2011 m. naudotų automobilių registruota 33 proc. daugiau nei 2010 m. ir beveik 60 proc. daugiau nei 2009 m. Pernai itin daug naudotų transporto priemonių registruota pirmoje metų pusėje, o nuo antro metų pusmečio pastebimas registruotų transporto priemonių sumažėjimas. Teigiama, kad tam daugiausia įtakos galėjo turėti muitų sistemos pakeitimas gabenant transporto priemones į Baltarusiją.
Naujų automobilių 2011 m. šalyje registruota beveik 17 kartų mažiau nei naudotų. Tačiau naujų automobilių registracijų skaičius labai išaugęs, palyginti su ankstesniais metais. 2009 m. ir 2010 m. buvo registruojama šiek tiek daugiau nei po 7000 naujų automobilių, o 2011 m. skaičius perkopė 12000 – Lietuvoje registruoti 12294 nauji automobiliai.
Teigiama, kad naujų automobilių registracijų skaičiui akivaizdžios įtakos turėjo sezoniškumas: vasarą ir artėjant didžiosioms metų pabaigoms šventėms naujų registruojamų automobilių skaičius pastebimai mažesnis nei kitais mėnesiais.
„2011 m. pradžioje iki liepos 1 d. 3–5 metų senumo automobilių paklausą stipriai išaugino Baltarusijos pirkėjai, kurie dėl didėjančių muitų tiesiog „šlavė“ įvairiausius automobilius. Liepos 1 d. jiems įvedus naujus muitus, situacija iš esmės pasikeitė. Iki tol didžiąją dalį automobilių parduodavome būtent baltarusiams (apie 70 %), nes lietuviai tiesiog nespėdavo jų nupirkti ir laukė kainų sumažėjimo. Antroje metų pusėje praktiškai dingus pirkėjams iš Baltarusijos, automobilių kainos šiek tiek mažėjo, tačiau nežymiai dėl sumažėjusios jų pasiūlos. Baltarusiai sugebėjo išvežti didžiulį skaičių automobilių, kurių tiesiog „nebėra iš kur paimti“. Pagalvokime, 2008–2009 m. naujų automobilių buvo parduota gerokai mažiau negu 2006–2007 m., todėl ir 3–5 metų naudotų automobilių pasiūla 2011–2012 m. automatiškai mažėja atitinkamai“, – transporto rinkos apžvalgoje cituojamas KMB autocentro direktorius Linas Puzonas.
Jo teigimu, 2012 m. pardavimų augimas siejamas su vėl atsiveriančia Rusijos rinka. Antroje metų pusėje laukiama žadėto muitų sumažėjimo į Rusiją įvežamiems 3–7 metų senumo automobiliams. L. Puzono nuomone, vertinant Rusijos rinkos dydį, išaugusi paklausa stipriai kilstels automobilių kainas Lietuvoje, kurios šiuo metu yra grįžusios praktiškai į 2008–2009 m. lygį.