Naujuose „Giulia“ ir „Stelvio“ modeliuose visi prietaisai ir jungikliai orientuoti į vairuotoją ir jam yra pasiekiami ranka. Jau standartinėje įrangoje vairuotojo akių lygyje montuojamas 7 colių TFT ekranas, kuriame galima reguliuoti pagrindines automobilio funkcijas. Papildomai montuojamas 8,8 colio lietimui jautrus ekranas – jo grafiniai komponentai ir programos išdėliotos taip, kad visas funkcijas galima rasti intuityviai ir lengvai jas reguliuoti.

„Alfa Romeo“ vairuotojui taip pat suteikia pasirinkimo laisvę – nustatymus 8,8 colio informacinės sistemos ekrane jis gali reguliuoti liesdamas patį ekraną arba naudodamas ovalų jungiklį prie pavarų perjungimo svirties.

„Giulia“ ir „Stelvio“ interjere toliau laikomasi paprastumo koncepcijos. Vairuotojas neapkraunamas daugybe rodmenų, jo akiratyje tėra tik svarbiausia vairavimo informacija, tačiau kai kurios detalės yra subtiliai atnaujintos. Jas pastebėjęs šypseną išspaus kiekvienas klientas – pavyzdžiui, „Alfa Romeo“ modeliuose montuojama nauja oda aptraukta ir liesti itin maloni pavarų perjungimo svirtis, o prie jos pagrindo matoma subtiliai įkomponuota Italijos vėliava.

Gali važiuoti dalinai autonomiškai

Naujieji „Giulia“ bei „Stelvio“ žymi visiškai naujo ADAS („Advanced Driver Assistance Systems“) sistemų rinkinio debiutą, kuris automobiliuose užtikrins antro lygio autonominio vairavimo galimybę. Šį lygį pasiekiantys automobiliai gali autonomiškai greitėti, stabdyti bei sukti vairą esant tam tikroms sąlygoms. Toks autonominis važiavimas turi būti stebimas vairuotojo, tačiau suteikia jam galimybę pailsėti ilgose kelionėse.

Visas ADAS rinkinys susideda iš daugybės skirtingų sistemų. „Lane Keeping Assist“ stebi eismo juostas ir automatiškai atlieka korekcijas vairu, jei automobilis su neįjungtu posūkio signalu priartėjo prie linijos. „Active Blind Spot Assist“ stebi gretimas eismo juostas ir „akląsias“ zonas – užfiksavusi kitą eismo dalyvį, kurio vairuotojas nemato, sistema taip pat atlieka korekcijas vairu.

Naujieji „Alfa Romeo“ modeliai turi aktyvią kruizo kontrolę, kelio ženklų atpažinimo sistemą su išmania greičio kontrole – galima nustatyti, jog automobilis įspėtų kiekvieną kartą pakitus leistinam greičiui.

Eismo spūsčių ir greitkelių asistentai leidžia be pastangų išlaikyti automobilį viduryje eismo juostos, o „Driver Attention Assist“ stebi, ar vairuotojas nepavargo ir ar jam nereikia pailsėti.

"Alfa Rome" įdiegė daliai modelių autonominio valdymo sistemas

Didėja įrangos įvairovė

„Giulia“ siūloma su septyniais skirtingais apdailos variantais. Bazinė sedano versija turės 16 colių ratlankius ir paprastą medžiaginę salono apdailą, o „Super“ bei „Business“ – 17 colių. „Giulia“ su „Ti“ apdaila turės 18 colių ratlankius, medžio apdailos detales ir kokybiškas odines sėdynes, užtikrinančias prabangą ir sportiškumą. „Sprint“ apdailą pasirinkusių klientų automobiliuose bus odos ir medžiagos mišinio apdaila, o „Veloce“ – specialios sportinės odinės sėdynės. „Veloce Ti“ kompromisų nepripažįsta: 19 colių ratlankiai, anglies pluošto ir odos apdailos elementai bei „Alcantara“ dengtos sėdynės.

Bazinis „Giulia“ bus siūlomas su dviem varikliais: 2 l benzininiu, pasiekiančiu 200 AG, ir 2,2 l dyzeliniu (136 AG). Abi versijos turės galinius varančiuosius ratus ir automatinę pavarų dėžę. Jau standartinėje „Giulia“ įrangoje yra autonominio stabdymo bei kitos saugumo sistemos. Galingiausi 280 ir 210 AG varikliai su keturių varančių ratų pavara bus montuojami į automobilius su „Veloce“ arba „Veloce Ti“ apdailomis.

„Stelvio“ standartinėje įrangoje klientai ras 17 colių ratus ir audiniu aptrauktas sėdynes, o pasirinkę „Super“ ar „Business“ versijas – 18 colių. „Ti“ versijai skirti 19 colių ratlankiai, medžio ir odos apdaila bei odinės sėdynės. „Ti“ apdailą išskiria ir kontrastinė pilka „Dark Miron“ spalva ant šoninių slenksčių, ratų arkų ir galinio buferio.

„Sprint“ versiją puošia 19 colių ratlankiai, aliuminio apdaila ir odinės sėdynės su audinio elementais, o „Veloce“ spindi 20 colių ratlankiai, aliuminio apdaila ir sportinės odinės sėdynės.

Bazinės įrangos „Stelvio“ siūlomas su 200 AG benzininiu arba 160 AG dyzeliniu varikliais, abu jie komplektuojami su automatinėmis pavarų dėžėmis ir galiniais varančiais ratais. Standartiškai SUV modelyje montuojamas 8,8 colio lietimui jautrus ekranas, autonominio stabdymo ir kitos saugumo sistemos.

Galingiausi benzininis (280 AG) ir dyzelinis (210 AG) varikliai bus montuojami į „Stelvio“ pasirinkus „Veloce“ apdailą. Čia, kaip ir „Giulia“, išorė pabrėžiama „Dark Miron“ spalvos juostomis, o interjere – sportiškomis šešiomis kryptimis reguliuojamomis sėdynėmis bei aliuminio apdailos detalėmis.

Naujieji „Alfa Romeo Giulia“ bei „Stelvio“ Lietuvoje bus pristatyti 2020 m. pradžioje.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)