Pirmuoju metų festivaliu tituluojamo „Winter Rally“ organizatoriai atskleidžia, jog šiemet visas pastangas dėjo į atsinaujinimą: 50 proc. naujų greičio ruožų, nauji veidai pagrindinėje žiūrovų traukos erdvėje – Utenos festivalio miestelyje, grįžimas prie dviejų dienų formato, kuris sąlygoja ir pasiilgtus naktinius greičio ruožus, bei daugelis kitų dalykų, kuriuos žiūrovai išvys renginio metu.

Tačiau ralio organizatoriai ties tuo neapsiribojo. Dar praėjusių metų žiemą prie būsimo festivalio miestelio buvo pradėtas pilti tramplinas. „Winter Rally“ direktorius Ramūnas Kliunka pasakoja, jog ši idėja kilo siekiant sukurti nepamirštamą reginį žiūrovams, susiburiantiems festivalio miestelyje. Na o sportininkams – tai puikus išbandymas, kuris papildo šviežiai atnaujintas trasas.

R. Kliunka sako, jog tramplino pylimo procesas nebuvo paprastas ir tam reikėjo pasitelkti žmones, turinčius tokių sportinių elementų kūrimo patirtį. Visų pirma, tramplyno forma (nukirstas ar nuožulnus), aukštis, pakilimo ir nusileidimo kampas, vieta ir kitos ypatybės turėjo atitikti saugumo reikalavimus.

„Kaip bebūtų, nors gerbėjai ir mėgsta kraują, tačiau finiše savo favoritus pamatyti nori“, – juokavo ralio direktorius.

Taip pat buvo svarbu, jog vietiniai gyventojai galėtų paprastai per jį pravažiuoti standartiniu automobiliu. Tik radus vietiniams „draugišką“ ir sportininkams saugų, bet įspūdžio neatimantį variantą, buvo pradėtas „gamybos“ procesas. Pirmiausia, pasirinktoje vietoje teko nukasti dalį grunto. Ant jo buvo pilamas žvyras, leidžiama parą susigulėti po greideriavimo ir vėl pilamas žvyras. Organizatoriai pasakoja, jog vienam 1,4 m aukščio tramplinui „suplojo“ net 130 kubinių metrų žvyro. Po kelių dienų formavimo liko laukti, kol susigulės žemė ir pats tramplinas.

„Nuvykome ten po dviejų mėnesių, pamėginome sparčiau pravažiuoti ir... bus smagu“, – šypsenos nenulaikė R. Kliunka. Tiesa, trampliną išbandė ir visiems puikiai žinomas lenktynininkas Martynas Samsonas, kuris patikino, jog rezultatas puikus ir sportininkai per trampliną tikrai šoks.

Organizatoriai pridūrė, jog jie pasinaudojo išimtimi ir per trampliną kiekvienas sportininkas šoks net keturis kartus. Pagal taisykles, tuo pačiu greičio ruožu sportiniai bolidai gali pravažiuoti ne daugiau dviejų kartų, tačiau pašalui paveikus žemę, ji tampa ypač kieta ir „Winter Rally“ metu bendrojo naudojimo keliai, tapę varžybų greičio ruožais, nėra sugadinami.

Pirmasis Lietuvos ralio čempionatas „Winter Rally“ vyks Utenos ir Molėtų apylinkėse 2019 m. sausio 25–26 dienomis.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją