Nors grožio samprata yra labai subjektyvi ir priklauso nuo individualaus skonio, tendencijos rodo, kad kai kurie modeliai nuolat išskiriami dėl jų ikoniškos išvaizdos.

„Paprašykite 10 žmonių įvardyti geriausiai atrodantį automobilį ir greičiausiai gausite 10 skirtingų atsakymų, – sakė portalo redaktorius Karlas Braueris. – Bet galiu spėti, kad šie 10 automobilių bus tarp populiariausių atsakymų. Be to, visi šie 10 modelių turi modernius šių dienų įpėdinius, kurie aiškiai tęsia nesenstančio dizaino tradicijas“.

Žemiau pateikiame „Total Car Score“ sudarytą gražiausių visų laikų automobilių dešimtuką (modeliai išdėstyti chronologine tvarka)

Mercedes-Benz“ 300SL (1954 m.)

Tai buvo greičiausias to meto serijinis automobilis.

Šių dienų įpėdinis: „Mercedes-Benz“ SLS AMG

Mercedes-Benz 300SL (1954 m.)

Ferrari 250 GT California“ (1961 m.)

Šis modelis ne tik tituluojamas vienu gražiausių automobilių istorijoje, bet ir yra itin vertinga kolekcinė vertybė.

Šių dienų įpėdinis: „Ferrari California“

Ferrari 250 GT California (1961 m.)

Chevrolet Corvette“ (1963 m.)

1963-ųjų „Corvette“ pasižymėjo perskirtu galiniu langu. Tai buvo pirmasis „Corvette“ modelis su paslėptais priekiniais žibintais ir nepriklausoma galine pakaba.

Šių dienų įpėdinis: „Chevrolet Corvette“

Chevrolet Corvette (1963 m.)

Aston Martin DB5“ (1964 m.)

Pasirodymas filmuose apie Džeimsą Bondą šiam modeliui leidžia vadintis vienu žinomiausių automobilių istorijoje.

Šių dienų įpėdinis: „Aston Martin V8 Vantage“

Jaguar E-Type“ (1965 m.)

Mažiausiai vienas ekspertas šį modelį pavadino „gražiausiu kada nors sukurtu automobiliu“. Tai buvo Enzo Ferrari žodžiai, o jo kompetencija šiuo klausimu neverta abejoti.

Šių dienų įpėdinis: „Jaguar XK“

Jaguar E-Type (1965 m.)

Ford GT40“ (1966 m.)

1966 m. Le Mano 24 valandų lenktynėse prizininkų pakylą užėmė vienas automobilis – „Ford GT40“. Šiuo automobiliu važiavę vairuotojai užėmė pirmą, antrą ir trečią vietas. „Total Car Score“ pažymi, kad tai yra ir vienas žemiausių kada nors sukurtų automobilių, kurio aukštis siekė kiek daugiau nei 1 metrą.

Šių dienų įpėdinis: „Ford GT“

Ford GT40 Racing Car

„Ferrari 275 GTB/4“ (1967 m.)

Įvairiomis inovacijomis pasižymėjęs „Ferrari 275 GTB/4“ galėjo lėkti apie 270 km/val. greičiu.

Šių dienų įpėdinis: „Ferrari F12 Berlinetta“

Ferrari 275 GTB4 (1967 m.)

„Dodge Challenger R/T“ (1970 m.)

„Total Car Score“ pažymi, kad tuo metu šis modelis pasižymėjo naujoviška kėbulo forma, novatorišku varikliu ir buvo siūlomas su įdomiomis kėbulo spalvomis, pavyzdžiui „Plum Crazy Purple“.

Šių dienų įpėdinis: „Dodge Challenger“

Dodge Challenger R/T (1970 m.)

Lamborghini Miura SV“ (1971 m.)

„Total Car Score“ teigimu, „Lamborghini Miura SV“ buvo pirmasis egzotinis automobilis. V12 variklis leido šiam modeliui vadintis vienu greičiausių 1971-ųjų serijiniu automobiliu.

Šių dienų įpėdinis: „Lamborghini Aventador“

Lamborghini Miura SV (1971 m.)

Porsche Carrera RS“ (1973 m.)

Visas „Porsche Carrera RS“ dėmesys – į galinę dalį. Automobilis turėjo plačias galines padangas, platesnius ratų arkas, oro aptaką, didenius stabdžius.

Šių dienų įpėdinis: „Porsche 911“

Porsche Carrera RS (1973 m.)
Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (163)