jau penktame greičio ruože pajautėme, jog mus paliko galinis reduktorius, tad teko užklimpti.“
Savo eilės įvažiuoti į serviso zoną laukiantis sportininkas jausmais dalinosi su daugeliu – lyderių penketuke nebuvo nei vieno, kuris nebūtų sulaužęs buferio ar kaip kitaip apgadinęs savo bolido.
2018–ųjų ralio čempionas Giedrius Notkus taip pat turėjo problemų: „Rezultatu tikrai nesu patenkintas, daug slidinėjome, užkimšome oro filtrą ir dalį greičio ruožo važiavome su sunkiai dirbančiu varikliu.“
Pirmuosius krikšto ženklus savo naujajam automobiliui panevėžietis surado dar penktadienį – tąkart nukentėjo vairuotojo pusės galinės durelės, dabar panašios dalios sulaukė ir „Mitsubishi Lancer Evo“ buferiai.
Problemų neišvengė ir ralio favoritas Vaidotas Žala. Dar nefinišavus greičio ruože, interneto platybėse jau skraidžiojo nuotrauka, siūlanti keisti „Škoda Fabia R5“ buferio likučius į suvenyrus. Galinis buferis buvo toli gražu ne vienintelis gedimas – pranašumą barstantis lietuvis įtarė turbinos darbą – variklio galingumo kritimas puikiai matėsi krintančiame sportininko tempe, kuris 7–ąjame greičio ruože lėmė tik 10–tą rezultatą. „Misteriu Šypsena“ tituluojamas sportininkas neslėpė susirūpinimo ir prieš antrąją dienos dalį savo viltis dėjo į mechanikus, tačiau paaiškėjo, jog po variklio gaubtu patekęs sniegas užspaudė oro paėmimo žarną, o tai lėmė galingumo kritimą.
Po mechanikų magijos laiko, dalyvių Utenos, Molėtų ir Ignalinos apylinkėse laukia dar apie 40 kilometrų. Pirmąją ralio dieną dominavęs Vaidoto Žalos ir Andrio Malniekso ekipažas vietą priekyje užleido čekų J. Orsako ir J. Žakovos duetui. Trečias žengia Vytauto Švedo ir Mindaugo Čepulio ekipažas. Pernykštis čempionas Giedrius Notkus kol kas penktas, priešais jį rieda kitas Čekijos ekipažas A. Tlustakas ir I. Vybiralas.