Šiuo metu Italijos gamintojas konstruoja vidutinio dydžio sedaną, kuris konkuruos su 3 serijos BMW bei „Audi A4“, jam giminingą visureigį, kuris turėtų sudominti „Audi Q5“ ar BMW X3 pirkėjus, bei didelį reprezentacinį sedaną. Šie trys modeliai bus pirmieji iš net aštuonių naujų „Alfa Romeo“, kurie suplanuoti pagal gegužės mėn. paskelbtą 5 mlrd. eurų (17,26 mlrd. Lt) investicijų programą. Pastaroji programa numato padidinti markės pardavimus nuo 74 tūkst. vnt. pernai iki 400 tūkst. vnt. 2018 m.
„Alfa Romeo“ kol kas nepateikia daugiau informacijos apie būsimus modelius, tačiau šios markės vadovas Haraldas Westeris gegužę teigė, kad nuo priekinių varomųjų ratų bus pereinama prie galinių ir visų keturių varomųjų ratų platformų. Apžvalgininkai spėja, kad pirmasis iš naujų modelių pasirodys būtent vidutinio dydžio sedanas, dar žinomas kaip „Projektas 952“. Šis modelis Europos pirkėjus turėtų pasiekti maždaug po dvejų metų, o JAV rinkai jis bus pasiūlytas 2016 m. pabaigoje.
Pagal ankstesnius gamintojo planus, šis sedanas turėjo vadintis „Giulia“ ir debiutuoti šiais metais, tačiau jo pasirodymas buvo atidėtas, o ir pavadinimas turbūt bus pakeistas. Jis pakeis 159 modelį, kurio gamyba nutraukta 2011 m. Su šiuo vidutinio dydžio sedanu „Alfa Romeo“ veikiausiai pristatys ir naujus tiesioginio įpurškimo benzininius variklius su turbinomis. Planuojama 2,2 ltr. keturių cilindrų 180-330 AG jėgainė bei 3,3 ltr. V-6 agregatas, kurio galingumas perkops 500 AG. Pirkėjams ketinama pasiūlyti ir pora dyzelinių motorų: 120-210 AG keturių cilindrų bei 250-330 AG V-6 motorus.
Šio vidutinio dydžio sedano pagrindu planuojama sukurti ir visureigį, kuris pasirodys 2016 m. pabaigoje. Prailginus tą pačią platformą ketinama gaminti ir didelį sedaną, kuris turėtų tapti „Alfa Romeo“ flagmanu. Jis, ko gero, naudos galingesnius savo mažesniojo giminaičio variklius, nes gamintojas neketina siūlyti V-8 motorų.
Informacijos apie kitus būsimus „Alfa Romeo“ modelius yra dar mažiau, tačiau žurnalistams pavyko gauti šiokių tokių žinių. Kitų metų vasarai rengiamas „4C Spider“, kuris iš tiesų bus ne 4C kabrioleto versija, bet „Targa“ tipo modelis – nedidelę stogo dalį bus galima nuimti ir vasarai palikti garaže. Taip pat jau minėto vidutinio dydžio sedano pagrindu ketinama gaminti roadsterį ir kupė. Anksčiau „Alfa Romeo“ ketino pasiūlyti mažesnį roadsterį, kurį „Mazda“ gamins naujojo MX-5 pagrindu, tačiau šis automobilis bus parduodamas su „Fiat“ ženkleliu. Šis mažas MX-5 „pusbrolis“ galės turėti tik 1,4 ltr. „Fiat“ variklį, tuo tarpu vidutinio dydžio „Alfa Romeo“ roadsteris turės platesnį jėgainių pasirinkimą: bus siūlomas 1,7 ltr. benzininis turbininis motoras iš 4C bei naujasis 2,2 ltr. variklis.
Žadama, jog būsimuoju vidutinio dydžio „Alfa Romeo“ kupė galės patogiai keliauti keturi suaugę žmonės. Tiesa, gamintojas dar nėra iki galo apsisprendęs dėl šio modelio kėbulo: ar tai bus tikras kupė, kuris konkuruotų su „Audi A5“ bei 4 serijos BMW, ar kupė formos sedanas.
„Alfa Romeo“ jau senokai kuria planus gaminti didelį visureigį, kuris butų orientuotas į JAV bei Kinijos rinkas. Šis modelis būtų giminingas kitąmet pasirodysiančiam „Maserati Levante“, kuris yra artimas „Jeep Grand Cherokee“ bei „Dodge Durango“ visureigiams.
„Alfa Romeo“ turėtų pasiūlyti ir kompaktinį modelį, tačiau dėl skirtingų rinkų poreikių dar neaišku, koks tai bus automobilis. Europos rinkai reikia penkių durų hečbeko bei universalo, tuo tarpu JAV ir Azijos rinkoms geriau tiktų kompaktinis sedanas ir jam giminingas kupė.
Šiuo metu Modenos mieste Italijoje, kur įsikūrusios „Ferrari“ ir „Maserati“ būstinės, naujus „Alfa Romeo“ modelius kuria 300 inžinierių komanda, kuri iki kitų metų pabaigos turėtų padvigubėti iki 600 žmonių. Teigiama, kad už variklių bei važiuoklių kūrimą atsakingi pareigūnai anksčiau darbavosi „Ferrari“. Dabar „Alfa Romeo“ gamą sudaro tik trys modeliai: mažasis „MiTo“, kompaktinis „Giulietta“ bei mažas sportinis kupė 4C. „JATO Dynamics“ duomenimis, sausį-liepą markės pardavimai Europoje sumažėjo nuo 41,8 tūkst. vnt. iki 37,7 tūkst. vnt. „Alfa Romeo“ tikisi, kad nauji modeliai leis tapti pasauline prestižine marke ir rimtai varžytis su „Audi“, BMW ir „Mercedes-Benz“. Nemažai vilčių siejama su JAV rinka: iki 2018 m. ten tikimasi pasiekti 150 tūkst. vnt. metinius pardavimus, nors pernai „Alfa Romeo“ automobiliais ten net nebuvo prekiaujama.