Antras absoliučioje įskaitoje ir pirmas tarp lietuvių buvo Dominykas Butvilas, dramatiškoje kovoje paskutiniame greičio ruože kiek mažiau nei keturiomis sekundėmis įveikęs estą Kasparą Koitlą.
Dar neatėjus varžybų starto akimirkai buvo akivaizdu, kad lenktynių lyderių trejetuką nuspėti bus itin sunku, nes nugalėti ralyje pretendavo geriausi Baltijos šalių lenktynininkai. Įvairovę stabilizuoti galėjo nebent Sauliaus Girdausko ekipažas - su galingąja „Škoda Fabia WRC“, tačiau metų pertrauką automobilių sporte padaręs daugkartinis Lietuvos ralio čempionas jau nuo pirmojo greičio ruožo neprilygo ralio lyderiams.
Nuo pirmojo „Halls Winter Rally 2012“ greičio ruožo pirmavo latvis Janis Feldmanis, tačiau susikrovęs vienuolikos sekundžių persvarą padarė klaidą bei apgadino automobilį. Dėl to lenktynininko ekipažo tempas nukrito, o galiausiai streikuojant technikai jie buvo priversti pasitraukti iš varžybų.
Estafetę iš latvio perėmė Dominykas Butvilas, tačiau jau kitame greičio ruože jį pavijo ir pralenkė estas Kasparas Koitla. Be pastarųjų sportininkų, per trapų kelių sekundžių atstumą iki pirmosios vietos buvo Vytautas Švedas bei Janis Vorobjovas. Naujausio modelio „Subaru Impreza WRX STI“ pilotavo ir ralio organizatorius Benediktas Vanagas.
Kadangi dėl žiemos ralio specifikos ekipažai, startavę kiek vėliau nei lyderiai, turėjo padangų sukibimo pranašumą, o starto tvarka pergrupuota pagal pirmųjų dviejų greičio ruožų rezultatus – tuo išmaniai pasinaudojo J. Vorobjovas. Lenktynininkas starte nepademonstravo maksimalaus tempo, o vėliau laiku spurtavo ir antrąkart nugalėjo Utenoje. Prieš tai, 2010-aisiais, sportininkas taip pat atliko teisingą taktinį manevrą ir išplėšė pergalę paskutiniame greičio ruože.
Dviem ratais varomus automobilius vairavusių lenktynininkų būryje dideliam gerbėjų džiaugsmui nuo pirmojo greičio ruožo tempą nustatė vienas publikos favoritų – Dovilas Čiutelė. Tačiau tai truko neilgai, nes jau antrame greičio ruože lenktynininko ekipažas susidūrė su techninėmis problemomis, todėl buvo priverstas sudėti ginklus.
Negana to, iš varžybų pasitraukė ir greitai važiavęs Justas Tamašauskas. Tuo netruko pasinaudoti latvių ekipažai, vairavę vienodus „Ford Fiesta“ automobilius: pirmas finišavo Janio Berkio, antras – Karlio Nebaro, o tračias – Ralfo Sirmacio ekipažas.
Iš 79 startavusiųjų „Halls Winter Rally 2012“ finišą pasiekė tik 45 ekipažai. Šių metų „Halls Winter Rally“ gamta nepagailėjo ne tik tikrų žiemiškų sąlygų, tačiau ir gražaus bei saulėto oro. Anot renginio organizatorių, renginys praėjo sklandžiai, o jo metu nesklandumų neužfiksuota.
„Halls Winter Rally 2012“ pirmasis dalyvių dešimtukas:
1. Janis Vorobjovas/Guntaras Zicanas (Latvija) 1 val. 6 min. 28,4 sek.
2. Dominykas Butvilas/Renatas Vaitkevičius (Lietuva) +22,6 sek.
3. Kasparas Koitla/Andresas Otsas (Estija) +26,9 sek.
4. Vytautas Švedas/Žilvinas Sakalauskas (Lietuva) +40,2 sek.
5. Aivis Egle/Andis Dauga (Latvija) +1 min. 15,0 sek
6. Martinš Svilis/Aivis Aizsilnieks (Latvija) +1 min. 24,7 sek.
7. Maris Neikšanas/Ringoldas Berzinšas (Latvija) +1 min. 38,9 sek.
8. Rokas Lipeikis/Inga Lipeikytė (Lietuva) +1 min. 56,0 sek.
9. Benediktas Vanagas/Irina Kolomeytseva (Lietuva/Ukraina) +1 min. 58,5 sek.
10. Stanislavas Travnikovas/Konstantinas Samušia (Rusija) +2 min. 3,9 sek.
11. Rokas Kvaraciejus/Marius Samuolis (Lietuva) +2 min. 37,2 sek.
12. Artiomas Nazarovas/Kęstutis Girštautas (Rusija/Lietuva) +3 min. 14,8 sek.
13. Saulius Girdauskas/Audrius Šošas (Lietuva) +3 min. 30,2 sek.
14. Giedrius Notkus/Dalius Strižanas (Lietuva) +3 min. 43,4 sek.
15.Aleksejus Šemetas/Andrejus Stukovas (Rusija) +4 min. 16,2 sek.