Liepos 31-ą – rugpjūčio 1-ą dieną Rokiškio bei Zarasų apylinkių keliuose bus karšta. Į ralį atvyksta itin pajėgūs ekipažai ir Rusijos, Suomijos, Ukrainos, Latvijos, Vokietijos ir kitų šalių.

V. Žala iš visų konkurentų išskiria N. Griaziną.

N. Griazinas 2018 metais laimėjo Elektrėnų ralį, o šiuo metu varžosi Pasaulio ralio čempionate, WRC2 kategorijoje. Rokiškyje Rusijos ekipažas pilotuos „Hyundai NG i20 R5“ bolidą.

Tuo tarpu V. Žala per pastaruosius dvejus laimėjo 80 proc. Lietuvoje vykusių ralių. Vos du kartus lenktynininkas finišavo antras. Vienas iš jų – 2018 m. Elektrėnų ralis, kuomet laimėjo būtent N. Gryazinas. V. Žala neslepia, kad dabar sieks atsigriebti.

„Su Nikolajum esame pažįstami nuo 2018 metų. Tuomet mes nusipirkome „Škoda Fabia R5”, o jis padėjo mums sureguliuoti pakabą. Jam kilo azartas išbandyti jėgas trasoje. Jau už mėnesio jis buvo Elektrėnų ralyje ir tai buvo vienos smagiausių lenktynių per pastaruosius dvejus metus – labai aršiai kovojome kelis pirmus greičio ruožus. Tuomet mes padarėme klaidą – apsisukome trasoje, o Nikolajus nuvažiavo į priekį. Tas azartas kovoti iki pat finišo vis dar yra. Neabejoju, kad Nikolajus į Rokiškį atvažiuoja nusiteikęs aršiai – esu tikras, kad jis mins pedalą iki dugno“, – teigia V. Žala.

Po lietuvio ir ruso dvikovos prabėgo dveji metai.

„Viena vertus, mums padės namų sienos – savo šalyje važiuoti lengviau. Kita vertus, Nikojalus per pastaruosius dvejus metus stipriai patobulėjo. Važiuoja net ne Europos, o Pasaulio čempionate. Važiuoja su konkurencingu automobiliu ir ženkliai pažengė į priekį“, – teigia V. Žala.

Didelė konkurencija

Rokiškio ralis bus vienintelis dviejų dienų ralis Lietuvoje šiais metais, į kurį atvyksta visas būrys pajėgių pilotų.

„Rokiškio ralis yra didžiausias ralio renginys Lietuvoje tiek pagal žiūrovų skaičių, tiek pagal dalyvių kiekį ir jų sąrašo kokybę. Be Nikolajaus yra dar ne vienas itin greitas pilotas. Tarp jų bus ir ukrainietis Valerijus Gorbanas, kuris atvyksta su WRC kalibro automobiliu. Taip pat ne pirmus metus atvažiuoja suomis Teemu Asunmaa, kuris šį kartą vairuos taip pat „Škoda Fabia R5”. Tai labai greiti ekipažai. Aš visgi manau, kad aršiausia kova bus su Nikolajum, bet neabejoju, kad ir šie du pilotai mums kvėpuos į nugarą“, – prognozuoja „Agrorodeo“ pilotas.

Rokiškyje per dvi dienas laukia 16 greičio ruožų.

„Paprastai Rokiškio greičio ruožai būna labai įdomūs, vidutiniškai greiti arba greiti, bet kaip rodo patirtis, pridaryti klaidų tikrai yra kur. Pernai viename naujame greičio ruože nulėkėme tiesiai į krūmus ir labai pasisekė, kad išvengėme rimtesnių pažeidimų. Nors važiuosime namuose, reikės būti maksimaliai susikaupus. Padarėme apšilimą Kelmėje, o dabar stengsimės važiuoti kiek įmanoma greičiau. Be jokios abejonės, tokia konkurencija verčia mus pasitempti. Jei Žemaitijoje galėjau važiuoti su atsargos rezervu, tai dabar reikės važiuoti arčiau galimybių ribos“, – teigia V. Žala.

„Samsonas Rally Rokiškis“ bus ne tik Lietuvos, bet ir Latvijos ralio čempionato etapas. Taip pat čia vyks ir „Baltic Rally Trophy“ etapas. Iš viso per dvi dienas ralio dalyviai turės įveikti 16 greičio ruožų bei beveik 140 km distanciją.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (2)