Nors pagal pirminį planą „Arteon“ pirkėjus Jungtinėse Valstijose turėjo pasiekti šių metų trečiąjį ketvirtį, „Arteon“ į Ameriką greičiausiai ateis tik „2019 metų pradžioje“, o tokį vėlavimą lems „sertifikavimo proceso vilkinimas naujų WLTO emisijų tyrimų klausimu“.

Konkrečiai kalbama apie naują pasaulinę darniąją mažos galios transporto priemonių bandymų procedūrą (WLTP): tai naujas emisijų tyrimo standartas, pritaikytas Europos Sąjungos, siekiant naujų automobilių bandymus kuo įmanoma labiau priartinti prie realių vairavimo sąlygų.

CC arba „Passat CC“ įpėdiniu tapęs „Arteon“ aprūpintas 268 arklio galių 2 litrų turbo keturių cilindrų varikliu, jo gamyboje panaudota „Volkswagen“ MQB platforma (ji naudojama ir dabartiniuose „Golf“, „Jetta“ ir „Audi A3“) modeliuose).

„Arteon“ Jungtinių Valstijų rinkoje laukia iššūkiai: amerikiečiams priimtinesnės aukštesnės ir grubesnės transporto priemonės, o šis sedanas – visiška priešingybė.

Šaltinis
Temos
Griežtai draudžiama Delfi paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti Delfi kaip šaltinį. Daugiau informacijos Taisyklėse ir info@delfi.lt
Prisijungti prie diskusijos Rodyti diskusiją (41)