Vos dviem taškais pirmavęs Dainius Matijošaitis („Brum Brum Sport“ komanda) savo klasėje stipriai atsiplėšė nuo visą sezoną ant kulnų jam lipančio Eidmantas Nekoršiaus („Masneka Motorsport“), o ir ne tik statistiškai lenktyniaujantys sportininkai parodė tikrą kovą trasoje: jei ne su vienas kitu, tai su savo pilotuojamais automobiliais ir netikėtais gedimais.

Po pirmų važiavimų prapliupęs lietus, matyt, taip pat prisidėjo prie lenktynininkų pasirodymo trasoje. Galiausiai, D. Matijošaitį ir jo „Honda Type-R“ galima sveikinti su Lietuvos čempiono titulu savo klasėje. Nuo jo E. Nekrošius atsiliko penkiolika taškų. Trečia vieta teko Edvinui Mardosui, atstovaujančiam gausiai „Automanų“ komandai. Tad panašu, kad geriausiųjų titulus laimėjo trys lenktynininkai, važiuojantys „Honda“ automobiliais.

Klasėje „A2000+“ pirma vieta, susumavus visų etapų rezultatus, priklauso Audriui Makarskui („Supergreitis“ komanda), kurio vizitinė kortelė lenktynėse – dyzelinis BMW automobilis ir juodų dūmų šleifas trasoje. Antra vieta ant pakylos teko Tomui Jurevičiui, taip pat vairuojančiam BMW, na, o trečia vieta priklauso Evaldui Ugenskui, po dvejų metų projekto išriedėjusiam į trasą su savo BMW.

Tarp šių prizininkų šiokie tokie konfliktai kilo dar serviso zonoje, kuomet T. Jurevičius neišleido į starto poziciją važiuojančio E. Ugensko. Po avarijos T. Jurevičiui teko šiek tiek pasiremontuoti priekinį bamperį pametusį modelį. Kaip bebūtų, jiems abiems pavyko sėkmingai finišuoti ir, kaip matome iš rezultatų, pasiekti prizines pozicijas.

Nieko nenustebino „Open“ klasėje važiuojantis „Supermenu“ tituluojamas Ramūnas Čapkauskas, visus lenkęs jei ne visu ratu, tai bent pusę. Bet ir jam šios lenktynės nepraėjo sklandžiai: dar pirmo rato kvalifikacinių važiavimų metu jo automobilis turėjo techninių nesklandumų ir paliko galėjusias skaudžiai pasibaigti tepalų dėmes trasoje. Kaip bebūtų, automobilis buvo sutvarkytas ir, kaip jau tampa tradicija, atnešė R. Čapkauskui pirmą vietą.

Antra vieta bendroje įskaitoje teko ištikimiausiam LADA automobilių pilotui ir žiūrovų numylėtiniui Dovilui Čiutelei. Trečią vietą bendroje įskaitoje užsitikrino Tomas Orenas, važiuojantis išskirtiniu mėlynu automobiliu „Toyota Celica“ ir atstovaujantis „Dakotas Racing“ komandai.

Taigi Lietuvos automobilių žiedinių lenktynių atviro čempionato greičiausieji – aiškūs. Liko užjausti brolį Artiomą Koclamazašvilį iš Latvijos, vairuojantį BMW M3. Šį lenktynininką šio etapo metu nuvylė technika ir gedimai neleido sėkmingai pabaigti sezono.

Ketvirtas „Open“ klasėje liko ir Saulius Beržis, čempionate važiavęs tik šiame etape su per 1000 km lenktynių pastebėtu solidžiai juodu BMW M3. Jam šią vietą bendroje įskaitoje užtikrino trečia iškovota vieta šio paskutinio etapo metu: geresnių rezultatų siekti sutrukdė gendanti elektronika.

Mini Žiedinių lenktynių serijoje, likus dar vienam etapui, įvyksiančiam Kazlų Rūdoje spalio 6-ą dieną, jau juntama įtampa. Savo klasėse lenktynininkus skiria vos kel taškai. Deividas Sakalauskas, važiuojantis „A2000“ klasėje, vos 4 taškais lenkia jauną lenktynininką Igną Brusoką: jie abu važiuoja „Honda Civic“ automobiliais.

„B2000“ klasėje Audrius Makarskas („Renault Clio) vos 5 taškais pirmauja prieš Gedą Drukteinį, vairuojantį „Opel Ascona“. Tas pats Audrius Makarskas 1 serijos BMW automobiliu važiuojantis„A3000“klasėje, užtikrintai pirmauja prieš Liną Baltrušaitį (BMW automobilis) .

Vos trys taškai pirmą vietą skiria ir „RWD“ (galu varomų automobiliu) klasėje lyderiu esantį Andrių Linauskį nuo antroje vietoje esančio Tomo Šutinio. Tad ir čia paskutiniai taškai susidėlios paskutinio etapo metu.

Įtampaj untama ir „Open“ klasėje, kur gausiam „Automanų“ komandos ratui atstovaujantis Marius Miškūnas vos dviem taškais pirmauja prieš E. Nekrošių. Taigi, paskutiniame etape reiks pasikliauti viskuo: įgūdžiais, taktikomis ir technika, siekiant užsitikrinti jau turimas pozicijas.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)