„Tai vienas ilgiausiai lauktų modelių, dar kartą patvirtinantis gamyklos ryžtą kurti ne tik išskirtinio dizaino, sportiška siela, bet ir net dvejas širdis – elektra ir vidaus degimo, turinčius automobilius, pritaikytus šios dienos pasaulio poreikiams“, – sako „Alfa Romeo“ atstovybės vadovas Arnoldas Ardzevičius.

Tonale“ pavadinimas, kaip ir kito gamintojo visureigio – „Stelvio“ yra kilęs iš Italijos kalnuose esančios perėjos, kuri yra kiek mažesnė nei „Stelvio“, tad gamintojo atsigręžimas į tvaresnį pasaulį su juo – nestebina.

4,53 m. ilgio ir 1,84 m. pločio bei 1.6 m. aukščio naujasis Italijos gamintojų kūrinys yra nežymiai didesnis už vienus populiariausių mažųjų SUV (pavyzdys – „Audi Q3“), bet aprūpintas visomis naujausiomis technologijomis, būdingomis prabangiems visureigiams ir užtikrinančiomis nepriekaištingus vairavimo pojūčius bei atskleidžiančiomis šių dienų technologijų pažangą automobilių pramonėje.

Šią savaitę oficialiai pristatyta „Tonale“ debiutuoja iš karto net kelių skirtingų modifikacijų: 130 AG arba 160 AG išvystančios lengvojo hibrido versijos arba įkraunama net 275 AG versija. Anot gamintojo, elektrifikacija nuo šiol žymi naują „Alfa Romeo” istorijos etapą, kartu laužantį ir sportinių automobilių standartus.

Tad neatsitiktinai, galingiausia „Tonale“ versija pasiekia net 275 AG, kurią išvysto varoma ne tik 1,3 ltr. darbinio tūrio varikliu, bet ir su įkraunamu 15,5 kWh elektriniu, leidžiančiu 0–100 km/h pasiekti per 6,2 s. Beje, keturiais ratais varoma įkraunamo hibrido „Tonale“ versija, vien elektra gali įveikti 80 km. Atstumą.

Tuo tarpu hibridinėmis jėgainėmis varomi „Tonale“ yra aprūpinti keturių cilindrų, 1,5 ltr. darbinio tūrio vidaus degimo varikliais, montuojamais kartu su septynių bėgių automatinėmis greičių dėžėmis ir 15 kW elektrinėmis jėgainėmis, kurios užtikrins maksimalų efektyvumą ir mažesnes kuro sąnaudas važiuojant mieste ar situacijose, kuriose nereikalaujama maksimalios variklio galios.

Modeliuose yra montuojama „Mac Pherson“ pakaba, pažangiausios stabdžių sistemos, užtikrinančios efektyvų stabdymą bei nepriekaištingus valdymo rezultatus, dėka naujos kartos vairo mechanizmų bei pasukamumo rodiklių.

Anot gamintojų, „Tonale“ įdiegta naujausia programinė įranga yra neatsiejama gamyklos siūlomų atradimų dalis, dėl kurios net buvo laikinai pristabdytas modelio debiutas rinkose. Tad neatsitiktinai „Tonale“ montuojama visa prabangiems SUV būdinga įranga, pradedant dvejais multimedijos ekranais, 22,5 colių dydžio su „Apple Car Play“ ir „Android Auto“, nuolatiniais atnaujinimais bei visa eile pagalbos vairuotojui sprendimų.

Tai taip pat tai pirmasis automobilis pasaulyje, turėsiantis NFT, susiesiantį automobilį su skaitmeniniu sertifikatu, pagrįstu blokų grandinės technologija. Klientui sutikus, bus sukuriamas konfidencialus ir nekeičiamas pagrindinių automobilio ciklų etapų įrašas, kuris taps savotiška garantija, kad automobilis buvo tinkamai prižiūrimas, o tai didins jo likutinę vertę.

Anot gamintojo, „Tonale“ yra kurtas jauniems, dinamišką gyvenimo būdą vedantiems miestų gyventojams, tad jį kuriant buvo įgalinta ir sportinių automobilių gamintojo legenda, pradedant dizaino linijomis, ratlankiais, primenančias 1960 sportiškąsias „Alfa Romeo“, baigiant legendinės „8C Competizione” linijomis. Automobilio salono ergonomikai buvo skirtas itin didelis dėmesys, tiek vairuotojui, tiek keleiviams, pradedant automobilio valdymu, baigiant multimedijos aplikacijų naudojimo patogumu, tuo tarpu salonui naudojamos „Alcantara“ bei „Vegan“ odos medžiagos. Trys skirtingos galimos „Tonale“ versijos – dvejos hibridinės ir viena įkraunama, galės būti komplektuojamos pagal dvi skirtingas modifikacijas, kurias – Super ir Ti, leisiančios vairuotojams patiems personalizuoti automobilius ir mėgautis maksimaliu komfortu ir išskirtinumu.

Naujasis Italijos gamintojų kūrinys yra gaminamas vienoje pažangiausių automobilių gamyklų pasaulyje, „Giambattista Vico“ gamykloje, Pomigliano d‘Arco mieste. „Tonale“ Lietuvoje turėtų debiutuoti rugsėjo mėnesį.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (1)