Laimėjusi ir pirmąjį važiavimą vėliau Indrė šiek tiek persistengė ir antrajame važiavime padariusi suktuką pabuvojo greta trasos. Ši klaida jai lėmė 3-ąją vietą galutinėje įskaitoje.
Sudėtingomis sąlygomis vykusiose lenktynėse užfiksuota dar keletas panašių incidentų. Egzotiškiausio nuotykio autoriumi neabejotinai tapo Vytautas Vasiliauskas. Jis su „Opel Astra“ išslydęs iš trasos taranavo ir nugriovė teisėjų bokštelį. Nuotykis visiems jo dalyviams – išskyrus automobilį ir bokštelį – baigėsi laimingai.
Lietuvos žiedinių lenktynių pirmenybių koordinatorė Inga Juškevičiūtė, komentuodama pirmąsias oficialias sezono varžybas pastebėjo, kad visi dalyviai buvo pakankamai disciplinuoti ir trasoje elgėsi korektiškai, todėl nei teisėjai sportininkams, nei patys sportininkai vieni kitiems neturėjo jokių priekaištų.
„Debiutinėse lenktynėse buvo šiek tiek pakoreguota trasos konfigūracija – atsisakyta vienos stabdymo zonos, todėl tempas išaugo. Panašu, kad šiomis permainomis visi buvo patenkinti. Nors Kazlų Rūdoje, kaip ir „Nemuno žiede“, nėra daug galimybių kažką keisti, visgi vardan įvairovės žiedinių lenktynių pirmenybėse kai kuriuose etapuose siūlome apgręžti važiavimo kryptį bei perstumdyti stabdymo taškus“, – vardijo I. Juškevičiūtė.
Geriausiai su debiutinių varžybų užduotimis „Open“ klasėje susidorojo Audrius Makarskas su „BMW 1“ vieną važiavimą laimėjęs, o kitame likęs trečias. Edvinas Mardosas („Honda Civic“) abu kartus finišavo antras, o I. Senkutė („VW Golf“) liko trečia.
„B2000“ klasėje pergalę šventė Remigijus Devainis su „VW Polo“. „A3000“ klasėje greičiausias buvo Andrius Linauskis su „BMW 330“, „A2000“ – Edvinas Mardosas („Honda Civic“), o RWD klasės nugalėtoju tituluotas Aurimas Mištautas su „BMW 235i“.